لپ تاپ استوک لنوو lenovo thinkpad w541 قیمت بانه کالا خرید

بازگشت سبد خرید

لپ تاپ استوک لنوو lenovo thinkpad w541

مشاهده ی مدل مشابه در پایین همین صفحه

10 روز مهلت تست و ضمانت برگشت کالا در صورت داشتن هرگونه ایراد سخت افزاری و نرم افزاری 

خرید لپ تاپ استوک لنوو thinkpad w541 بانهخرید لپ تاپ thinkpad w541 بانه کالا
لپ تاپ 15 اینچ لنووlenovo thinkpad w541


نگاه اجمالی به لپ تاپ لنوو lenovo thinkpad w541: 

از سری ایستگاه کاری(ورک استیشن-workstation) ساخت شرکت لنوو-lenovo می توان مدل thinkpad w541 را نام برد. در این مدل از پردازنده مرکزی و کارت گرافیک قویتری استفاده شده است. تغییرات دیگری هم به چشم می خورد، از جمله: نمایشگر با کیفیت Full HD و مجموعه پورتهای بیشتر و به روزتر. در کنار این تغییرات گسترده سعی شده است وزن دستگاه هم کاهش یابد(تا 250 گرم نسبت به مدل اچ پی zbook 15 g2). در این مدل پردازنده نسل چهارمی Core i7 4910MQ شرکت اینتل به کار رفته است. از ویژگیهایی این پردازنده 4 هسته ایی می توان به فناوری ساخت 22 نانو متری میتنی بر Haswell و سرعت 2.9 گیگاهرتز الی 3.9 گیگاهرتز(با فناوری نوربو-Turbo) اشاره کرد. وجود 8 مگابایت حافظه کش نشان از توانایی بالای این پردازنده قوی و سریع دارد. به کمک فناوریهایی تعداد هسته های مجازی پردازنده تا 8 عدد افزایش می یابد. همچنین بر روی این پردازنده یک گرافیک انبرد یکپارچه GPU HD Graphivs 4600 به همراه یک کنترلر حافظه دو گانه کانال DDR3 تعبیه شده است. کارت گرافیک اصلی این دستگاه مدل Quadro K2100M شرکت nvidia است. این کارت گرافیک مبتنی بر GK106 kepler بوده و از 128 بیت پهنای باس حافظه گسترده بهره می برد. البته ممکن است این کارت گرافیک در انجام بازیهای سنگین به مشکل برخورده و عملکرد رضایت بخشی از خود نشان ندهد. در واقع این نوع از کارتهای گرافیک بیشتر در پردازشهای سنگین و محاسبات کمک پردازنده هستند و در پردازشهای تصویری و سه بعدی مخصوص بازیها عملکرد چندان خوبی ارایه نمی دهند. این نوع از کارتهای گرافیک فرکانس بالایی ندارند اما تعداد زیادی(200 تا 2000) هسته داشته که آنها را مناسب کارهای محاسباتی می کند و به راحتی از پس پردازشهای موازی بر می آیند. رم این نوع هم ظرفیت زیادی دارد، 8 گیگابایت. البته از 4 عدد اسلات هم بهره می برد که به کمک آن می توان ظرفیت نهایی را تا 32 گیگابایت ارتقا بخشید. اسلاتها در کنار هم بوده و عمل ارتقا به سهولت امکان پذیر است. در زمینه ارتباطات هم مجموعه متنوع و جدیدی از درگاهها و ابزارهای ارتباطی در این دستگاه گنجانده شده است. یک عدد وبکم hd 720p در این دستگاه به کار رفته است که در اتاق با نور کافی عملکرد خوبی از خود نشان می دهد. گیگابایت LAN و بلوتوث نسخه 4.0 دیگر امکانات ارتباطی مفید و کاربردی این محصول هستند. سیستم WLAN دستگاه هم در کنار سرعت عالی عملکرد خوبی داشته و در طول دوره ازمون با هیچ قطعی و مشکلی برخورد نکرد. درگاه usb 3.0 و کارت خوان دستگاه هم از سرعت و عملکرد خوبی برخوردار هستند. در ازمایشهای صورت گرفته توسط ما سرعت 114 مگابایت بر ثانیه برای درگاه usb 3.0 و سرعت 166 مگابایت بر ثانیه برای کارت خوان ثبت شد(مدل حافظه به کار رفته در این ازمایش: toshiba exceria prouhs-ll sdhc). شما عزیزان می توانید این لپ تاپ را با قیمتی بسیار مناسب و مزایای پس از فروش ویژه از سایت بانه 24 خریداری کنید. اعتماد شما سرمایه ماست. سپاسگزار این اعتماد هستیم. برای آشنایی بیشتر با این محصول در ادامه مطلب با ما همراه باشید: 

 مدل و اطلاعات ساخت
مدلThinkpad w541
لپ تاپ صنعتی ورک استیشن-Workstation
2014~2015
شرکت سازنده لنوو-Lenovo
 مشخصات فیزیکی
وزن2.6 کیلوگرم
ابعاد247 * 376 * 35 میلیمتر
پردازنده مرکزی - CPU
سازندهاینتل - Intel
سریCore i7
مدل4910MQ و 4710MQ

نسل چهارم، 4 هسته واقعی، 4 هسته مجازی، 8 رشته-thread، ساخت با فناوری 22 نانو
محدوده سرعت 2.9 تا 3.9 گیگاهرتز
کش - Cache8 مگابایت
سطح 1: 256 کیلو، سطح 2: 1 مگ، سطح 3: 8 مگ
رم - RAM
ظرفیت 8 گیگابایت(قابل ارتقا تا 32 گیگابایت)
نوعDDR3
توضیحاتتعداد 4 اسلات ورودی
حافظه داخلی(هارد - HARD)
ظرفیت500 گیگابایت
نوعHDD
توضیحات256 گیگابایت SSD

1 ورودی برای هارد HDD و SSD دو و نیم اینچی
1 ورودی m2sata برای هارد ssd msata و ssd m2sata
گرافیک
سازندهnvidia
مدل quadro k2100m و quadro k1100  
ظرفیت حافظه2 گیگابایت
توضیحاتنوع GDDR5 با 128 بیت پهنای باس، ساخت با فناوری 28 نانو

سرعت هسته: 667 مگاهرتز
سرعت حافظه گرافیکی: 3 گیگاهرتز

گرافیک انبرد intel hd 4600 با ظرفیت شیر تا 4 گیگابایت(البته همراه با رم 8 گیگابایت)
نمایشگر
اندازه15.6 اینچ
نوعLED
کیفیت Full HD
1920 * 1080 پیکسل
قابلیت ماتدارد
باطری
نوعلیتیوم یونی
ظرفیت99 وات ساعت
توضیحات توان شارژر: 170 وات
امکانات
درایو نوریدارد - DVD-RW
وبکم
720p hd
کیبورد  
دارای نور پس زمینه(back light) / 
دارای بخش عددی مجزا-num lock / 
بسیار خوش تایپ / 
اسپیکر - بلندگوهای استریو داخی
تاچ  - پشتیبانی از فرمانهای چند لمسی
حسگر اثر انگشت
وای فای - WiFi - 802.11
بلوتوث داخلی
پورت Ethernet(LAN)دارد
پورت USB 2.0دارد - 2 عدد

1 always on charging
پورت USB 3.0دارد - 2 عدد
thunderbolt
دارد
سایر
  • جک مشترک 3.5 میکروفون/هدفون
  • VGA
  • کارت خوان-smart card reader
  • mDP + Thunderbolt 2.0
  • minidisplay
  • میکرو مموری ریدر
  • RJ45 گیگابایت اترنت
  • Docking connector
  • expresscard / 34mm
  • سیم کارت خور + ورودی سیم کارت خارجی
سایر مشخصات
گریدبسیار تمیز
ویژگیهارنگ مشکی مات / 
کیفیت ساخت بالا / 
پردازنده و گرافیک سریع و قدرتمند / 
رم و هارد قابل ارتقا / 
پورتهای متنوع / 
نمایشگر فول اچ دی-full hd بسیار با کیفیت / 
کاربریمهندسی، رندر، تدوین، نقشه کشی، طراحی، بازی، حسابداری و کارهای سنگین
سیستم عاملویندوز(غیر اورجینال)
اقلام همراهشارژر و کابل برق

لپ تاپ lenovo خرید از بانه

کیبورد و تاچ پد لپ تاپ لنوو thinkpad w541: 

صفحه کلید لپ تاپ لنوو thinkpad w541 از کلیدهای استاندارد بهره می برد و به دلیل طراحی ارگونومیک کار با آن بسیار راحت و لذت بخش است. این صفحه کلید همچنین از مقاومت و استحکام بالای برخوردار است. به علاوه داری بخش مجزای عددی-num lock بوده و در بین کلیدها هم ابزار جوی استیک تعبیه شده است که به راحتی کار یک ماوس را برای شما انجام می دهد. دکمه های مختلفی با عملکردهای ویژه در این کیبورد وجود دارد: دکمه قفل، دکمه های چند رسانه ای، دسترسی فوری به برنامه های مختلف و غیره. این صفحه کلید برنده جایزه صفحه کلید مناسب ویندوز 8 شده است. 
بانه 24 خرید لپ تاپ استوک 15 اینچی
خرید لپ تاپ ارزان از بانه کالا

نمایشگر لپ تاپ لنوو thinkpad w541: 

لپ تاپ لنوو thinkpad w541 از نمایشگر full hd با اندازه 15.6 اینچ بهره می برد. از ویژگیهای این نمایشگر می توان به شدت روشنایی 350 نیت-nits و گامای رنگی 60 درصد اشاره نمود. این ویژگیها سبب می شوند دستگاه قادر به پخش تصاویری شفاف، واضح و طبیعی باشد. در برخی از مدلها نمایشگر 3K با پنل IPS به کار رفته است که البته به نسبت کیفیت بهتر قیمت بالاتری هم دارند. در حالت رایج از نمایشگر TN با کیفیت فول اچ دی در این مدل استفاده شده است که می تواند 300 شمع روشنایی تولید کند. با توجه به اینکه این میزان روشنایی از استاندارد مناسب لپ تاپها بیشتر است(100 واحد بیشتر)، به شما امکان می دهد از این محصول در محیطهای روشن و باز به راحتی استفاده کرده و با مشکل کمبود روشنایی رو به رو نگردید. 


پورت thunderbolt در لپ تاپ لنوو thinkpad w541: 

thinkpad w541 لنوو از پورت thunderboolt بهره می برد. به کمک این درگاه می توان نمایشگر با کیفیت بالا را به دستگاه متصل نمود. در کل این درگاه برای اتصال دستگاههای با عملکرد بالا به کار می رود و به شکلی جمع و جور امکان اتصال به ابزارهای مختلف را فراهم می نماید. از سرعت تا 10 Gbps هم پشتیبانی می کند(این سرعت دو برابر سرعت usb 3.0 است). 

خرید لپ تاپ لنوو مدل thinkpad w541

قابلیتهای دیگر لپ تاپ لنوو thinkpad w541: 
به کمک قابلیت NFC موجود می توان به اشتراک گذاری داده ها، شبکه کردن دستگاههای مختلف، لینک میان دستگاهها و ... پرداخت. سیستم صوتی این لپ تاپ به بلندگوهای استریوی داخلی مجهز شده و از فناوریهای مختلفی جهت افزایش کیفیت، وضوح و رسایی صدا استفاده می کند. فناوریهای موجود در کنار تصویر روشن و طبیعی قادر هستند صدایی رسا و همه جانبه(سه بعدی) و باکیفیت هم از دستگاه پخش نمایند. بلندگوهای دالبی این دستگاه به کمک این فناوریها حجم صدا را افزایش داده، نویزها و اعوجات را رفع می کنند و وضوح صدا در دیالوگها را افزایش می دهند تا دیالوگها از صدای زمینه بهتر تشخیص داده شوند. این دستگاه از وبکم hd 720p برخوردار است و در کنار آن به کمک دو میکروفون دیجیتالی با کیفیت عالی، قادر خواهید بود تحت وب کنفراس برقرار کرده و به ارتباط تصویری بپردازید. نرم افزارهای مخصوص این کار می توانند به قابلیت افزایش کیفیت تصویر، قابلیت ردیابی چهره و قابلیت از بین بردن اعوجات مجهز باشند. در زمینه امنیت این لپ تاپ هم می توان حسگر اثر انگشت را نام برد که یک قابلیت بسیار ایمن با استفاده راحت است. با توجه به این که این دستگاه از نوع ایستگاه کاری است، پس طبیعتا طیف گسترده ای از درگاههای ورودی/خروجی را در بر می گیرد. درایو نوری به همراه دو عدد درگاه USB در سمت راست قرار دارند. یکی از این درگاههای USB 3.0 بوده که قابلیت اتصال قفل سخت افزاری را هم دارد.  عمده پورتها در سمت چپ واقع هستند. جک صوتی، کارت خوان، VGA و دو عدد درگاه USB از امکانات این بخش هستند. برای توسعه برخی از امکانات هم می توان از محفظه ExpressCard استفاده نمود. این دستگاه سیم کارت خور بوده و شما را از شبکه های 3/4 G موبایل بهر مند می سازد. باطری این دستگاه ظرفیت بالایی دارد(99 وات ساعت، 9 سلولی). علت برجستگی پشت دستگاه هم به سبب بیرون زدن بخشی از باتری است. این کار به دلیل بزرگتر شدن و در نتیجه افزایش ظرفیت باتری انجام شده است تا بتواند ساعتهای طولانی قادر با تامین برق دستگاه باشد. 
بانه کالا لپ تاپ لنوو lenovo


مشاهده محصول در سایت اصلی لنوو lenovo


برچسب محصول: لپ تاپ 15 اینچ لنوو مدل thinkpad w541, لپ تاپ لنوو lenovo ارزان بانه, قیمت لپ تاپ lenovo thinkpad w541, خرید لپ تاپ از بانه 24, بانه کالاهور لپ تاپ مدل lenovo thinkpad w541, لپ تاپ lenovo عرضه در بانه 24 BANEH24 بازرگانی هور,

لپ تاپ استوک لنوو lenovo thinkpad w541


بر مبنای انتخابتان، شما ممکن است به موارد مشابه زیر علاقمند باشید


ورود به صفحه اصلی سایت بانه 24

نحوه ی خرید از بانه 24

بانه کالا هور| بانه 24 ، خرید تلویزیون بانه ، خرید ساید بای ساید بانه ، لوازم خانگی بانه

نحوه ی خرید از بانه کالا هور- بانه 24

روش اول : پرداخت بیعانه و تسویه در محل

شما پس از انتخاب کالای مورد نظر خود از وبسایت یا برنامه ی آندرویدی ما برای خرید مراحل زیر را خواهید داشت

1.هزینه ای به عنوان بیعانه پرداخت خواهید کرد. (معمولا 500/000 تا 5/000/000 تومان با توجه به قیمت و اندازه کالا و مسافت شما از بانه)

2. کالای مورد نظر شما با پیک ما، از بانه حرکت کرده و به مقصد شما ارسال خواهد شد . زمان ارسال از 1 الی 4 روز با توجه به مسافت و فاکتورهای دیگر متغییر خواهد بود

3. پیک ما کالای مورد نظر را برای شما تست خواهد کرد(هر محصولی که قابلیت تست داشته باشد: تلویزیون، سینما خانگی، جاروبرقی) و تا از سالم بودن آن مطمعن نشوید هزینه ای از شما دریافت نخواهد کرد.


توجه1: قیمت های بازرگانی هور(بانه 24) قیمت عمده میباشند و به سراسر ایران به صورت تکی نیز ارسال خواهند شد.

توجه2: اجناسی مانند یخچال فریزر معمولی، ساید ، لباسشویی، ظرفشویی و کولرگازی که قابلیت تست توسط پیک ما را ندارند توسط شرکت های گارانتی کننده ای که با ما قرارداد دارند نصب خواهند شد و چنانچه در هنگام نصب توسط شرکت مشکلی داشته باشند نصاب موضوع را به اطلاع ما خواهند رساند و ما نیز موظف به تعویض کالا در مدت 48 ساعت خواهیم بود ناگفته نماند احتمال خرابی کالا هنگام نصب کمتر از یک هزارم درصد است.

شماره کارتها جهت واریز بیعانه

5130   3385   8310   5859
بانک تجارت

5723   7114   9974   6037
بانک ملی

هردو بنام سینا یاسینی


پس از واریز بیعانه با یکی از شماره های فروشگاه تماس گرفته و شماره پیگیری یا ارجاع واریز را در اختیار کارشناسان ما قرار دهید تا با ثبت سفارش شما در سیستم مراحل ارسال کالا به مقصد آغاز شود.

روش دوم: پرداخت آنلاین (خرید اینترنتی)

 پس از انتخاب کالای مورد نظرخود، می توانید با کلیک بر روی افزودن به سبد خرید، کالا را به سبد خریدتان منتقل نمایید. پس از اضافه کردن کالاهای مورد نیاز خود به سبد خرید، می‌توانید با کلیک بر روی سبد خرید در قسمت بالای سایت و انتخاب گزینه "نهایی کردن خرید"، وارد مرحله پرداخت شوید.

• اگر قبلاً در فروشگاه ثبت نام کرده اید ایمیل و کلمه عبور را وارد کنید در غیر این صورت بر روی دکمه ثبت نام کلیک کنید. تمامی اطلاعات فرم را به صورت کامل پر نمایید . پس از آن اطلاعات صورت حساب، اطلاعات ارسال، روش های ارسال و اطلاعات پرداخت را وارد کنید و درنهایت با بازبینی و تایید صحت اطلاعات، خرید خود را نهایی نمایید.


ورود به صفحه اصلی سایت بانه 24
آدرس وبسایت : www.baneh24.com
Email: info@baneh24.com
بازگشت

سبد خرید