یخچال ساید DOOR IN DOOR ال جی J961 مدل GSJ961NEBZ قیمت بانه کالا خرید

بازگشت سبد خرید

یخچال ساید DOOR-IN-DOOR ال جی J961 مدل GSJ961NEBZ

مشاهده ی مدل مشابه در پایین همین صفحه

24 ماه گارانتی و 5 سال خدمات پس از فروش معتبر و کتبی در سراسر ایران (+200,000 تومان) 
- محصولات خانگی - یخچال ساید بای سایدبانه - بانه24 - ال جی
مشخصات و قیمت خرید یخچال از بانه 961
خرید ارزان - خرید از بانه - بازرگانی هور - یخچال فریزر ساید بای ساید
قیمت  یخچال فریزر 30 فوت با طراحی door in dorr -
BANEH KALA - یخچال فریزر ساید بای ساید - خرید از بانه
بانه - baneh24 - ال جی lg j961


نگاه اجمالی به یخچال فریزر ساید بای ساید ال جی J961

یخچال فریزر GSJ961NEBZ ال جی با برخورداری از طراحی ساید بای ساید در کنار طراحی دور این دور-door in door ظاهری ویژه و بسیار جذاب و کاربر پسند یافته است که علاوه بر امکانات پیشرفته و به روز و کارامد همچنین بسیار شیک و خوش ساخت است.

این یخچال جادار با ظرفیت بالای 30 لیتری خود در کنار برخورداری از طراحی هوشمند و فنی به منظور مدیریت و تنظیم چیدمان اقلام و مواد غذایی مختلف، فضای وسیعی در اختیار کاربر می گذارد. حجم بیشتر این فضا برای بخش یخچال و ماباقی برای بخش فریزر در نظر گرفته شده است. کمپرسور اینورتر خطی این دستگاه به دلیل طراحی ویژه و اصطکاک کم با مصرف انرژی پایین عملکرد بالا و قدرتمندی از خود نشان می دهد و از هر نظر بسیار بهینه و ایده ال عمل خواهد کرد(عمر طولانی-صدای بسیار ناچیز-مصرف انرژی بهینه). همچنین از یخ ساز و آب سرد کن با طراحی ویژه یخچالهای ساید بای ساید برخوردار است. 

قابلیتهای برفک زدایی و انجماد سریع و خنک کنندگی از دیگر قابلیتهای مفید و کاربردی این دستگاه است. این یخچال فریزر هوشمند به کمک سنسورهای دیجیتالی خود به شما امکان می دهد بسیار سریع و راحت به تنظیمات دستگاه دسترسی پیدا کرده و تنظیمات لازم را اعمال کنید. همچنین گاز استفاده شده در این دستگاه گاز مبر R600a است . در حالت کلی این یخچال با ارایه امکانات متنوع و بخشهای مختلف و ظرفیت بالا مناسب یک خانواده پر جمعیت بوده و با طراحی شیک و مدرن و کاربردی در کنار رنگ زیبای نقره ایی جلوه ایی لوکس و چشم نواز به آشپزخانه شما خواهد بخشید. 
خرید از بانه - خرید محصولات ال جی LG - عرضه محصولات خانگی در HOOR BANEH24
مشخصات و قیمت خرید محصولات خانگی بانه 961




 مدل و اطلاعات ساخت
مدل GSJ961NEBZ
کشور سازنده کره - ال جی
شرکت سازنده LG
کشور مونتاژکننده کره
سال ساخت 2019
 مشخصات عمومی
نوعساید بای ساید
تعداد در2-با طراحی دور این دور
گازR600a
موتوراینورتر خطی
رنگنقره ای
 گنجایش - ابعاد
ظرفیت کل 601 لیتر - 30 فوت
ارتفاع1790 میلیمتر
عمق بدون درب 610 میلیمتر
پهنا 912 میلیمتر
جنس بدنه استیل
 یخچال
طبقات 7 عدد(2 قفسه میوه + 1 قفسه لبنیات)
طبقات در5 عدد
لامپ LED
گنجایش405
 فریزر
طبقات4 عدد
طبقات در2 عدد
قابلیت بدون برفک
 مشخصات فنی
مصرف انرژیA++
کشو مخصوص میوه و سبزی
حالت انجماد سریع  
جریان هوای چند گانه  
هشدار باز ماندن درب  
عیب یابی هوشمند
نمایشگر دیجیتال  
آب ریز و یخساز بیرونی
سایر ویژگی ها
  • صدای بسیار پایین
  • یخ ساز خودکار
  • تایمر خاموش
  • تایمر و ترموستات
  • قفل کودک
  • قفل در
  • قابلیت شست و شوی قطعات در ظرفشویی
  • بدنه با ویژگی ضد اثر انگشت
  • کلید ایمنی
  • قابلیت دور این دور - DOOR IN DOOR
  • تنظیم الکترونیکی دما
  • تشخیص هوشمند
  • سیستم خنک کننده
  • مجهز به 7 حسگر دیجیتالی
  • قابلیت TOTAL NO FOREST
  • تایمر برنامه
  • سیستم اکو ECO - مصرف بهینه انرژی
  • جا لیوانی
  • شن معدنی + سنگهای ویژه
  • سیستم مغناطیسی
  • درب استیل
  • کنترل والدین

ظرفیت بالای یخچال فریزر ال جی J961

با توجه به اهمیت ویژه ظرفیت یک یخچال برای کاربران، دستگاهی که علاوه بر برخورداری از زیبایی و قابلیتهای کاربردی از ظرفیت مناسب و کافی هم برخوردار باشد، یک ضرورت است. یخچال فریزر ساید بای ساید ال جی مدل GSJ961NEBZ با ظرفیت بالای 30 فوت نیاز اکثرخانوده ها را براورده می سازد و با آسودگی خیال می توان مواد غذایی متنوع و اقلام مختلف را در آن ذخیره سازی کرد.

در کنار ظرفیت بالا طراحی ویژه و فنی یخچال به منظور مدیریت چیدمان به شما در چیدمان صحیح و منظم و کاملا مدیریت شده و سازماندهی شده کمک خواهد کرد. این مهم سبب می شود به سهولت حجم بالایی از اقلام مختلف و متنوع را به شکل اصولی در یخچال جاسازی کرده در حالی که به هنگام استفاده هم به آسانی و بدون دردسر در دسترس خواهند بود. در کل این قابلیت سبب می شود از فضای درونی یخچال نهایت استفاده را با کمترین هدر رفت فضا داشته باشید. 
خرید ارزان از بانه24 - خرید مطمین - قیمت خرید - LG J961


طراحی کاربردی و زیبای door in door در یخچال فریزر ال جی J961
طراحی دور این دور یخچال فریزر ال جی J961 در کنار بخشیدن ظاهری لوکس و زیبا به یخچال همچنین کمک زیادی به چیدمان مدیریت شده و کاربردی می کند و باعث می شود مواد غذایی به راحتی و بدون دردسر در دسترس کاربر باشند.
 به عبارت دیگر در طراحی در تو در اقلام ضروری با قرار گرفتن و چیده شدن در مکان ویژه همیشه دم ِ دست بوده و موقع نیاز به سرعت و سهولت در دسترس هستند. طراحی دور این دور یک در مجزا است که بر روی در اصلی جاسازی شده است و هنگام باز شدن آن طبقه ها و قفسه های زیادی را خواهید دید. 
این بخش از 3 قفسه و 6 طبقه بر روی در تشکیل شده است که شما می توانید خوراکی ها و نوشیدنیها و میان وعده های پر مصرف را در آنها قرار دهید. همچنین این قابلیت در تو در تا میزان 46 درصد از هدر رفتن هوای سرد داخل یخچال ممانعت می کند چون در بیشتر مواقع دیگر نیازی به باز کردن در اصلی نخواهد بود. 

خرید از بانه - قیمت یخچال در بانه 24 - LG BANEH24



یخساز و آب سرد کن در یخچال فریزر ساید بای ساید ال جی J961

یخساز و آب سرد کن از قابلیتهای دیگر این دستگاه کاربردی است. مخزن هر کدام از این بخشها درون یخچال بوده و به راحتی قابل پر شدن هستند. اهرم این بخشها بر روی درب تعبیه شده و از بیرون قابل استفاده است. درب مخزن آب از طراحی هوشمندانه ایی برخوردار است به طوری که همیشه به سهولت و بی دردسر باز شده و شما می توانید مخزن را پر کنید. 

یخچال فریزر - خرید یخچال از بانه - بازرگانی هور



کشو با قابلیت حفظ رطوبت در یخچال فریزر ساید بای ساید ال جی J961

از قابلیتهای برجسته و مورد توجه کاربران توانایی یخچال در حفظ طراوت و تازگی و سلامت مواد غذایی برای مدت طولانی است. این دستگاه به کمک قابلیت مرطوب کنندگی خود با حفظ رطوبت اقلام غذایی به میزان مناسب و در حد متعادل از خراب شدن اقلام خوراکی ممانعت می کند. این قابلیت که از طراحی مشبک برخوردار است، بر روی کشو مخصوص میوه و سبزی قرار می گیرد و رطوبت تبخیر شده از اقلام غذایی را سریع جذب کرده و در نتیجه با گردش رطوبت و حفظ تعادل آن مانع از تشکیل قطرات آب بر روی مواد غذایی و خراب شدن آنها می شود. 

خرید عالی - خرید به یاد ماندنی - محصولات الجی LG - خرید از BANEH24



قابلیت برفک زدایی یخچال فریزر ساید بای ساید ال جی J961

یخچال فریزر ال جی GSJ961NEBZ بر پایه تحقیقات صورت گرفته توسط آزمایشگاه معتبر آلمانی SLG قادر است اقلام مختلف را به شکلی بسیار سالم و مطمین درون خود ذخیره کند. سیستم ضد برفک این دستگاه کاملا از تشکیل برفک بر روی جداره داخلی دستگاه و همچنین مواد غذایی جلوگیری می کند. فناوری مخصوص Total No Frost به جهت جلوگیری از یخ زدگی مواد غذایی و حفاظت از آنها، دمای درون یخچال و همچنین فریزر را همیشه در حد متعادلی نگه می دارد و به شما امکان می هد در هر زمانی مواد منجمد و البته بدون یخ زدگی را از یخچال بیرون بیاورید. 

LG - ال جی - قیمت خرید - بانه - BANEH


موتور کم مصرف و پرتوان یخچال فریزر ال جی J961

این دستگاه بهروز از کمپرسور اینورتر خطی بهره می برد که مزایای بسیاری نسبت به موتورهای معمولی دارد. این نوع کمپرسور از یک درایو پیستونی خطی برخوردار است که اصطکاک و نویز بسیار ناچیزی ایجاد می کند. این امر علاوه بر استهلاک کمتر دستگاه و در نتیجه افزایش طول عمر آن همچنین باعث کاهش سر و صدای ناشی از آن و مصرف انرژی خواهد شد و بهره وری و توان مفید دستگاه را بالا می برد. این دستگاه در کمال آرامش، پر قدرت در دل یخچال شما خدمت خواهد کرد. با صرفه جویی 32 درصدی در مصرف انرژی هزینه برق شما را نیز کاهش می دهد. همچنین گارانتی 10 ساله این موتور ضامن و نشان دهنده کارایی و کیفیت و دوام بالای آن است. 

عرضه محصولات ال جی - خرید از BANEH24


قابلیتهای هوشمند یخچال فریزر ساید بای ساید ال جی J961
این دستگاه به شکلی هوشمند و خودکار عیب ها و نقصهای به وجود آمده را شناسایی کرده و به موقع کاربر را از آنها مطلع می سازد و او را قادر می سازد به سهولت از نقایص به وجود آمده در دستگاه آگاه شده و به رفع آنها اقدام کند. برای این منظور ابتدا نرم افزار ویژه عیب یابی را بر روی گوشی هوشمند خود نصب کرده سپس از طریق وای فای به یخچال متصل شوید تا نرم افزار به شکل خودکار عیبهای دستگاه را شناسایی کرده و با تعمیرکار مربوطه ارتباط برقرار کند تا در نهایت نقص حاصله رفع گردد. عیب یابی هوشمند-Smart Diagnosis سریع و راحت عیبهای دستگاه را شناسایی و اطلاع رسانی می کند. 

BANEH24 - BANEH - HOOR BANEH24 - BANEH KALA - LG


مشاهده محصول در سایت اصلی ال جی LG


برچسب محصول: یخچال فریزر ساید بای ساید ال جی مدل J961، قیمت یخچال GSJ961NEBZ بانه، خرید یخچال فریزر J961 از بانه، قیمت بانه یخچال فریزر ال جی GSJ961NEBZ، خرید ارزان یخچال از بانه کالا هور، یخچال ارزان J961 بانه، قیمت یخچال ال جی، یخچال جدید ال جی بانه24، یخچال دور این دور ال جی LG-J961، یخچال ساید بای ساید با طراحی DOOR IN DOOR شرکت الجی LG 961

یخچال ساید DOOR-IN-DOOR ال جی J961 مدل GSJ961NEBZ


بر مبنای انتخابتان، شما ممکن است به موارد مشابه زیر علاقمند باشید


ورود به صفحه اصلی سایت بانه 24

نحوه ی خرید از بانه 24

بانه کالا هور| بانه 24 ، خرید تلویزیون بانه ، خرید ساید بای ساید بانه ، لوازم خانگی بانه

نحوه ی خرید از بانه کالا هور- بانه 24

روش اول : پرداخت بیعانه و تسویه در محل

شما پس از انتخاب کالای مورد نظر خود از وبسایت یا برنامه ی آندرویدی ما برای خرید مراحل زیر را خواهید داشت

1.هزینه ای به عنوان بیعانه پرداخت خواهید کرد. (معمولا 500/000 تا 5/000/000 تومان با توجه به قیمت و اندازه کالا و مسافت شما از بانه)

2. کالای مورد نظر شما با پیک ما، از بانه حرکت کرده و به مقصد شما ارسال خواهد شد . زمان ارسال از 1 الی 4 روز با توجه به مسافت و فاکتورهای دیگر متغییر خواهد بود

3. پیک ما کالای مورد نظر را برای شما تست خواهد کرد(هر محصولی که قابلیت تست داشته باشد: تلویزیون، سینما خانگی، جاروبرقی) و تا از سالم بودن آن مطمعن نشوید هزینه ای از شما دریافت نخواهد کرد.


توجه1: قیمت های بازرگانی هور(بانه 24) قیمت عمده میباشند و به سراسر ایران به صورت تکی نیز ارسال خواهند شد.

توجه2: اجناسی مانند یخچال فریزر معمولی، ساید ، لباسشویی، ظرفشویی و کولرگازی که قابلیت تست توسط پیک ما را ندارند توسط شرکت های گارانتی کننده ای که با ما قرارداد دارند نصب خواهند شد و چنانچه در هنگام نصب توسط شرکت مشکلی داشته باشند نصاب موضوع را به اطلاع ما خواهند رساند و ما نیز موظف به تعویض کالا در مدت 48 ساعت خواهیم بود ناگفته نماند احتمال خرابی کالا هنگام نصب کمتر از یک هزارم درصد است.

شماره کارتها جهت واریز بیعانه

5130   3385   8310   5859
بانک تجارت

5723   7114   9974   6037
بانک ملی

هردو بنام سینا یاسینی


پس از واریز بیعانه با یکی از شماره های فروشگاه تماس گرفته و شماره پیگیری یا ارجاع واریز را در اختیار کارشناسان ما قرار دهید تا با ثبت سفارش شما در سیستم مراحل ارسال کالا به مقصد آغاز شود.

روش دوم: پرداخت آنلاین (خرید اینترنتی)

 پس از انتخاب کالای مورد نظرخود، می توانید با کلیک بر روی افزودن به سبد خرید، کالا را به سبد خریدتان منتقل نمایید. پس از اضافه کردن کالاهای مورد نیاز خود به سبد خرید، می‌توانید با کلیک بر روی سبد خرید در قسمت بالای سایت و انتخاب گزینه "نهایی کردن خرید"، وارد مرحله پرداخت شوید.

• اگر قبلاً در فروشگاه ثبت نام کرده اید ایمیل و کلمه عبور را وارد کنید در غیر این صورت بر روی دکمه ثبت نام کلیک کنید. تمامی اطلاعات فرم را به صورت کامل پر نمایید . پس از آن اطلاعات صورت حساب، اطلاعات ارسال، روش های ارسال و اطلاعات پرداخت را وارد کنید و درنهایت با بازبینی و تایید صحت اطلاعات، خرید خود را نهایی نمایید.


ورود به صفحه اصلی سایت بانه 24
آدرس وبسایت : www.baneh24.com
Email: info@baneh24.com
بازگشت

سبد خرید