راهنمای جامع خرید ماشین لباسشویی قیمت بانه کالا خرید

بازگشت سبد خرید

راهنمای جامع خرید ماشین لباسشویی

مشاهده ی مدل مشابه در پایین همین صفحه




وجود شرکتهای مختلف سازنده ی ماشینهای لباسشویی که هر کدام نیز مدلهای متنوع زیادی با کاربریهای متفاوت به بازار عرضه می کنند، خرید این وسیله ضروری خانگی و البته گران قیمت را برای خریدار سخت و مشکل نموده است و لازم است با اگاهی کافی در این رابطه اقدام به خرید نمایید. چنانچه نیازمندیهای خود را معلوم کرده و نوع ماشین لباسشویی و امکانات آن متناسب با نیازمندیهای خود را بسنجید، امر خرید برای شما آسانتر خواهد بود.بانه 24 در این مقاله قصد دارد با ارایه اطلاعات و راهکارهای کافی به شما در یک خرید ساده تر و صحیح تر کمک نماید. 


ظرفیت ماشین لباسشویی: 
اندازه و ظرفیت مناسب دستگاه اولین موردی است که باید در نظر بگیرید. ظرفیت دستگاه مورد نظر شما باید متناسب با شمار افراد خانواده و کسانی باشد که عموما آز آن استفاده می کنند. اگر تنها هستید و یا اینکه فقط با همسرتان زندگی می کنید، یک دستگاه 5 تا 6 کیلیویی کافی است. اما اگر خانواده شما بیشتر از سه نفر عضو دارد باید یک دستگاه 7 یا 8 کیلویی(یا بیشتر از آن) را به کار ببرید. در خانواده های معمولا پر جمعیت و همچنین خانواده هایی که شستشوی پتوهای دونفره بزرگ را در منزل انجام میدهند بهتر است از یک دستگاه با ظرفیت 9 و 10 کیلو استفاده شود. 



البته توجه کنید که طول مدت دوره ایی که از دستگاه استفاده می کنید، اهمیت زیادی در تعیین ظرفیت مناسب آن دارد. هر چند که اکثر مردم هر روز دستگاه خود را برای شستشو روشن نمی کنند، ولی با این حال بیشتر دستگاههای امروزی از گزینه شستشوی سریع-Quick Wash برخوردار هستند که برای استفاده روزانه طراحی شده است. در حالت استفاده روزانه یک دستگاه 5 کیلویی برای یک شخص مجرد و یا یک زوج که پتو برای شستشو ندارند مناسب است. همچنین در این حالت یک دستگاه 6.8 تا 7 کیلویی جوابگوی نیاز یک خانواده 4 نفره است(چون مسلما در استفاده روزانه حجم کمتری از البسه برای شستشو وجود دارد). به جدول زیر در این رابطه توجه نمایید: 



توجه : در جدول بالا صرفا البسه سبک آورده شده است و چنانچه شستشوی پتو و محلفه های سنگین در دستور کار قرار گیرد باید ظرفیت 8 الی 10 کیلویی انتخاب شود.
همچنین دقت کنید که ابعاد دستگاه را متناسب با محلی از منزل که برای آن در نظر دارید انتخاب کنید. همه ی دستگاههای لباسشوی 27 اینچی بوده که البته بهتر است در پشت آن 6 اینچ فضای اضافی جهت نصب صحیح در نظر بگیرید. همچنین اگر انتخاب شما ماشین های از نوع درب بالا است، دقت کنید که کابنیت و یا پیشخوان و دیگر موارد مشابه مشکل و مانعی در هنگام باز کردن درب آن ایجاد نکند. لباسشویی های درب از جلو ممکن است درب آنها به طرف راست و یا چپ باز شود، هر دو مورد رایج است. پس دقت کنید که کدام مورد را متناسب با محل در نظر گرفته انتخاب می کنید تا هنگام استفاده عاملی مثلا دیوار مانع باز شدن کامل درب و مشکلات بعدی نگردد، چون معمولا باز نشدن کامل درب باعث می شود فرایند ورود و خروج لباسها سخت گردد. 





دستگاه خودکار یا نیمه خودکار: 

در دستگاههای خودکار پس از ریختن پودر و وصل نمودن آب و برق و تنظیمات مربوطه، دستگاه اتوماتیک فرایند شستشو را شروع خواهد کرد. همچنین روند شستشو، آبگیری و تخلیه متناسب با نیاز و تنظیمات مربوطه انجام می شود. در دستگاههای نیمه خودکار ضروری است آب را دستی به آن اضافه کنید. همچنین در دستگاههای دوقلوی نیمه خودکار لازم است خودتان البسه را از دستگاه خارج کرده و در خشک کن بیندازید. تفاوت عمده این دو نوع از لباسشوییها در تامین آب آنها است. چنانچه محل مورد استفاده دستگاه با کمبود آب و قطعی احتمالی آن مواجه است، بهتر است از دستگاههای نیمه خودکار استفاده کنید. چرا که در دستگاههای نیمه اتوماتیک تمام آب مورد نیاز آنها در هر بار شستشو به یکباره درون دستگاه ریخته می شود، در حالی که دستگاهای اتوماتیک به تدریج آب را مورد استفاده قرار می دهند و ضروری است پیوسته به منبع آب متصل باشند. (در فروشگاه بانه 24 تمامی ماشین لباسشویی ها از نوع تمام اتوماتیک میباشند)


انتخاب نوع ماشین لباسشویی بر اساس نوع درب: 



در حال حاضر ماشینهای لباسشویی در دو دسته کلی درب از بالا و درب از جلو جای می گیرند. در ادمه به معرفی هرکدام از این دو نوع می پردازیم: 

نوع درب از بالا: 
درب این نوع از لباسشوییها در بخش بالایی دستگاه قرار دارد. معمولا کنترل پنل دستگاه و کلید های مربوطه هم در این بخش جای دارند. البته در برخی از مدلها در جلو دستگاه واقع شده اند.
 



داخل محفظه ی بزرگ این نوع از لباسشوییها یک همزن وجود دارد. آب مصرفی هم درون محفظه ریخته می شود. همزن لباسها را درون محفظه پر از آب به گردش دراورده و تمیز می کند. برخی از مدلهای این نوع بازدهی بالایی دارند که در اصطلاح به آنها نوع HE گفته می شود. در این مدلها از حرکت دهنده به جای همزن، جهت چرخاندن لباسها استفاده می شود. به عبارتی برای تمیز کردن البسه به جای پیچاندن انها از گردش و چرخاندن استفاده می شود. بنابراین از خروجی مشابهی با دستگاههای درب از جلو برخوردار است. از مزیتهای این نوع عدم نیاز به خم شدن جهت انداختن و یا بیرون آوردن لباسها از دستگاه است. چنانچه از مدلهای با بازدهی بالا استفاده کنید، هم به نسبت مدلهای دارای همزن آب و برق کمتری مصرف می کنید، و هم این که لباسهای تمیزتری تحویل خواهید گرفت. 



با وجودی که این نوع از لباسشوییها عموما از مزیت ورود و خروج راحتتر البسه بویژه مناسب افراد مسن برخوراد هستند، اما بعضی از مدلهای آن دارای محفظه عمیقی بوده طوری که ورود و خروج البسه از آن حتی از مدلهای درب از جلو هم مشکلتر است. همچنین مدلهای کم مصرف و پربازده HE در عوض مصرف کمتر آب نیازمند پودرهای شستشوی مخصوص هستند. به علاوه در این مدل HE بعضی مواقع ممکن است آبکشی مجدد روی دهد، چون لباسها مطابق تشخیص دستگاه خوب تمیز نشده اند. در این حالت دیگر مصرف آب بهینه نخواهد بود. 

نوع درب از جلو: 



نوع درب از جلو به نسبت نوع قبلی قادرند با مصرف برق کمتر حجم بیشتری از لباسها را تمیز کنند، به همین دلیل در سالهای اخیر به سرعت رایج شده اند. همچنین کنترل پنل دستگاه و کلیدهای مربوطه در جلو دستگاه تعبیه شده اند و بخش بالایی دستگاه می تواند پوشیده شود و یا برای مصارفی به کار رود. محفظه درون دستگاه در حالت افقی قرار گرفته و به آرامی و ملایمت می چرخد و به نرمی لباسها را تمیز می کند. بر خلاف مدلهای قبلی که کل آب مورد نیاز از ابتدا درون محفظه ریخته می شود، در مدلهای درب از جلو آب به موازات شستشو به تدرج و به دفعات و به مقدار نیاز وارد محفظه می شود. همچنین به دلیل نبود همزن در داخل دیگ، فضای کاربردی داخل محفظه وسیع بوده و حجم بالایی از لباسها درون آن جا می شود. در این دستگاها کارایی خشک کن به سرعت چرخش آن وابسته است. دستگاههایی با سرعت چرخش 1200 و 1400 دور در دقیقه که البته قیمت بالاتری هم دارند، قادرند در مدت کوتاهی البسه را خشک نمایند. این دستگاهها تا حدودی قیمت بالاتری نسبت به مدل های دیگر دارند و همچنین تنظیمات و امکانات متنوعی ارایه می دهند. نتیجه مقایسه ی این دو نوع در جدول زیر ارایه شده است: 



ویژگیهای مهم در انتخاب لباسشویی: 

مسلما امکانات و قابلیتهای بیشتر به معنای قیمت بالاتر دستگاه خواهد بود. بنابراین بهتر است ابتدا نیازهای خود را سنجیده و متناسب با آن دستگاه خود را انتخاب نمایید. هر چند گاهی مواقع فروشندگان تا حدودی شما را از عملکرد دستگاه آگاه می کنند، اما بهتر است شما در رابطه با بخشهای مختلف دستگاه و عملکرد آنها اطلاعات کافی کسب کنید تا خریدی متناسب با نیاز خود داشته باشید. این امر به ویژه در رابطه با دستگاههای درب از جلو اهمیت دو چندانی دارد. بنابراین علاوه بر موارد فوق برخی دیگر از ویژگیهای مهم و موثر در انتخاب لباسشویی مناسب را در ادامه ذکر می کنیم. 

نوع تسمه دار یا بی تسمه ی گیربکسی: 

به طریق دیگر ماشینهای لباسشویی در دو دسته تسمه دار و بی تسمه(گیربکسی) جای می گیرند. مدلهای بی تسمه معمولا گرانتر هستند. در این مدل موتور مستقیما به پشت دیگ متصل بوده و با آن هم محور است و بدون واسطه سبب چرخش دیگ می شود. در مدلهای تسمه دار موتور از دیگ جدا بوده و نیروی آن به کمک تسمه به دیگ منتقل می شود و چرخش ایجاد می کند. 



نوع بدون تسمه Direct Drive از لرزش کمتر و صدای پایین تری هنگام کار برخوردار هستند. در نوع تسمه دار (Belt Drive) پس از مدتی تسمه کش آمده و طولش درازتر می شود. این امر باعث افزایش شدید لرزش و صدای دستگاه نسبت به قبل خواهد شد. همچنین مدلهای بی تسمه به دلیل نداشتن اصطکاک حاصل از فولی و تسمه(در کل اصطکاک کمتر) از مصرف پایین تر و بهینه تر انرژی هم برخوردار هستند. در برخی از مدلهای بدون تسمه سرعت گردش خشک کن می تواند به بیشتر از 2000 دور در دقیقه هم برسد که بیانگر بهینه بودن مصرف انرژی و توان عملیاتی بالای موتور در این نوع است. همچنین در نوع بدون تسمه اگر درون محفظه آن بیشتر از ظرفیت مجاز البسه بیندازید، دستگاه به طور خودکار آن را تشخیص داده و شستشویی صورت نمی گیرد. در مدلهای تسمه ایی معمولا چنین تشخیصی صورت نمی گیرد و دستگاه با هر میزانی از البسه شستن را آغاز می کند. البته این امر می تواند سبب آسیب دیدن دستگاه شود. البته نباید از معایب دستگاههای بدون تسمه هم غافل ماند، مثلا حساسیت زیاد موتور این نوع به ضربه و یا تغییرات ولتاژ. همچنین به هم خوردن تعادل دستگاه بر کارایی موتور تاثیر گذاشته و بالانس دو باره آن بسیار مشکل است. نزدیک بودن موتور به محفظه نیز خود دردسرها و مشکلاتی ایجاد می کند که در کل سبب می شود تعمیر این دستگاهها سختتر و پرهزینه تر از نوع تسمه دار باشد. 


برخورداری از نمایشگر دیجیتال: 



مدلهای پیشرفته امروزی از دستگاههای لباسشویی از نمایشگر دیجیتال و تنظیمات متنوع بهره مند هستند. البته دستگاه به شکلی هوشمند با محدود کردن انتخابهای ممکن سبب می شود که تنظیمات متعدد باعث گیج شدن کاربر و روی دادن اشتباه از جانب وی نشود. مثلا هنگام انتخاب شستشوی ملایم دیگر نمی توانید دما را روی مقادیر بالا قرار دهید. 


ستاره انرژی-Energy Star: 



دستگاههای با نشان ستاره انرژی مصرف بهینه ایی دارند. مثلا این دستگاهها عموما دارای حسگر رطوبت بوده و با خشک شدن کافی لباس و تشخیص آن به وسیله این حسگر، عملیات خشک کردن متوقف می شود. این امر باعث کاهش مصرف برق می شود. در دستگاههایی که این حسگر را ندارند پس از پایان یافتن مدت زمانی معین عملیات خشک کردن متوقف می شود. این امر می تواند مصرف زیاد انرژی را به همراه داشته باشد. 

سرعت چرخش خشک کن-Spin Speed(دور بر دقیقه): 
قدرت خشک کن متناسب با سرعت چرخش دستگاه افزایش میابد. البته اندازه این سرعت با توجه به جنس لباس و میزان خیس بودن آن تعیین می شود و دستگاهی که در حالتی خاص مثلا با سرعت 1200 دور در دقیقه کار می کند، به این معنا نیست که همیشه و فقط با همین سرعت می چرخد. در حالت کلی سرعت مناسب برای لباسهای نازک بین 300 تا 500 دور در دقیقه و برای البسه زخیم مثل شلوارهای جین این سرعت 1000 دور در دقیقه است. 

تنظیم دمای آب-Temperature Setting: 
بعضی از مدلهای لباسشویی از قابلیت سیستم حرارتی و تنظیم دمای آب برخوردار هستند. مثلا در فصل زمستان آب سرد ورودی را گرم کرده و به دمای متعادل می رساند. همچنین آب گرم کمک می کند تا ملحفه و البسه ی سفید بهتر تمیز شوند. البته دقت کنید که آب خیلی داغ می تواند باعث رنگ دادن بسیاری از البسه رنگی شود. شما می توانید با نگاه کردن به اطلاعات نوشته شده بر روی برچسب دوخته شده به لباس از حداکثر دمای مجاز هنگام شستشوی آن آگاهی پیدا کنید. این اطلاعات ممکن است به شکل نمادهای خاصی نوشته شده باشد. 

بخار-Steam: 
چنانچه دستگاه شما این قابلیت را داشته باشد با پخش بخار بر روی البسه لکه ها و بوهای احتمالی آنها را از بین می برد. البته این قابلیت ویژه دستگاههای گران قیمت بوده و با توجه به وسع مالی و نیاز خود بررسی کنید که آیا این هزینه اضافی ارزشش را دارد یا نه؟ در فروشگاه اینترنتی بانه 24 در حال حاضر مدل های بخارشور دار به وفور و با قیمت های مناسب موجود است.


برخورداری از قابلیت اتصال وای فای: 



چنانچه دستگاه شما از این قابلیت پیشرفته و امروزی برخوردار باشد، قادر خواهید بود لباسشویی خود را از طریق محصولات برخوردار از اینترنت اشیا(مانند Nest) کنترل کنید. مثلا می توانید دستگاه خود را در ساعات کم مصرف که هزینه برق نیز پایین است، روشن نمایید. 


دیگ از جنس استیل ضد زنگ: 



شما باید اهمیت ویژه ایی به جنس استیل استفاده شده در دستگاه خود بدهید. استیل خوب هنگام برخورد با لباس اصطکاک و چسبندگی ایجاد نمی کند، بو نمی گیرد و رنگ پریده هم نمی شود. 


برچسب انرژی و گواهینامه NSF: 



برخورداری از گواهی NSF به معنای قابلیت دستگاه شما در نابود کردن 99 درصد از باکتریها هنگام شستشو و تحویل لباسهایی تمیز و بهداشتی است. همچنین اطلاعات برچسب انرژی میزان بازدهی دستگاه را مشخص می کند(این برچسب را نهادهای دولتی داخلی برای دستگاههای مصرف کننده صادر می کنند). در این برجسب دستگاههای مصرف کننده از حرف A تا حرف G الفبای انگلیسی(A-B-C-D-E-F-G) دسته بندی می شوند، که حرف A بیانگر بازدهی بالا و حرف G بیانگر بازدهی پایین است. بهتر است دستگاه شما از برچسب انرژی A یا بالاتر(+++A یا ++A یا +A) برخوردار باشد. 



قابلیتها و امکانات ماشینهای لباسشویی: 

شستشوی دستی-Hand Wash: 
این حالت ویژه لباسهای زیر، لباس شنا و پارچه های حساس و لطیف طراحی شده است. در صورت استفاده از این حالت پس از اتمام شستشو بهتر است لباسها را به شیوه سنتی و یا پهن کردن زیر نور خورشید خشک نمود. این حالت شستشو با دست را شبیه سازی می کند. 

شستشوی سریع-Quick Wash: 
در این حالت فرایند شستشو و خشک کردن لباس نسبت به حالت معمولی در زمان کوتاهتری انجام می شود و مناسب زمانهایی است که عجله دارید. البته میزان افزایش سرعت با مقدار لباسی که درون دستگاه می اندازید رابطه مستقیم دارد. 

چرخش مضاعف-Extended Spin: 
لباسهای پشمی و حوله ها که هنگام شستشو معمولا آب زیادی به خود می گیرند، برای خروج آب جذب شده نیاز به چرخش بیشتر دارند. حالت چرخش مضاعف ویژه این نوع از لباسها طراحی شده است. 

آبکشی اضافه-Extra Rinse: 
چنانچه ماده شوینده ی زیادی به کار برده اید، شوینده اضافی باقی مانده در لباسها را از طریق آبکشی اضافه خارج و پاک نمایید. 

حالت لکه بر-Stain Removal: 
این حالت همانند خیساندن قبل از شستشوی اصلی عمل می کند. البته هنوز به کارگیری لکه بر لازم است اما این گزینه کارایی لکه بر در از بین بردن لکه ها را افزایش می دهد. 

تنظیمات سفارشی-Favorite or custom settings: 
با در نظر گرفتن چند حالت شستشوی دلخواه دیگر نیازی نیست در هر بار شستشو منوی تنظیمات را بررسی نمایید. شما می توانید به سهولت از حالات پیش فرض خود استفاده کنید. 

سنجش خودکار میزان آب درون دیگ-Automatic water levels: 
با سنجش حجم آب داخل دستگاه می توان اقداماتی جهت بهینه کردن مصرف آب انجام داد. در برخی از مدلها به کمک حسگرهای ویژه سطح آب با توجه به میزان پر بود مخزن، تنظیم می شود. چنانچه دستگاه شما به این نوع از حسگرها مجهز است، لازم است هر چند وقت یکبار سطح این حسگرها را جهت کارایی بهتر با حوله تمیز کنید. 

حالت بهداشتی-Sanitation: 
در این حالت هنگام شسشتشو باکتریها و مواد الرژیها حذف شده و یا از بین می روند و لباسهای تمیز و بهداشتی تحویل می دهد. این حالت مناسب افرادی است که گرفتار الرژی و حساسیت هستند. 

حسگر رطوبت-Moisture Sensor: 
حسگر رطوبت با سنجش میزان خیس بودن لباسها مدت زمان فعال بودن خشک کن را تعیین می کند. مثلا اگر شما زمان فعالیت خشک کن را روی 30 دقیقه تنظیم کرده اید اما حسگر در دقیقه 20 تشخیص دهد که لباسها به میزان کافی خشک شده اند، فعالیت خشک کن را متوقف می نماید. 

باز کننده چروک-Wrinkle release or refresh: 
این حالت چین و چروکهای شکل گرفته حین شستشو را قبل از تحویل لباس به میزان زیادی از بین می برد. البته کامل جایگزین اتوکشی نمی شود. 

چرخش مضاعف-Extended tumble: 
در این حالت چنانچه لباسها از قبل(قبل از شستشو) چروکیده شده باشند، دستگاه با چرخشهای اضافه چروکهای آن را باز کرده و از بین می برد. 

شستشوی تاخیری-Delay wash: 


در این حالت قادر خواهید بود زمان شروع شستشو توسط دستگاه را به مدت 6 تا 36 ساعت(بستگی به مدل دستگاه دارد، ممکن است 1 تا 24 ساعت باشد.) به تاخیر بیندازید. این حالت مناسب زمانهایی است که می خواهید زمانی که در خانه نیستید دستگاه شستن را انجام دهد و هنگام برگشتن لباسها شسته و خشک شده باشند، یا مثلا در نصفه های شب که مصرف برق هزینه پایینی دارد می توانید شروع به کار دستگاه را برای آن زمان تنظیم کنید بدون اینکه نیاز باشد در آن ساعات خودتان بیدار شوید. با توجه به آنکه ماندن لباسها درون دستگاه به مدت طولانی به شکل مرطوب باعث بو گرفتن آنها می شود، این حالت ویژه جلوگیری از این اتفاق طراحی شده است. 


منطق فازی-Fuzzy logic: 
در این حالت متناسب با جنس و وزن لباسها به شکل خودکار مواردی چون حجم آب مصرفی، شوینده مورد نیاز و مدت زمان شستشو تعیین شده و بهترین شرایط برای شستن فراهم می شود و شما دیگر هیچ دغدغه و نگرانی در رابطه با تنظیمات مورد نیاز دستگاه نخواهید داشت. در کل مجهز بودن دستگاه شما به چنین قابلیتی باعث می شود قبل از روشن کردن دستگاه به بررسی و تنظیم هیچ موردی احتیاج نباشد. 

گارانتی دستگاه: 
عموما لوازم خانگی یا فاقد گارانتی هستند یا گارانتی حداقل 1 ساله دارند. البته بعضی شرکتها گارانتی 3 تا 5 ساله را برای دستگاههای خود در نظر می گیرند. با توجه به آنکه لباسشویی هم به مانند هر وسیله ایی ممکن است خراب شود، پس بهتر است جنسی تهیه کنید که از گارانتی برخوردار است. بعضی مواقع موتور دستگاه از گارانتی جداگانه ای برخوردار است. حتی ممکن است زمان اعتبار آن بیشتر از زمان اعتبار گارانتی اصلی دستگاه باشد. مثلا ممکن است دستگاه دارای گارانتی دو ساله باشد در حالی که گارانتی موتور آن ده ساله است. تمامی ماشین لباسشویی های بانه 24 دارای گارانتی 2 ساله شرکتی بوده و شرکت های گارانتی کننده در تمامی شهر ها دارای نمایندگی معتبر میباشند.


توصیه ی پایانی: 
با توجه به متفاوت بودن اطلاعات حاصل از تبلیغات و مشخصات دستگاه با تجربیات عملی، بهتر است پس از انتخاب مدل مورد نظر خود و قبل از اقدام به خرید از طریق اینترنت از تجربیات و نظریات اشخاصی که قبلا این مدل را خریده و استفاده کرده اند، آگاهی حاصل کنید. در نهایت با آگاهی کافی از بودجه و نیازمندیهای خود و کارایی عملی دستگاه مورد نظر، اقدام به خرید نمایید. 


برچسب : راهنمای خرید ماشین لباسشویی از بانه ، قیمت لباسشویی ال جی بانه ، خرید لباسشویی ال جی ، قیمت لباسشویی سامسونگ بانه، راهنمای خرید از بانه، راهنمای خرید ظرفشویی و لباسشویی بانه ، قیمت ماشین لباسشویی بانه

راهنمای جامع خرید ماشین لباسشویی


بر مبنای انتخابتان، شما ممکن است به موارد مشابه زیر علاقمند باشید


ورود به صفحه اصلی سایت بانه 24

نحوه ی خرید از بانه 24

بانه کالا هور| بانه 24 ، خرید تلویزیون بانه ، خرید ساید بای ساید بانه ، لوازم خانگی بانه

نحوه ی خرید از بانه کالا هور- بانه 24

روش اول : پرداخت بیعانه و تسویه در محل

شما پس از انتخاب کالای مورد نظر خود از وبسایت یا برنامه ی آندرویدی ما برای خرید مراحل زیر را خواهید داشت

1.هزینه ای به عنوان بیعانه پرداخت خواهید کرد. (معمولا 500/000 تا 5/000/000 تومان با توجه به قیمت و اندازه کالا و مسافت شما از بانه)

2. کالای مورد نظر شما با پیک ما، از بانه حرکت کرده و به مقصد شما ارسال خواهد شد . زمان ارسال از 1 الی 4 روز با توجه به مسافت و فاکتورهای دیگر متغییر خواهد بود

3. پیک ما کالای مورد نظر را برای شما تست خواهد کرد(هر محصولی که قابلیت تست داشته باشد: تلویزیون، سینما خانگی، جاروبرقی) و تا از سالم بودن آن مطمعن نشوید هزینه ای از شما دریافت نخواهد کرد.


توجه1: قیمت های بازرگانی هور(بانه 24) قیمت عمده میباشند و به سراسر ایران به صورت تکی نیز ارسال خواهند شد.

توجه2: اجناسی مانند یخچال فریزر معمولی، ساید ، لباسشویی، ظرفشویی و کولرگازی که قابلیت تست توسط پیک ما را ندارند توسط شرکت های گارانتی کننده ای که با ما قرارداد دارند نصب خواهند شد و چنانچه در هنگام نصب توسط شرکت مشکلی داشته باشند نصاب موضوع را به اطلاع ما خواهند رساند و ما نیز موظف به تعویض کالا در مدت 48 ساعت خواهیم بود ناگفته نماند احتمال خرابی کالا هنگام نصب کمتر از یک هزارم درصد است.

شماره کارتها جهت واریز بیعانه

5130   3385   8310   5859
بانک تجارت

5723   7114   9974   6037
بانک ملی

هردو بنام سینا یاسینی


پس از واریز بیعانه با یکی از شماره های فروشگاه تماس گرفته و شماره پیگیری یا ارجاع واریز را در اختیار کارشناسان ما قرار دهید تا با ثبت سفارش شما در سیستم مراحل ارسال کالا به مقصد آغاز شود.

روش دوم: پرداخت آنلاین (خرید اینترنتی)

 پس از انتخاب کالای مورد نظرخود، می توانید با کلیک بر روی افزودن به سبد خرید، کالا را به سبد خریدتان منتقل نمایید. پس از اضافه کردن کالاهای مورد نیاز خود به سبد خرید، می‌توانید با کلیک بر روی سبد خرید در قسمت بالای سایت و انتخاب گزینه "نهایی کردن خرید"، وارد مرحله پرداخت شوید.

• اگر قبلاً در فروشگاه ثبت نام کرده اید ایمیل و کلمه عبور را وارد کنید در غیر این صورت بر روی دکمه ثبت نام کلیک کنید. تمامی اطلاعات فرم را به صورت کامل پر نمایید . پس از آن اطلاعات صورت حساب، اطلاعات ارسال، روش های ارسال و اطلاعات پرداخت را وارد کنید و درنهایت با بازبینی و تایید صحت اطلاعات، خرید خود را نهایی نمایید.


ورود به صفحه اصلی سایت بانه 24
آدرس وبسایت : www.baneh24.com
Email: info@baneh24.com
بازگشت

سبد خرید