تلویزیون 65 اینچ سونی SONY LED 4K UHD SMART X9500G قیمت بانه کالا خرید

بازگشت سبد خرید

تلویزیون 65 اینچ سونی SONY LED 4K UHD SMART X9500G

مشاهده ی مدل مشابه در پایین همین صفحه

18 ماه گارانتی شامل نصب رایگان و 5 سال خدمات پس از فروش معتبر و کتبی در سراسر ایران (+300,000 تومان) 

تلویزیون 65 اینچ 4k  x9500g بانه کالا هورخرید تلویزیون 65 اینچ 4k سونی 55x9500g بانه, بازرگانی هور
تلویزیون 65 اینچ سونی x9500g بانه خرید


نگاه اجمالی به تلویزیون 65 اینچ سونی 65X9500G: 

تلویزیون 65 اینچ هوشمند X9500G سونی با طراحی شیک و کیفیت عالی و قابلیتهای بسیار از محصولات سال 2019 شرکت معتبر سونی است. ابعاد بزرگ نمایشگر 65 اینچی در کنار حاشیه های بسیار باریک جلوه ی بسیار شیکی به این محصول بخشیده است. پنل انحصاری سونی TRILUMINOS در این تلویزیون به کار رفته است که در تولید تصاویر با کیفیت فوق العاده و رنگهای غنی بی نظیر است. کیفیت تصویر 4K نمایشگر در کنار ابعاد بزرگ 55 اینچی آن امکان مشاهده ی ریزترین جزییات را برای شما میسر کرده است. 4K-HDR و X-Motion Clarity به همراه 4K X-Reality™ PRO از دیگر قابلیتهای تصویری برجسته و کارمد این تلویزیون مدرن هستند. از قابلیتها و امکانات دیگر آن می توان به بلندگوهای S-Force Front Surround، پردازنده قدرتمند Picture Processor X1™ Ultimate، سیستم عامل اندروید، قابلیت اتصال به اینترنت و وب گردی، قابلیت Super Bit Mapping و ... اشاره نمود. وجود چنین امکانات و قابلیتهای پیشرفته و کاربردی این تلویزیون را در رده بهترینها قرار داده است. این تلویزیون مجموعه ی کاملی از درگاههای ورودی/خروجی را نیز ارایه می دهد. سه عدد پورت USB، چهار عدد پورت HDMI، پورتهای کامپوزیت و کامپوننت، ورودی RF، خروجی صوتی و ... از جمله درگاهای پر استفاده این تلویزیون اسمارت هستند که به سهولت هم در دسترس قرار دارند. 


مشخصات کلی
مدل تلویزیون65X9500G
سری X9500G
سال تولید2019
کشور سازندهژاپن
کشور مونتاژ کنندهمالزی
رنگمشکی
صفحه نمایش 
نوع تلویزیونEdge LED
اندازه و سایز صفحه"65 اینچ
نوع صفحهتخت
سایرپنل TRILUMINOS
تصویر
کیفیت تصویر4K UHD
رزولوشن تصویر3840 * 2160 پیکسل
موتور پردازنده تصویر4K X-Reality PRO
فرمت های تصویری قابل پشتیبانی
۲۱۶۰/۲۴p, ۲۱۶۰/۲۵p, ۲۱۶۰/۳۰p, ۲۱۶۰/۵۰p, ۲۱۶۰/۶۰p
حالت تصویر
Vivid, Standard, Custom, Photo-Vivid, Photo-Standard, Photo-Custom, Cinema, Game, Graphics, Sports
نسبت تصویر16:9 ,Original, 4:3, Vertical Zoom, All Direction Zoom, Just scan
سایردرخشندگی صفحه‌نمایش با قابلیت TRILUMINOS
قابلیت ارتقاء کیفیت تصویر
صدا
سیستم بلندگو2 کانال
تعداد بلندگو و ساب ووفر2 عدد بلندگو
قدرت خروجی صدا20 وات
حالتهای صداStandard, Clear Voice III, Music, Cinema, Sport, Game
سایر
  • Clear Voice(سیستم کاهنده نویز)
  • فناوری دالبی دیجیتال-DOLBY DIGITAL
امکانات - قابلیتهای اسمارت
پردازنده مرکزی
Picture Processor X1™ Ultimate
سیستم عامل
سیستم عامل اندروید
مرورگر وب 
وای فای-WiFi 
گیرنده دیجیتال
 
تیونر
آنالوگ/دیجیتال
سایربلوتوث
درگاه های ارتباطی
تعداد پورت HDMI 4 عدد
تعداد پورت USB3 عدد
کامپوننت Component1 عدد
کامپوزیت Composite1 عدد
LAN 
سایر
  • ورودی آنتن
  • خروجی صدای دیجیتال
  • خروجی هدفون
سایر مشخصات
نوع پایه2 عدد پایه L شکل
سایر
  • حسگر حرکتی
  • قابلیت اتصال به دیوار
  • خاموش شدن خودکار
  • قفل کودک
  • اقلام همراه: ریموت کنترل، دفترچه راهنما، کابل برق، باتری برای ریموت کنترل
برق
منبع تغذیهAC 100V ~ 240V, 50/60Hz
رده مصرفکم مصرف
مصرف0.5 وات در حالت آماده به کار
وزن و ابعاد
ابعاد دستگاهبا پایه: 247 * 776 * 1228 میلی متر
بدون پایه: 69 * 709 * 1228 میلی متر
وزن دستگاهبا پایه: 19.1 کیلوگرم
بدون پایه: 18 کیلوگرم
بسته بندیابعاد: 192 * 834 * 1336 میلی متر
وزن: 26 کیلوگرم

تلویزیون 4k سونی 65 x9500g بانه


کیفیت تصویر تلویزیون 65 اینچ سونی 65X9500G: 

پنل 4K این تلویزیون با ابعاد 65 اینچ و رزولوشن 3840 * 2160 پیکسل(8.2 میلیون) قادر به نمایش تصاویر دقیق با ریزترین جزئیات و کیفیت فوق العاده است. پنل TRILUMINOS قادر به افزایش 50 درصدی رنگها است. به دلیل برخورداری از چنین پنلی این تلویزیون نسبت به سایر LED های معمولی کیفت تصویر بسیار بالاتری دارد. 


قابلیت TRILUMINOS: 

این فناوری علاوه بر افزایش 50 درصدی رنگها قادر به تولید رنگهایی فراتر از مجموعه رنگهای RGB است. در واقع بین پنل LED و شیشه شفاف جلویی تلویزیون، لایه TRILUMINOS قرار گرفته که سبب بهبود کنتراست و روشنایی تصویر می شود. در نتیجه ی این فناوری رنگها واضحتر و طبیعی تر از حالت معمول مشاهده خواهند شد. 


پردازنده تصویر 4K HDR Processor X1™ Extreme: 

پردازنده 4K HDR Processor X1™ Extreme با برخورداری از امکانات و قابلیتهای پیشرفته و کاربردی این تلویزیون را به وسیله ای بسیار مفید و ارزشمند تبدیل کرده است. از جمله آنها می توان به ارایه رنگها و تصاویری شفاف و طبیعی اشاره کرد. این تلویزیون تصاویر را تجزیه و تحلیل کرده و دقت و وضوح آنها را به میزان 40 درصد نسبت به پردازنده 4K HDR Processor X1، افزایش می دهد.

 قیمت تلویزیون 65 اینچ 4k سونی 65x9500g بانه, baneh24

فناوری 4K X-Reality™ PRO و ارتقای کیفیت تصویر: 

در این تلویزیون الگوریتمها و قابلیتهایی به کار رفته است که می توانند تصاویر با کیفیت پایین را پردازش کرده و کیفیت آنها را به کیفیت و رزولوشن 4K برسانند. سونی به عنوان یکی از اولین استفاده کنندگان این قابلیت، بهترین الگوریتمها را در این زمینه ارایه کرده است. پردازنده قدرتمند 4K HDR Processor X1™ این قابلیت را در حد کمال آن عرضه می کند. تلویزیونهای سونی با تجزیه و تحلیل تصاویر به کمک الگوریتمهای پیشرفته و کارامد در کنار بهره مندی از بانک اطلاعاتی الگوی 4K-to-4K کیفیت تصاویر را ارتقا می دهند. 

قیمت خرید تلویزیون  x9500G بانه

قابلیت 4K HDR: 

استاندارد 4K HDR با به همراه داشتن اطلاعات بیشتری از روشنایی تصاویر، به ارایه رنگها و جزییات زنده و طبیعی کمک می کند. این اطلاعات طیف رنگی گسترده تر و کنتراست بهتری را انتقال می دهند. در کل به کمک این قابلیت شما قادر به مشاهده رنگهای عالی، جزییات دقیق و سایه روشنهای بی نظیر خواهید بود. همچنین این قابلیت از فرمتهای HDR 10 و Hybrid Log-Gamma پشتیبانی کامل می کند. 


فناوری Super Bit Mapping: 

این قابلیت قدرتمند سیگنالهای 14 بیتی را پردازش کرده و منابع 8 بیتی یا 10 بیتی را ارتقا می دهد. به این شکل سبب افزایش قابل توجه کیفیت پیکسلها و خلق تصاویری دقیق می شود.
پردازنده x9500G

 
قابلیت X-Motion-Clearity: 

به کمک این قابلیت صحنه های سریع هم صاف و بدون هیچ نویزی نمایش داده خواهند شد و با کنترل تصاویر مانع از تارشدن آنها هنگام نمایش می شود. 

تلویزیون 55 اینچ 4k سونی 55x9500g بانه, بانه 24


کیفیت صوتی تلویزیون 65 اینچ سونی مدل X9500G: 

سیسم صوتی دو کاناله این تلویزیون با بهره مندی از 2 بلندگوی 10 واتی در مجموع 20 وات توان خروجی صوتی ارایه می دهد. همچنین برای بهره مندی از صدایی قویتر می توانید سیستمهای صوتی جانبی را از طریق خروجی صدای اپتیکال به تلویزیون خود متصل نمایید. بلندگوهای باس رفلکس-BASS REFLEX این تلویزیون قادر به تقویت DTD صدای خروجی و ارایه ی صدایی باکیفیت هستند. به کمک قابلیت پشتیبانی از فرمتهایی مانند دالبی دیجیتال صدا در کانالهای مختلف تفکیک شده و صدایی همه جانبه و فراگیر با ایجاد حس سه بعدی در کاربر، پخش خواهد شد. به کمک قابلیت کاهنده نویز-CLEAR AUDIO صدای اصلی از صدای پس زمینه جدا شده و به این شکل نویزها و صداهای زاید حذف می شوند، که نتیجه ی آن ارایه ی صدایی واضح و رسا و با کیفیت فوق العاده است. همچنین این سیستم صوتی از حالتهای مختلف صدا از قبیل استاندارد، فوتبال، سینما و موزیک پشتیبانی کرده که این امر به بهبود کیفیت صدا و هماهنگ کردن صدا و تصویر کمک می کند. 

خرید x9500 تلویزیون سونی 65 اینچ بانه

سیستم عامل و ارتباطات تلویزیون 65 اینچ سونی X9500G: 

این تلویزیون اسمارت از سیستم عامل محبوب و پرکاربرد اندروید بهره مند است که به شما امکان دانلود و نصب انواع برنامه و بازی از فروشگاه گوگل پلی را می دهد. حافظه داخلی 16 گیگابایتی این تلویزیون امکان نصب تعداد زیادی برنامه و بازی را فراهم کرده است. از قابلیتهای دیگر این تلویزیون هوشمند می توان به امکانات بی سیم و اشتراک گذاری آسان داده ها اشاره کرد. می توانید سرگرمیهایی مانند Netflix یا YouTube را به کمک قابلیت Chromecast built-in از دستگاه شخصی به BRAVIA منتقل کنید. همچنین می توانید از طریق جست و جوی صوتی بدون به کاربردن ریموت کنترل، دستورات خود را بر روی دستگاه اعمال کنید. کافی است دکمه ی جست و جوی صوتی واقع بر ریموت کنترل را فشار دهید تا این قابلیت فعال شود. به این شکل دیگر نیازی به وارد کردن متن نخواهد بود و هم اینکه سرعت عمل بالایی دارد. همچنین می توانید داده های خود را بین تلویزیون و دستگاههای دیگر در فاصله کوتاه از طریق قابلیت بی سیم بلوتوث رد و بدل کرده و به اشتراک بگذارید. گیرنده دیجیتالی داخلی دستگاه شما را از ابزار مشابه خارجی بی نیاز می کند. این گیرنده قدرتمند قادر به نمایش محتواهای تلویزیونی بدون نویز و برفک بر روی نمایشگر تلویزیون است. چهار عدد پورت HDMI و سه عدد پورت USB به شما امکان اتصال انواع هارد اکسترنال، فلش مموری و حافظه های جانبی به تلویزیون را می دهند. به کمک خروجی هدفون می توانید بدون ایجاد مزاحت برای بقیه از تماشای تلویزیون بهره مند گردید. 

خرید از تلویزیون sony 65  x9500G


طراحی تلویزیون سونی X9500G: 

این تلویزیون از طراحی زیبا و لوکسی برخوردار است. دو عدد پایه L  شکل دستگاه را با اطمینان بالا ثابت نگه می دارند. البته قابلیت نصب بر روی دیوار بدون به کارگیری پایه ها در این تلویزیون فراهم است. ابعاد در نظر گرفته شده برای براکت 300 * 300 میلی متر است. همچنین تمامی پورتها در پشت دستگاه قرار گرفته اند. پوشش-Cover بسیار با کیفیتی در نظر گرفته شده است که می تواند اتصالات پشتی را پوشانده و نمای پشتی یکدستی ایجاد کند. حاشیه ها باریک و تیز(4 ضلعی) هستند. این حاشیه ها نمای پشتی فلزی با کیفیت و جذابیت بالایی دارند. در کل این تلویزیون نازک و چشم نواز بوده و از بدنه محکم و طراحی یکدستی برخوردار است. 




برچسب محصولتلویزیون LED صفحه تخت x9500 سونی, تلویزیون سونی SONY 65X9500G, تلویزیون 65 اینچ بانه, خرید تلویزیون X9500G از بانه 24, خرید تلویزیون سونی LED از بانه کالا هور, خرید از بانه 24, بهترین تلویزیون های سال 2019, خرید تلویزون LED ال ای دی سونی مدل X9500G از بانه

تلویزیون 65 اینچ سونی SONY LED 4K UHD SMART X9500G


بر مبنای انتخابتان، شما ممکن است به موارد مشابه زیر علاقمند باشید


ورود به صفحه اصلی سایت بانه 24

نحوه ی خرید از بانه 24

بانه کالا هور| بانه 24 ، خرید تلویزیون بانه ، خرید ساید بای ساید بانه ، لوازم خانگی بانه

نحوه ی خرید از بانه کالا هور- بانه 24

روش اول : پرداخت بیعانه و تسویه در محل

شما پس از انتخاب کالای مورد نظر خود از وبسایت یا برنامه ی آندرویدی ما برای خرید مراحل زیر را خواهید داشت

1.هزینه ای به عنوان بیعانه پرداخت خواهید کرد. (معمولا 500/000 تا 5/000/000 تومان با توجه به قیمت و اندازه کالا و مسافت شما از بانه)

2. کالای مورد نظر شما با پیک ما، از بانه حرکت کرده و به مقصد شما ارسال خواهد شد . زمان ارسال از 1 الی 4 روز با توجه به مسافت و فاکتورهای دیگر متغییر خواهد بود

3. پیک ما کالای مورد نظر را برای شما تست خواهد کرد(هر محصولی که قابلیت تست داشته باشد: تلویزیون، سینما خانگی، جاروبرقی) و تا از سالم بودن آن مطمعن نشوید هزینه ای از شما دریافت نخواهد کرد.


توجه1: قیمت های بازرگانی هور(بانه 24) قیمت عمده میباشند و به سراسر ایران به صورت تکی نیز ارسال خواهند شد.

توجه2: اجناسی مانند یخچال فریزر معمولی، ساید ، لباسشویی، ظرفشویی و کولرگازی که قابلیت تست توسط پیک ما را ندارند توسط شرکت های گارانتی کننده ای که با ما قرارداد دارند نصب خواهند شد و چنانچه در هنگام نصب توسط شرکت مشکلی داشته باشند نصاب موضوع را به اطلاع ما خواهند رساند و ما نیز موظف به تعویض کالا در مدت 48 ساعت خواهیم بود ناگفته نماند احتمال خرابی کالا هنگام نصب کمتر از یک هزارم درصد است.

شماره کارتها جهت واریز بیعانه

5130   3385   8310   5859
بانک تجارت

5723   7114   9974   6037
بانک ملی

هردو بنام سینا یاسینی


پس از واریز بیعانه با یکی از شماره های فروشگاه تماس گرفته و شماره پیگیری یا ارجاع واریز را در اختیار کارشناسان ما قرار دهید تا با ثبت سفارش شما در سیستم مراحل ارسال کالا به مقصد آغاز شود.

روش دوم: پرداخت آنلاین (خرید اینترنتی)

 پس از انتخاب کالای مورد نظرخود، می توانید با کلیک بر روی افزودن به سبد خرید، کالا را به سبد خریدتان منتقل نمایید. پس از اضافه کردن کالاهای مورد نیاز خود به سبد خرید، می‌توانید با کلیک بر روی سبد خرید در قسمت بالای سایت و انتخاب گزینه "نهایی کردن خرید"، وارد مرحله پرداخت شوید.

• اگر قبلاً در فروشگاه ثبت نام کرده اید ایمیل و کلمه عبور را وارد کنید در غیر این صورت بر روی دکمه ثبت نام کلیک کنید. تمامی اطلاعات فرم را به صورت کامل پر نمایید . پس از آن اطلاعات صورت حساب، اطلاعات ارسال، روش های ارسال و اطلاعات پرداخت را وارد کنید و درنهایت با بازبینی و تایید صحت اطلاعات، خرید خود را نهایی نمایید.


ورود به صفحه اصلی سایت بانه 24
آدرس وبسایت : www.baneh24.com
Email: info@baneh24.com
بازگشت

سبد خرید