%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD 65 %EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD %EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD %EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD LG LED SUHD 4k SM9500 %EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD %EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD %EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD %EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD

بازگشت سبد خرید

تلویزیون 65 اینچ ال جی LG LED SUHD 4k SM9500

مشاهده ی مدل مشابه در پایین همین صفحه

18 ماه گارانتی شامل نصب رایگان  و 5 سال خدمات پس از فروش معتبر و کتبی در سراسر ایران (+200,000 تومان) 

baneh24 - hoor baneh - مشخصات و قیمت خرید تلویزیون ااز بانه - تلویزیون ال جیتلویزیون 65 اینچ - تلویزیون ال جی - تلویزیون فور کی - تلویزیون بانه baneh
baneh24 - خرید ارزان تلویزیون ال جی از بانه - lg sm9500 - بازرگانی هورbaneh24 - بانه24 - تلویزیون بانه - تلویزیون ال جی 4k led مدل 65sm9500


نگاه اجمالی به تلویزیون ال جی مدل LG 65SM9500: 

تلویزیون 65 اینچ SM9500 ال جی با نمایشگر ال ای دی-LED و فناوری نانو سل و کیفیت SUHD(سوپر UHD) از بهترین تلویزیونهای عرضه شده در سال 2019 است. طیف وسیعی از رنگها با جزییات دقیق به کمک فناوری نانو سل عرضه می شوند. این تلویزیون از فناوری Dolby Vision و محتوای HDR(از قبیل Advanced HDR/ HDR10/ HLG) پشتیبانی می کند. این قابلیتها تصاویری عمیق با رنگهای طبیعی و زنده و کنتراست بالا خلق می کنند. سیستم صوتی 2.1 کاناله این دستگاه، 40 وات توان خروجی صوتی تولید می کند که 20 وات آن از طریق 2 عدد بلند گوی 10 واتی و 20 وات دیگر از طریق ساب ووفر تامین می شود. این تلویزیون هوشمند-Smart از فناوریهای پیشرفته DTS و Dolby Atmos به همراه پشتیبانی از فرمتهای دالبی مختلف(مانند Dolby Digital/ Dolby Digital Plus/ AC-4) برخوردار است. این فناوریهای کاربردی پیشرفته صدایی سینمایی و سه بعدی شبیه سازی شده را ارایه می دهند. این تلویزیون با بهره مندی از پردازشگر 4 هسته ایی در کنار سیستم عامل WebOS و هوش مصنوعی Thinq قابلیتهای کاربردی فوق العاده ایی فراهم می کند. کنترل صوتی و جستجوی صوتی هوشمند از قابلیتهای اسمارت این تلویزیون هوشمند هستند. از درگاههای ارتباطی به کار رفته در این تلویزیون می توان به پورت شبکه-LAN، چهار عدد پورت HDMI، سه عدد پورت USB، کامپوزیت، کامپوننت، خروجی هدفون، خروجی اپتیکال و ... اشاره کرد. همچنین از قابلیتهای بی سیم می توان بلوتوث نسخه 5.0 و وای فای-WiFi را نام برد که امکانات ارتباط بی سیم با تبلت و موبایل و ... را به کاربر می دهند. با وجود گیرنده دیجیتال داخلی نیازی به تهیه دستگاه دیجیتال جداگانه نخواهید داشت. 


مشخصات کلی
مدل تلویزیون65SM9500
سال تولید 2019 - سری 9
شرکت سازنده LG
کشور سازنده کره - ال جی
رنگمشکی با پایه نقره ای
صفحه نمایش 
نوع تلویزیونLED با پنل IPS
اندازه و سایز صفحه "65 اینچ
نوع صفحه تخت
نور پس زمینهSlim Direct
تصویر
کیفیت تصویر4K UHD
رزولوشن تصویر3840 × 2160
نرخ تازه سازی120 هرتز
موتور پردازنده تصویرα7 Gen 2(موتور 4 هسته A7 با قابلیت هوش مصنوعی)
حالت تصویر
Vivid, Standard, Eco, Cinema, Sports, Game, HDR Effect, technicolor Expert, Expert Bright Room, Expert Dark Room
سایرمحدوده دینامیکی بالا-HDR/ قابليت ارتقاء کيفيت تصوير/ نسبت تصویر 16:9/ سیستم کاهنده نویز/ 

Active HDR/ HDR Effect/ Nano Color Pro/ Wide Colour Gamut

تقویت کننده رنگ-Advanced Color Enhancer/ درخشندگی فوق العاده/ زاویه دید گسترده-Wide Viewing Angle/ نمایشگر NanoCell/ تولید طیف گسترده رنگ ها-Nano Cell Color Pro/ رنگ های طبیعی و زنده-Biliion Rich Color/ ایجاد کنتراست تصویر-Full Array Local Dimming Pro/ تنظیم حداکثر روشنایی صفحه نمایش-Ultra Luminance Pro/ تولید روان و صاف صحنه های سریع-TM200/ تکنولوژی HDR و فرمت های Dolby Vision، HDR10 Pro و HLG/ هوش مصنوعی برای پردازش تصاویر و تنظیم نور پس زمینه/ بهبود کنتراست تصاویر-HDR Dynamic Tone Mapping / تکنولوژی High frame rate یا HFR یا برای نمایش محتوا با فریم ریت بالا/ فناوری Motion Pro برای نمایش روان صحنه های حرکتی سریع/ تکنولوژی Object Depth Enhancer برای بهبود عمق تصاویر/ تکنولوژی True Color Accuracy برای تولید رنگ های دقیق تر/ تکنولوژی 4K Upscaler برای افزایش رزولوشن تصاویر/ قابلیت Auto Calibration برای کالیبره کردن خودکار رنگ ها/ 
صدا
سیستم بلندگو 2.1 کانال
تعداد بلندگو و ساب ووفر 2 عدد بلندگوی 10 واتی + ساب ووفر 20 واتی
قدرت خروجی صدا 40 وات
سایر
  • همگام سازی صدای ال جی-LG Sound Sync
  • DTS Codec
  • Dolby Atmos
  • Dolby Digital
  • پخش صدا از طریق بلوتوث
  • فناوری Clear Voice III برای تولید دیالوگ های واضح
  • فناوری Dolby Surround و ULTRA Surround برای تولید صدای فراگیر مجازی
امکانات - قابلیتهای اسمارت
پردازنده مرکزی
4 هسته ای
سیستم عامل
WebOS / Smart TV(تلویزیون هوشمند)
مرورگر وب 
وای فای-WiFi  - 802.11ac
گیرنده دیجیتال
 
تیونر
DVB-T
DVB-T2(دیجیتال زمینی)
DVB-S/S2
DVB-C
سایربلوتوث نسخه 5/ دستیار صوتی-Google Assistant/ تله تکست/ تشخیص صوتی هوشمند/ Netflix /Quick Access/ سازگاری با دستگاه های Amazon Alexa/ فروشگاه محتوای ال جی/ فناوری اشتراک گذاری صفحه نمایش-Screen Share/ قابلیت Miracast/ هوش مصنوعی ThinQ/ پخش کننده ویدئویی 360 درجه-360 Video Player/ پشتیبانی از Google Home

درگاه های ارتباطی
تعداد پورت HDMI  4 عدد
تعداد پورت USB 3 عدد
کامپوننت Component 1 عدد
کامپوزیت Composite 1 عدد
LAN 
سایر
  • اپتیکال
  • بلوتوث نسخه 5
  • خروجی هدفون
  • ورودی آنتن RF(دارای 2 ورودی انتن)
  • eARC
  • ARC
  • HDMI CEC
  • پورت HDMI نسخه HDMI 2.1
  • RS-232C
سایر مشخصات
نسبت تصویر16:9
سایر
  • پشتیبانی از کدک های تصویری HEVC و VP9
  • دارای برنامه مخصوص موبایل LG TV Plus و Smart ThinQ
  • رابط کاربری هوشمند
  • فناوری VRR و ALLM برای بهبود عملکرد در بازی
  • پشتیبانی از پروتکل DIAL
  • دارای قابلیت Wi-Fi TV On و Mobile TV On
  • دارای حالت هتل برای مدیریت دسته جمعی تلویزیون ها
  • طراحی بسیار باریک و شیک
  • دفترچه راهنما/ ریموت کنترل جادویی(هوشمند)-MR19/ باتری/ کابل برق/ پایه رومیزی
برق
منبع تغذیهAC 100V ~ 240V, 50/60Hz
رده مصرفA+
مصرف107 وات(198 کیلو وات مصرف سالیانه)
سایرحسگر اکو/ خاموش شدن خودکار/ مصرف برق آماده به کار در حد 0.5 وات
وزن و ابعاد
ابعاد بدون پایه1452x833x63 میلیمتر
وزن بدون پایه26.9 کیلو گرم
ابعاد با پایه1452x904x314 میلیمتر
وزن با پایه28.8 کیلو گرم

خرید تلویزیون از بانه - lg 65sm9500 - بازرگانی هور

طراحی تلویزیون ال جی مدل 65SM9500: 

تلویزیون SM9500 ال جی با رنگ مشکی و قاب باریک، طراحی شیک و جذاب و زیبایی دارد. پایه آن نقره ای رنگ بوده و از نوع تک پایه مرکزی منحنی شکل است. قاب باریک و خوش طرح آن سبب شده است که از بغل بسیار جلب توجه کند. نمایشگر تخت LED با پنل IPS توانایی خلق تصاویر خارق العاده ایی دارد و ساعتها بدون احساس کسالت می توانید از تماشای برنامه ها بر روی آن لذت ببرید. این تلوزیون پیشرفته با قابلیتهای کاربردی بی شمار برای سالهای متمادی نیازهای شما را مرتفع می کند و از خرید تلویزیون جدید بی نیاز می سازد. 


کیفیت تصویر سوپر 4K تلویزیون ال جی 65SM9500: 

کیفیت SUHD(سوپر الترا اچ دی - سوپر فور کی) با رزولوشن 2160*3840 پیکسل(بیش از 8 میلیون) بالاترین کیفیت تصویر را در حال حاضر عرضه می نماید. البته محتواهای بصری با کیفیت SUHD هنوز بسیار کم در دسترس هستند. شاید این امر شما را از خرید این نوع از تلویزیونها منصرف کند، اما این تلویزیون می تواند بدون افت کیفیت سالهای زیادی بهترین کارایی را از خود نشان دهد. احتمال زیادی وجود دارد که در آن سالها محتواهای فور کی از گیرنده های خانگی به وفور قابل دریافت شوند. 


فناوری نانوسل در تلویزیون ال جی SM9500: 

فناوری پیشرفته نانوسل ویژه شرکت ال جی بوده و در پیشرفته ترین تلوزیونهای این کمپانی (سری اولد-OLED و سوپر فور کی) به کار رفته است. این فناوری کیفیت رنگها را به میزان زیادی بهبود می بخشد. در واقع این فناوری طول موجهای اضافی را جذب کرده و رنگهای خالص و شفافی منتشر می کند. این فناوری با حذف طول موجهای زاید، رنگها را به میزان زیادی فیلتر کرده و در نهایت رنگهای دقیق و خالص ارایه می دهد و هر رنگ به بهترین شکل خود نمایش داده خواهد شد. در این فناوری برای نمایش بهتر و خالصتر رنگها از ذرات در ابعاد بسیار ریز-نانو استفاده می شود. این قابلیت طیف گسترده ای از رنگهای خالص و دقیق را تولید کرده و باعث پویایی رنگها و تصاویر می شود. از مزیتهای این فناوری عدم کاهش کیفیت تصویر هنگام نگاه کردن زاویه دار به تلویزیون است. از تمامی زویا رنگها دقیق و کامل بدون تغییر به چشم خواهند آمد. 
فرمتهای نانو: 
  • قابلیت Nano Black به رنگها عمق می دهد و کیفیت فوق العاده ایی به تصویر می بخشد.
  • قابلیت Nano Accuracy با ایجاد زاویه دید گسترده باعث می شود از تمامی زوایا کیفیت تصویر یکسان بوده و کیفیت اولیه حفظ شود.
  • قابلیت Nano Bezel هماهنگی خاصی با فضای شما ایجاد کرده و محیطی جذاب با یک هارمونی ویژه برایتان خلق می کند.
  • قابلیت Nano Color به کمک NanoCell خلوص رنگها را افزایش داده و با تقویت رنگها تصویری خیره کننده عرضه می کند. 
بانه - تلویزیون ال جی با فناوری نانو سل lg sm9500 - baneh24


صدایی فراگیر و شفاف در تلویزیون ال جی 65SM9500: 

سیستم صوتی 2.1 کاناله این تلویزیون از دو بلند گوی 10 واتی به همراه ساب ووفر قوی 20 واتی تشکیل شده که در مجموع 40 وات توان خروجی صوتی دارد. توسط فناوریهای کاربردی پیشرفته زیادی از قبیل Dolby Atmos و Clear Voice صدایی باکیفیت و کامل و رسا و قوی تولید می شود. فناوریهای Ultra Surround و Dolby Surround هم به تولید صدایی فراگیر و سه بعدی کمک می کنند. برای ارایه صدایی پر از جزییات قابلیت رمز گشایی DTS به کار می رود. این تلویزیون محیطی سینمایی در منزل شما خلق می کند. 


پردازشگر هوشمند الفا در تلویزیون ال جی SM9500: 

از قابلیتهای پیشرفته تلویزیونهای ال جی قابلیت هوش مصنوعی ThinQ AI است. هوش مصنوعی به همراه پردازنده جدید الفا تحولی بزرگ در کارکرد این بخش ایجاد نموده است. این پردازشگر هوشمند نوع محتوا را تشخیص داده و متناسب با آن و همچنین با توجه به محیط قرار گیری تلویزیون تنظیمات مربوط به رنگها و شیوه نمایش نور را انجام می دهد تا در نهایت روشنایی تصویر در بهترین حالت خود به چشم برسد. همچنین تصاویر به شکل دقیقی پردازش و تجزیه و تحلیل می شود تا صحنه هایی کاملا واقعی در کنار صدایی خارق العاده عرضه شود و به احساس کامل و بی نقصی از تصویر و صدا برسید. 

کالیبراسیون خودکار: 

در فرایند کالیبراسیون، به شکل تدریجی نمایشگر تنظیم شده و تقریبا همه ی تلویزیونهای حرفه ای و حتی نیمه حرفه ایی از کالیبراسیون دقیق کارخانه برخوردار هستند. کالبراسیون بهترین کنتراست و دقت رنگ و کیفیت تصویر و ... را ایجاد می نماید. از جمله برنامه های کالیبراسیون متناسب با عمده تلویزیونهای عرضه شده در سال 2019 می توان برنامه CalMAN را نام برد و با آن بهترین کیفیت تصویر را مطابق با ذایق خودتان می توانید ایجاد نمایید. 
تلویزیون ال جی با پردازنده الفا 7 - خرید تلویزیون 65 اینچ از بانه 65sm9500 ال جی


استاندارد 4K Cinema HDR در تلویزیون ال جی SM5900: 

این قابلیت رنگها را تفکیک کرده و کنتراست مناسبی ایجاد می کند. در این شرایط رنگها کاملا زنده و طبیعی و واقعی به نظر خواهند رسید. جذابیت و درخشان بودن رنگها حس یک تجربه سینمایی را به شما خواهد داد. این قابلیت از فرمتهای HDR10 و HLG پشتیبانی می‌کند. این تلویزیون تمام فرمتها و امکانات HDR را در خود جای داده است. قابلیت ۴K Cinema HDR LG با پشتیبانی از فرمتهای HDR، به شکل کاملی تمام نیازهای کارگردانها را باز تولید کرده است. 


قابلیت 4K HDR Gaming در تلویزیون ال جی 65SM9500: 

یک نمایشگر برای عرضه بالاترین کیفیت HDR نیازمند برخورداری از تمام استانداردهای UHD Premium است. این تلویزیون با نرخ رفرش تصویر 100 هرتز در کنار قابلیت 4K HDR gaming قادر است حرکات سریع بازیهای گرافیکی را با کیفیت فوق العاده ایی نمایش دهد. فرمتهای HDR ذکر شده در بالا در کنار این قابلیت، این تلویزیون را برای بازیهای رایانه ایی به گزینه ای ایده ال تبدیل کرده است. همچنین زمان پاسخگویی-Response Time سریع  و تاخیر تصاویر-Game Lag پایین از ویژگیهای مهم این تلویزیون برای ارایه بهترین کیفیت بازی است. 

تلویزیون ال جی با قابلیت بازی - lg sm9500 - بانه کالا - هور


هوشمندی در کنار سیستم عامل WebOS در تلویزیونهای ال جی: 

سیستم عامل WebOS ویژه شرکت ال جی بهترین سیستم عامل تلویزیونهای هوشمند بوده و بسیار ایمن است. نوار وظیفه این سیستم عامل در طول تلویزیون نشان داده می شود. این سیستم عامل به شما امکان وب گردی و ورود به دنیای مجازی را خواهد داد. 

خرید تلویزیون هوشمند ال جی با سیستم عامل webos از بانه - بانه 24




برچسب محصولتلویزیون SM9500 LED صفحه تخت ال جی, تلویزیون ال جی 65SM9500 LED, تلویزیون 65 اینچ بانه, خرید تلویزیون SM9500 از بانه 24, خرید تلویزیون ال جی LED از بانه SM9500 کالا هور, خرید از بانه 24, بهترین تلویزیون های سال 2019, خرید تلویزون LED ال ای دی از بانه

تلویزیون 65 اینچ ال جی LG LED SUHD 4k SM9500


بر مبنای انتخابتان، شما ممکن است به موارد مشابه زیر علاقمند باشید


ورود به صفحه اصلی سایت بانه 24

نحوه ی خرید از بانه 24

بانه کالا هور| بانه 24 ، خرید تلویزیون بانه ، خرید ساید بای ساید بانه ، لوازم خانگی بانه

نحوه ی خرید از بانه کالا هور- بانه 24

روش اول : پرداخت بیعانه و تسویه در محل

شما پس از انتخاب کالای مورد نظر خود از وبسایت یا برنامه ی آندرویدی ما برای خرید مراحل زیر را خواهید داشت

1.هزینه ای به عنوان بیعانه پرداخت خواهید کرد. (معمولا 500/000 تا 5/000/000 تومان با توجه به قیمت و اندازه کالا و مسافت شما از بانه)

2. کالای مورد نظر شما با پیک ما، از بانه حرکت کرده و به مقصد شما ارسال خواهد شد . زمان ارسال از 1 الی 4 روز با توجه به مسافت و فاکتورهای دیگر متغییر خواهد بود

3. پیک ما کالای مورد نظر را برای شما تست خواهد کرد(هر محصولی که قابلیت تست داشته باشد: تلویزیون، سینما خانگی، جاروبرقی) و تا از سالم بودن آن مطمعن نشوید هزینه ای از شما دریافت نخواهد کرد.


توجه1: قیمت های بازرگانی هور(بانه 24) قیمت عمده میباشند و به سراسر ایران به صورت تکی نیز ارسال خواهند شد.

توجه2: اجناسی مانند یخچال فریزر معمولی، ساید ، لباسشویی، ظرفشویی و کولرگازی که قابلیت تست توسط پیک ما را ندارند توسط شرکت های گارانتی کننده ای که با ما قرارداد دارند نصب خواهند شد و چنانچه در هنگام نصب توسط شرکت مشکلی داشته باشند نصاب موضوع را به اطلاع ما خواهند رساند و ما نیز موظف به تعویض کالا در مدت 48 ساعت خواهیم بود ناگفته نماند احتمال خرابی کالا هنگام نصب کمتر از یک هزارم درصد است.

شماره کارتها جهت واریز بیعانه

5130   3385   8310   5859
بانک تجارت

5723   7114   9974   6037
بانک ملی

هردو بنام سینا یاسینی


پس از واریز بیعانه با یکی از شماره های فروشگاه تماس گرفته و شماره پیگیری یا ارجاع واریز را در اختیار کارشناسان ما قرار دهید تا با ثبت سفارش شما در سیستم مراحل ارسال کالا به مقصد آغاز شود.

روش دوم: پرداخت آنلاین (خرید اینترنتی)

 پس از انتخاب کالای مورد نظرخود، می توانید با کلیک بر روی افزودن به سبد خرید، کالا را به سبد خریدتان منتقل نمایید. پس از اضافه کردن کالاهای مورد نیاز خود به سبد خرید، می‌توانید با کلیک بر روی سبد خرید در قسمت بالای سایت و انتخاب گزینه "نهایی کردن خرید"، وارد مرحله پرداخت شوید.

• اگر قبلاً در فروشگاه ثبت نام کرده اید ایمیل و کلمه عبور را وارد کنید در غیر این صورت بر روی دکمه ثبت نام کلیک کنید. تمامی اطلاعات فرم را به صورت کامل پر نمایید . پس از آن اطلاعات صورت حساب، اطلاعات ارسال، روش های ارسال و اطلاعات پرداخت را وارد کنید و درنهایت با بازبینی و تایید صحت اطلاعات، خرید خود را نهایی نمایید.


ورود به صفحه اصلی سایت بانه 24
آدرس وبسایت : www.baneh24.com
Email: info@baneh24.com
بازگشت

سبد خرید