راهنمای جامع خرید کولر گازی از بانه قیمت بانه کالا خرید

بازگشت سبد خرید

راهنمای جامع خرید کولر گازی از بانه

خرید کولر گازی از بانه

با توجه به رواج کولرهای گازی و افزایش شمار استفاده کنندگان از آن، لازم است آگاهانه و با دانش کافی در رابطه با راهنمای خرید کولرهای گازی اقدام به خرید نمایید تا از میان برندهای مختلف با قابلیتها و ویژگیهای متنوع دچار مشکل و سردرگمی نشوید. این کار برای یک خرید عالی و به صرفه و متناسب با بودجه و نیازهای شما ضروری است. در این نوشتار قصد داریم به اطلاعاتی در باره کولرهای گازی و نکات مهمی که هنگام خرید باید در نظر داشت، بپردازیم.

 انواع کولرهای گازی موجود در بازار : 

کولرهای گازی به تناسب فضا و محل استفاده در انواع مختلفی عرضه شده اند. شما با آگاهی در باره انواع مختلف کولرهای گازی و محل به کارگیری می توانید محصولی مناسب انتخاب کنید. 

A. اسپلیت های تک پنل :
کولرهای گازی اسپلیت از دو بخش داخلی و خارجی تشکیل شده است. پنل داخلی درون اتاق قرار می گیرد(نصب می شود) و بخش خارجی که شامل کمپرسور یا موتور است، خارج از اتاق در مکانی دورتر قرار می گیرد تا صدای کمتری از موتور دستگاه به گوش برسد. بخش خارجی این نوع نسبت به انواع پنجره ایی و پرتابل(قابل حمل) فضای بیشتری را اشغال می کند. 


البته بخش داخلی از ابعاد خیلی کوچکتری برخورداره بوده و قابل نصب بر روی دیوار است. به دلیل همین طراحی ویژه بخش داخلی، این نوع در کل گزینه بهتری است. اما در صورتی که به فضای خارجی و دکور آن اهمیت می دهید، به دلیل وجود بخش خارجی و فضای زیادی که آشغال می کند، بهتر است از نوع پرتابل استفاده کنید تا محیط بیرون زیبایی خود را از دست ندهد. از مزیتهای نوع اسپلیت یا دیواری نسبت به انواع پرتابل و پنجره ایی سر و صدای بسیار پایین آن به دلیل دور بودن موتور از فضای داخلی مورد استفاده است(البته انواع پرتابل هم بسته به نوع مدل شدت صدای متفاوتی دارند و ممکن است چندان هم صدای آزار دهنده ایی نداشته باشند). همچنین نوع اسپلیت به دلیل داشتن بخش کمپرسور خارجی مجزا از سرد کن و قابلیت نصب در مکانی خارجی و دور از محل استفاده، دست سازنده گان را باز گذاشته است تا دستگاهی با قدرت و توان بالاتری برای تهویه محیطی وسیعتر نسبت به انواع پرتابل و پنجره ایی، تولید کنند. اکثر مدل هایی که در فروشگاه های بانه موجود است از همین نوع میباشد.

B. کولر های گازی پنجره ای: 
در کولرهای گازی پنجره ای تمام بخشهای سیکل تبرید اعم از فن و کمپرسور درون یک بسته واحد قرار دارد. به عبارتی این نوع یک تکه بوده و به همین دلیل جز ساده ترین و ابتدایی ترین کولرهای گازی به شمار می آید. به دلیل سهوت نصب و قرارگیری درون کانال و پنجره کافیست تنها ابعاد پنجره را در نظر داشته باشید. البته این امر باعث می شود مقداری از سر و صدای دستگاه هنگام فعالیت به داخل اتاق وارد شود و کمی آزار دهنده باشد. همچنین این نوع مصرف برق بیشتری دارند و معمولا فاقد کنترل از راه دور هستند. 

خرید کولر گازی پنجره ای بانه کالا


C. کولر گازی پرتابل: 

کولر گازی پرتابل هم یک تکه بوده که البته در آن گرمای موتور از طریق یک لوله ی خرطومی معمولا پلاستیکی متصل به پشت دستگاه، به بیرون از فضای داخلی خارج می شود. از مزیتهای این نوع عدم نیاز به نصب و لوازم خاصی است. همچنین دارای چرخ بوده که حمل و انتقال آنها را آسان نموده است. این نوع مناسب فضاهای کوچک موقتی یا اجاره ای با ابعاد 20 تا نهایتا 30 متر مربع هستند. در صورتی که دکور و فضای داخلی اتاق برایتان اهمیت دارد، نوع پرتابل به دلیل فضای زیادی که از زمین کنار پنجره اشغال می کنند، گزینه مناسبی نیستند. 




D.کولر گازی ایستاده: 

نوع ایستاده کولرهای گازی بر خلاف انواع متحرک از بخش خارجی نیز برخوردارند، به عبارتی دو تکه هستند. واحد اصلی بر روی زمین قرار گرفته و بخش کندانسور آن بیرون از محل نصب می شود. این دسته از کولرهای گازی فاقد قابلیت حمل و انتقال است. این نوع از قدرت پرتاب هوا و توان گرمایشی و سرمایشی بسیار زیادی برخوردار بوده، به همین سبب مناسب مکانها و سالنهای بزرگ و وسیع هستند. 

قیمت کولر گازی ایستاده  بانه کالا 24


پس از انتخاب نوع کولرگازی مناسب منطقه و محل استفاده شده میبایست به موارد زیر توجه نمود :

1. اهمیت دادن به زیبایی پنل کولر گازی:                                                                   

توجه به طراحی و زیبایی پنل از اهمیت ویژه ایی برخوردار است، چون تنها بخش قابل مشاهده کولر گازی پس از نصب آن است. پنل یک کولر گازی به مانند ویترین یک مغازه بوده که هر چه زیباتر باشد، احساس لذت بیشتری از دستگاهی که خریده اید به شما می دهد. البته زیبایی و جذابیت بیشتر ممکن است قیمت آن را هم بالاتر ببرد، پس سعی کنید متناسب با بودجه خود کولری با زیباترین پنل را خریداری کنید. 

زیبایی کولرگازی بانه شیک


2- توجه به ظرفیت مناسب دستگاه:                                                                           

کولرهای گازی(دیواری، اسپلیت پنجره ای، داکت اسپلیت، اینورتر، غیر اینورتر و ...) از ظرفیتهای مختلفی برخوردار بوده، بنابراین توجه به ظرفیت اسپلیت، متناسب با شرایط و ویژگهای محیط مورد استفاده، از اهمیت ویژه ایی برخوردار است تا بعدا با مشکلات و دردسرهای پس از نصب یک دستگاه با ظرفیت نامناسب، رو به رو نشوید. چنانچه دستگاهی با ظرفیت پایین تر از مقدار مورد نیاز خریداری کنید، دستگاه عملکرد کافی برای رساندن دمای محیط به مقدار مطلوب از خود نشان نداده و محیط خنک نخواهد شد. همچنین اگر ظرفیت دستگاه از مقدار مورد نیاز بیشتر باشد، شاید لازم شود زود به زود آن را خاموش نمایید تا سرمازده نشوید(البته دستگاه بیش از اندازه بزرگ مصرف برق را به مقدار زیادی افزایش می دهد). بنابراین مهمترین فاکتور در خرید کولر گازی ظرفیت آن است. 


یکای سنجش ظرفیت در کولرهای گازی: 

واحد سنجش ظرفیت اسپلیت بی تی یو-BTU بوده که بیانگر میزان سرمایش در واحد زمان است. دقت کنید که این عدد ربطی به اندازه دما ندارد، بلکه میزان سرمای وارد شده به محیط را نشان می دهد. عواملی چون نوع فضا، ابعاد فضا و وضعیت آب و هوایی منطقه در تعیین میزان مناسب ظرفیت کولر گازی نقش دارند. جدول زیر در این رابطه به شما کمک می کند(با توجه به مساحت): 
خرید کولر گازی قوی و ارزان از بانه

البته همانطور که قبلا ذکر شد عوامل زیادی در تعیین ظرفیت مناسب اسپلیت نقش دارند که هنگام خرید باید به همه آنها توجه نمود تا دستگاهی با ظرفیت مناسب خریدار کرد. بنابراین ارقام فوق که بر مبنای مساحت تعیین شده اند، تقریبی هستند. در زیر برخی از مهمترین این عوامل موثر معرفی و توضیح داده می شود: 

عوامل تاثیر گذار در ظرفیت اسپلیت: 
  • شدت آمد و شد: مسلما رفت و آمد زیاد به یک محیط، دمای آن را تحت تاثیر قرار داده و یک دستگاه با ظرفیت بالا را می طلبد تا دمای محیط را در این شرایط در مقدار مطلوب حفظ کند. همچنین عایق بودن درها و پنجره ها را نیز در نظر داشته باشید. 

  • شرایط جوی منطقه: از عوامل تاثیر گذار در تعیین ظرفیت کولر گازی نوع آب و هوای منطقه مورد استفاده است. مثلا دستگاهی با ظرفیت بیشتر از 18000 BTU مناسب مناطق گرم جنوبی است. این نوع به نوع حاره ایی شناخته می شود. 

  • شمار افراد حاضر در فضا: هر چه تعداد افراد بیشتری در یک مکان باشند، نیاز به دستگاهی با ظرفیت بالاتر است. به طور میانگین برای هر نفر 600 BTU به ظرفیت پایه اسپلیت اضافه می شود(مازاد بر ظرفیت پایه). 

  • میزان آفتاب گیری فضا: برای مکانی به شدت آفتابگیر، به میزان 1000 BTU به ظرفیت پایه اسپلیت اضافه می گردد. برای فضایی واقع در سایه نیازی به این مقدار مازاد نیست. 

  • بلندی سقف فضا: هر طبقه ساختمان معمولا بین 2.7 تا 3.0 متر ارتفاع دارد. برای مکانهایی با ارتفاع سقف بیشتر از این مقدار رایج، باید مقداری به ظرفیت پایه اسپلیت افزود. 

  • وجود دستگاهها و عوامل گرما زا: چنانچه مکانها و دستگاههای گرما زا در یا نزدیک محل استفاده کولر گازی وجود داشته باشد، باید از اسپلیت با ظرفیت بیشتر استفاده کرد. به عنوان مثال آشپزخانه به دلیل اجاق گاز و پخت و پز و ... یک مکان گرما زا است. بنابراین برای فضاهای  نزدیک به آشپزخانه نیاز به کولر گازی با ظرفیت بالاتر است. 

  • میزان جریان هوا: با توجه به تاثیر جریان هوا در سرعت خنک شدن محیط، برای فضاهای بسته با جریان هوای محدود باید از دستگاهی با ظرفیت بالاتر از ظرفیت پایه استفاده کرد. همچنین در محیطهای بسته بهتر است از چند پنل داخلی با فاصله های معین از هم استفاده نمود تا تاثیر بسته بودن محیط به حداقل برسد. 


3- تعداد کولرهای گازی مورد نیاز:                                                                               

بعضی وقتها خرید چند کولر گازی بهتر از خرید یک دستگاه قوی با ظرفیت بالا است و ممکن است از یک دستگاه قوی نتیجه چندان مطلوب و رضایت بخشی حاصل نشود. بلعکس بعضی مواقع خرید چند دستگاه کار صحیحی نیست. این امر به عوام زیادی بستگی دارد. بنابراین بهتر است در این رایطه با یک کارشناس مشاوره کنید تا تشخیص دهد به چه تعداد و با چه قدرتهایی برای هر کدام، نیاز دارید. پرداخت هزینه یک کارشناس برای حصول نتیجه مطلوب ارزشش را دارد. پس هزینه کنید تا بعدا پشیمان نشوید. 

خرید کولر گازی - بانه کالا - محصولات خانگی هور


4- نوع کمپرسور دستگاه:                                                                                            
 
با توجه به اهمیت حیاتی موتور در کولر گازی و هر دستگاه دیگری باید سعی کنیم دستگاهی با موتور مناسب خریداری کنیم. در زیر انواع موتورها توضیح داده می شود: 
  • پیستونی: در این نوع کمپرسور که به اسم رفت و برگشتی نیز شهرت دارند، مبرد توسط پیستون داخل سیلند فشرده می شود. از معایب این نوع ایجای صدای بلند است. ظرفیت آنها بین 16000 تا 37000 بی تی یو-BTU است. 

  • روتاری: این کمپرسور از نوع چرخشی بوده و در مکانهایی با فشار هوای بالا بکار می رود. این نوع علاوه بر صدای کم، مصرف انرژی پایینی هم دارند. ظرفیت آنها بین 6000 تا 35000 بی تی یو-BTU است. 

  • اسکرول: این نوع دارای مکانیزمی مارپیچی است که به همین دلیل به نوع مارپیچی هم شهرت دارد. دو مارپیچ داخلی با حرکت حلزونی در جهتهای مخالف، گاز را فشرده می کند(در واقع یکی ثابت بوده و دیگری حرکت دارد). 

بهترین کمپرسور مناسب کولرهای گازی: 

نوع اسکرول کارایی بهتری از انواع پیستونی و روتاری در دستگاههای کولر گازی از خود نشان داده و بهترین گزینه برای کولرهای گازی هستند، هر چند در عمل کمتر به کار می روند. کمپرسورهای روتاری برای استفاده در کولرهای گازی بسیار رایج تر از بقیه هستند. 

خرید کولر گازی با کمپرسور روتاری


5- انوع معمولی یا دارای اینورتر: 

یک مدار الکترونیکی مخصوص قابلیت اینورتر را به کمپرسور دستگاه می دهد. این قابلیت قابل استفاده در تمام کمپرسورها است. در حالت معمولی وقتی دمای محیط به حد مطلوب تنظیم شده برسد، موتور خاموش می شود تا زمانی که دما از مقداری بیشتر شده و دستگاه دوباره برای خنک کردن به کار می افتد. این روشن و خاموش شدنها مکرر ادامه دارد. در واقع موتور فقط در دو وضعیت روشن یا خاموش می تواند قرار داشته باشد و از طریق روشن و خاموش شدنهای مکرر دمای محیط در مقدار مطلوب حفظ می شود. اما در نوع اینورتر دار پس از رسیدن دما به مقدار مطلوب مورد نظر، موتور خاموش نمی شود، بلکه فقط دور و توان آن کاهش می یابد طوری که سرمای تلف شده با سرمای ایجاد شده توسط دستگاه برابر شده و به این ترتیب دما ثابت و پایدار می ماند. این نوع به اسم دور متغییر هم مشهور هستند. 

تفاوتهای موجود میان انواع اینورتر با معمولی: 
  • قیمت: دستگاههای اینورتر دار عموما قیمت بالاتری دارند. 
  • بازدهی و مصرف انرژی: روشن و خاموش شدنهای مکرر مصرف انرژی را بالا می برد. بنابراین نوع اینورتر از بازدهی بیشتر و برق مصرفی کمتری برخوردار هستند. هزینه های کمتر برق مصرفی می تواند بعد از مدتی قیمت بالاتر این نوع را جبران نماید. 
  • خرابی و تعمیرات مربوطه: این نوع به دلیل داشتن سیستم پیچیده تر معمولا هنگام خرابی نیاز به تعمیرکار مجرب ویژه این نوع از کولرهای گازی داشته و عموما هزینه تعمیرات بالاتری هم دارند. 
  • سرعت خنک کنندگی: نوع اینورتر دار محیط را سریعتر خنک کرده و به دمای مطلوب می رساند. 
  • میزان صدا: با توجه به آنکه استارت موتور معمولا صدای بلندی ایجاد می کند، نوع اینورتر دار به دلیل فعالیت مسمتر و عدم خاموش و روشن شدنهای مکرر، از سر و صدای پایین تری هم برخوردار است. 

6- برق مصرفی کولر گازی: 

کولرهای گازی پنجره ای برق زیادی مصرف می کنند و از بازدهی پایینی برخوردار هستند و همین دلیل ارزان بودن قیمت خرید آنها است. لازم است به مصرف برق دستگاه کولر گازیتان که باید به مدت چندین ماه در تمام طول روز و شب پیوسته روشن باشد، اهمیت ویژه دهید. البته بازدهی کمپرسورها در گذر زمان افزایش یافته و مصرف برق آنها کمتر و بهینه تر شده است. همانطور که قبلا ذکر شد اینورتر دار بودن دستگاه تاثیر زیادی بر کاهش مصرف برق دارد. ویژگی مهم دیگری که باید در نظر داشته باشید شیوه تامین برق کولر گازی است. عمولا کولرهای گازی خانگی اعم از اسپلیت و پنجره ای با برق تکفاز روشن می شوند. اما انواعی که برای فضاهای بزرگ و عمومی به کار می روند، همانند انواع ایستاده، معمولا نیازمند برق سه فاز هستند. 

خرید کولر گازی اینورتر دار از بانه - baneh


7- رتبه مصرف انرژی کولر گازی: 

رتبه مصرف انرژی دستگاه میزان بازدهی آن(EER-Energy Efficiency Ratio) را نشان می دهد. میزان EER بیشتر به معنای دستگاه بهتری است که برق مصرفی دستگاه را به مقدار بیشتری برای تولید سرما به کار برده و اتلاف انرژی کمتری دارد. میزان EER بالا به همراه یک اینورتر خوب بیانگر یک دستگاه پربازده و بهینه است. در کل یک دستگاه با ظرفیت 18000 بی تی یو-BTU در رده انرژی A می تواند تا 40 درصد برق کمتری نسبت به دستگاهی با همین ظرفیت اما در رده انرژی G، مصرف کرده و به مقدار زیادی در هزینه ی برق صرفه جویی شود. در صورت استفاده از دستگاهی با رده انرژی D به میزان 25 درصد صرفه جویی به عمل می آید. جدول زیر این امر را کاملتر نشان می دهد(نسبت به گرید A): 

خرید ارزان از فروشگاههای بانه - بازرگانی هور


8- قدرت پرتاب باد: 

اندازه فاصله انتقال باد خنک توسط کولر، قدرت پرتاب آن را مشخص می کند. این پارامتر معمولا با عددی بر حسب متر بیان می شود، مثلا 10 متر یا 20 متر. هر چه این عدد بزرگتر باشد کولر قویتر و بهتر است. دستگاه انتخابی شما برای خرید باید حداقل 10 متر قدرت پرتاب داشته باشد تا گزینه مناسبی محسوب شود. مدلهای پیشرفته تر از قابلیت هدایت جهت دار جریان باد به سمتی خاص و جایی که افرادی حضور دارند، برخوردار هستند. همچنین زمانی که کسی در اتاق حضور نداشته باشد، با کاهش توان موتور به حداقل ممکن، سبب کاهش مصرف برق می شوند(این اقدامات را خودکار انجام می دهند). 

خرید از بانه - بهترینها در بانه 24


9- شدت صدای کولر گازی: 

از مزیتهای مهم دیگر کولر گازی صدای پایین آن بوده و سعی کنید همیشه دستگاهی با کمترین میزان سر و صدا تهیه کنید. شدت صدای ایجاد شده توسط کولر گازی به کمک عددی با واحد دسی بل(db) بیان می شود که عموما در دفترچه راهنما و مشخصات دستگاه ذکر می شود. هر چه این عدد کوچکتر باشد، دستگاه هنگام فعالیت سر و صدای کمتری ایجاد می کند. 


10- گارانتی و ضمانت دستگاه: 

هر چند نمونه های بدون گارانتی ارزانتر هستد، اما مزیتهای گارانتی ما را به خرید دستگاهی دارای گارانتی و ضمانت ترغیب خواهد کرد. به عنوان مثال فقدان لوله های مسی همراه در عمده دستگاههای اسپلیت بدون گارانتی و پرداخت هزینه اضافی لوله علاوه بر دستمزد شخص نصاب. همچنین ممکن است گاز مخزن خالی شده باشد و ناچار شوید هزینه پر کردن مخزن از گاز را هم پرداخت نمایید. 


11- کدام برند کولر گازی را بخریم؟ 

از جمله بهترینها و پرفروشترین کولرهای گازی موجود در بازار می توان به برندهای ال جی، گری , سامسونگ و جنرال اشاره نمود. 

بانه - بانه کالا


12- وضعیت آب و هوایی محل سکونت:                                                                      

انتخاب دستگاهی متناسب با شرایط جغرافی و جوی منطقه محل سکونت باعث افزایش کارایی و عمر مفید دستگاه و همچنین کاهش مصرف انرژی و هزینه های برق می شود. کولرهای گازیی را در سه کلاس آب و هوایی دسته بندی می کنند: 
  1. T1، معتدل و
  2. T2، خنک
  3. T3، گرمسیری
معمولا بر روی برچسب انرژی کولر نوع کلاس آب و هوایی مناسب با آن هم قید می شود. برای اغلب مناطق کشورمان ایران مدل هایی با ناحیه آب و هوایی T1 و T3 مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

13 - موارد متفرقه:                                                                                                       

از جمله قابلیتهای دیگر کولرهای گازی که ممکن است داشته باشند، بادگردان چند جهته است. برخی فقط از قابلیت هدایت جریان باد در جهتهای بالای و پایین برخوردار هستند و برخی دیگر از هدایت جریان باد در جهتهای چپ و راست هم پشتیبانی می کنند. از قابلیتهای مهم دیگر تایمر خاموش شدن و تایمر روشن شدن دستگاه در زمانهای دلخواه تنظیم شده است. همچنین قابلیت دور کردن حشرات موذی از قبیل مگس و پشه و ... جدیدا به این دستگاهها اضافه شده است که برخی مواقع مفید و کاربردی بوده و توجه خریدار را جلب می نمایند. همچنین ممکن است کولر گازی مجهز به ریموت کنترل باشد(جدیدها عموما ریموت کنترل دارند). دقت کنید چه نوع ریموتی انتخاب می کنید. با بعضی از ریموتها به سهولت می شود کار کرد، در حالی که بعضی از آنها پیچیده بوده و نیازمند آموزشهای لازم هستند. 



 تعمیر کولر گازی یا خرید دستگاهی جدید؟ 

خرید کولر گازی - مشخصات و قیمت خرید کولر گازی - بانه

با توجه به بالا بودن قیمت کولرهای گازی پیشرفته امروزی، اکثرا افراد ناچار هستند که با برنامه ریزی اقتصادی هزینه خرید آن را جور کنند. بنابراین لازم است قبل از خرید محصول از کیفیت بالا و عمر مفید طولانی آن مطمین شوید تا دستگاه سالها بدون مشکلی خانه شما را خنک نماید. البته در هر حال خراب شدن دستگاه و نیاز به تعمیر آن، هر قدر هم که دستگاه کیفیت خوبی داشته باشد، ممکن است روی دهد و اجتناب ناپذیر است. در صورتی که دستگاه شما نیاز به تعمیر و تعمیرکار دارد، ممکن است با خود بگویید که آیا به جای تعمیر آن خرید دستگاهی نو به صرفه تر نیست؟ هر چند که پاسخ دقیق این سوال بستگی به نوع عیب روی داده و هزینه تعمیر آن دارد، اما عموما تعمیر اسپلیت از خرید دستگاهی نو صرفه اقتصادی بیشتری دارد. به ندرت پیش می آید که خرید دستگاهی نو از پرداخت هزینه های گزاف تعمیر دستگاه به صرفه تر باشد. هنگام خراب شدن دستگاه با مراکز تعمیرات تخصصی کولرهای گازی تماس گرفته تا شما پس از ارایه توضیحاتی راجع به خرابی روی داده به متخصص فنی مربوطه، از هزینه های احتمالی تعمیر آن به شکل حدودی مطلع گردید. با آگاهی از هزینه های تعمیر بهتر می توانید در مورد خرید دستگاهی جدید یا تقبل هزینه تعمیر آن تصمیم بگیرید. 



برچسب ها: راهنمای خرید کولرگازی از بانه ، قیمت کولر گازی، انواع  کولرگازی اینورتر بانه ، راهنمای انتخاب بهترین کولرگازی ، راه شناخت کولر اصلی از تقلبی بانه ، کولرگازی ال جی بانه ، کولرگازی گری بانه ، خرید کولرگازی جنرال از بانه ، قیمت کولرگازی سامسونگ اینورتر بانه ، معرفی کولر گازی اسپلیت بانه ، قیمت اسپلیت کولر بانه  

راهنمای جامع خرید کولر گازی از بانه


بر مبنای انتخابتان، شما ممکن است به موارد مشابه زیر علاقمند باشید


ورود به صفحه اصلی سایت بانه 24

نحوه ی خرید از بانه 24

بانه کالا هور| بانه 24 ، خرید تلویزیون بانه ، خرید ساید بای ساید بانه ، لوازم خانگی بانه

نحوه ی خرید از بانه کالا هور- بانه 24

روش اول : پرداخت بیعانه و تسویه در محل

شما پس از انتخاب کالای مورد نظر خود از وبسایت یا برنامه ی آندرویدی ما برای خرید مراحل زیر را خواهید داشت

1.هزینه ای به عنوان بیعانه پرداخت خواهید کرد. (معمولا 500/000 تا 5/000/000 تومان با توجه به قیمت و اندازه کالا و مسافت شما از بانه)

2. کالای مورد نظر شما با پیک ما، از بانه حرکت کرده و به مقصد شما ارسال خواهد شد . زمان ارسال از 1 الی 4 روز با توجه به مسافت و فاکتورهای دیگر متغییر خواهد بود

3. پیک ما کالای مورد نظر را برای شما تست خواهد کرد(هر محصولی که قابلیت تست داشته باشد: تلویزیون، سینما خانگی، جاروبرقی) و تا از سالم بودن آن مطمعن نشوید هزینه ای از شما دریافت نخواهد کرد.


توجه1: قیمت های بازرگانی هور(بانه 24) قیمت عمده میباشند و به سراسر ایران به صورت تکی نیز ارسال خواهند شد.

توجه2: اجناسی مانند یخچال فریزر معمولی، ساید ، لباسشویی، ظرفشویی و کولرگازی که قابلیت تست توسط پیک ما را ندارند توسط شرکت های گارانتی کننده ای که با ما قرارداد دارند نصب خواهند شد و چنانچه در هنگام نصب توسط شرکت مشکلی داشته باشند نصاب موضوع را به اطلاع ما خواهند رساند و ما نیز موظف به تعویض کالا در مدت 48 ساعت خواهیم بود ناگفته نماند احتمال خرابی کالا هنگام نصب کمتر از یک هزارم درصد است.

شماره کارتها جهت واریز بیعانه

5130   3385   8310   5859
بانک تجارت

5723   7114   9974   6037
بانک ملی

هردو بنام سینا یاسینی


پس از واریز بیعانه با یکی از شماره های فروشگاه تماس گرفته و شماره پیگیری یا ارجاع واریز را در اختیار کارشناسان ما قرار دهید تا با ثبت سفارش شما در سیستم مراحل ارسال کالا به مقصد آغاز شود.

روش دوم: پرداخت آنلاین (خرید اینترنتی)

 پس از انتخاب کالای مورد نظرخود، می توانید با کلیک بر روی افزودن به سبد خرید، کالا را به سبد خریدتان منتقل نمایید. پس از اضافه کردن کالاهای مورد نیاز خود به سبد خرید، می‌توانید با کلیک بر روی سبد خرید در قسمت بالای سایت و انتخاب گزینه "نهایی کردن خرید"، وارد مرحله پرداخت شوید.

• اگر قبلاً در فروشگاه ثبت نام کرده اید ایمیل و کلمه عبور را وارد کنید در غیر این صورت بر روی دکمه ثبت نام کلیک کنید. تمامی اطلاعات فرم را به صورت کامل پر نمایید . پس از آن اطلاعات صورت حساب، اطلاعات ارسال، روش های ارسال و اطلاعات پرداخت را وارد کنید و درنهایت با بازبینی و تایید صحت اطلاعات، خرید خود را نهایی نمایید.


ورود به صفحه اصلی سایت بانه 24
آدرس وبسایت : www.baneh24.com
Email: info@baneh24.com
بازگشت

سبد خرید