%D9%84%D8%A8%D8%A7%D8%B3%D8%B4%D9%88%DB%8C%DB%8C 7 %DA%A9%DB%8C%D9%84%D9%88%DB%8C%DB%8C %D8%A8%D8%AE%D8%A7%D8%B1%D8%B4%D9%88%D8%B1%D8%AF%D8%A7%D8%B1 %D8%A7%D9%84 %D8%AC%DB%8C LG F2M5HS6S %D9%82%DB%8C%D9%85%D8%AA %D8%A8%D8%A7%D9%86%D9%87 %DA%A9%D8%A7%D9%84%D8%A7 %D8%AE%D8%B1%DB%8C%D8%AF

بازگشت سبد خرید

لباسشویی 7 کیلویی بخارشوردار ال جی LG F2M5HS6S

مشاهده ی مدل مشابه در پایین همین صفحه

24 ماه گارانتی شامل نصب رایگان و 5 سال خدمات پس از فروش در سراسر ایران(+100000 تومان)
خرید ارزان از بانه lg f2m5hs6s بخارشور
خرید لباسشویی بخارشور ال جی f2m5hs6s از بانهمحصولات ال جی لباسشویی بخارشور f2m5hs6s بانه
lg f2m5hs6s 7 kg banehlg f2m5hs6s خرید لباسشویی در بانه24


نگاه اجمالی به لباسشویی 7 کیلویی بخارشوردار  ال جی F2M5HS6S

از لباسشوییهای 2020 ال جی می توان به مدل LG F2M5HS6S اشاره کرد. این دستگاه 7 کیلویی بوده و از قابلیت بخارشور بهره می برد. طراحی آن به مدلهای دیگر لباسشویی های الجی شباهت داشته و زیبایی خیره کننده ای دارد. این محصول در دو رنگ سفید و نقره ای تولید شده و با هر دکوری سازگار است. با وزن 60 کیلوگرم و ابعاد استاندارد 450(عمق) در 600(پهنا) در 850(ارتفاع) میلیمتر به راحتی در منزل شما قرار می گیرد. عمق آن نسبت به بقیه دستگاهها کمتر است که سبب جای گیری راحتتر آن در هر محیطی شده است. در قسمت بالا سمت چپ ورودی مواد شوینده به چشم می خورد. در بخش سمت راست آن هم کنترل پنل لمسی با نمایشگر دیجیتالی قرار گرفته است. در وسط هم یک عدد ولوم مربوط به انتخاب نوع شستشو و عملکرد دستگاه به همراه دکمه های روشن/خاموش و استارت وجود دارد. درب دایره ای دستگاه با اندازه بزرگ 35 سانتی متری به راحتی باز شده و به اسانی و در زمان اندک می توان لباسها را درون دستگاه انداخت. این درب به صورت افقی و به سمت چپ تا زاویه 150 درجه قابل باز شدن است. موتور اینورتر با قابلیت دایرکت درایو Direct Drive(موتور بدون تسمه با اتصال مستقیم به درام) شستشوی روان با صدای اندک و قدرت و راندمان زیاد را به ارمغان آورده است. این دستگاه هنگام فعالیت لرزش اندکی داشته و 55 دسی بل صدا تولید می کند. موتور با سرعت 1200 دور در دقیقه می چرخد و لباسها را تا حد زیادی خشک می نماید. این دستگاه از 14 برنامه شستشو با 6 حرکت متفاوت بر روی درام، جهت شستن انواع پارچه ها پشتیبانی می کند. Drum یا دیگ الماسه از جنس استیل ضد زنگ با طراحی ویژه عملکرد بی نظیری از خود نشان می دهد. طراحی ویژه دیگ با شیارها و روزنه های خاص مانع از آسیب دیدن بافت پارچه ها شده و به افزایش کیفیت شستشو کمک می نماید. در هنگام شروع فعالیت دستگاه درب آن قفل می شود تا فعالیت ایمنی داشته باشد. می توان به کمک قابلیت NFC لباسشویی را به گوشی متصل نمود. به این شکل می توان پس از دانلود برنامه های شستشوی جدید آن را بر روی لباسشویی قرار داد. این قابلیت همچنین خطاهای روی داده برای دستگاه را اطلاع رسانی می کند تا نسبت به رفع آنها اقدام کنید و از بزرگ شدن تبعات آن جلوگیری نمایید. این داده ها می توانند به مرکز پشتیبانی هم ارسال شوند. برای برخوردای از این ویژگی های پیشرفته تنها کافیست برنامه مربوطه را بر روی گوشی خود نصب کنید. حتی می توان از طریق اینترنت و از راه دور لباسشویی را کنترل کرده و روشن نمایید و دما را متناسب با نوع لباسها تنظیم کنید. 
شما می توانید این محصول پیشرفته و بسیار با کیفیت را با قیمتی بسیار مناسب از سایت بانه 24 خریداری کرده و از خدمات و مزایای پس از فروش بی نظیر ما بهره مند گردید. اعتماد شما عزیزان سرمایه ما بوده، قدردان این اعتماد هستیم. 

بانه 24 عرضه لباسشویی 7 کیلو f2m5hs6s


 مدل و اطلاعات ساخت
مدلF2M5HS6S
کشور سازنده کره - ال جی
شرکت سازنده LG
کشور مونتاژکننده چین(قطعات اصل کره)
سال ساخت 2020
 مشخصات عمومی
نوعدرب از جلو/
بخارشوردار/
نصبروکار(مبله)
موتوراینورتر Direct Drive(بدون تسمه با اتصال مستقیم به درام)
رنگنقره ای(سیلور)
*درب مشکی
رده بندی انرژیA+++
 گنجایش - ابعاد - دور
ظرفیت کل7 کیلوگرم
وزن60 کیلو گرم
ارتفاع850 میلیمتر
عمق 450 میلیمتر
پهنا 600 میلیمتر
دور موتور1200 دور در دقیقه
برنامه های شستشو
تعداد برنامه ها14 برنامه
برنامه های شستشولباس های نخ، لباسهای پنبه ای، لباس های میکس، لباس های کثیف، لباس زیر، شست وشوی سریع، لباس های ورزشی، لباس های روزانه، لباس های تیره، لباس های حساس، لباس های دارای لکه، شست وشو در 30 دقیقه
تعداد حرکات6 حالت
سایرقابلیت تنظیم برنامه دلخواه
 مشخصات
میزان صدا
  • در حالت شستشو: 55 دسی بل
  • در حالت خشک کن: 74 دسی بل
نمایشگرLED
نوع پنلپنل لمسی با نمایشگر دیجیتال
جهت باز شدن در
به سمت چپ با زاویه 150 درجه
اندازه دهانه درب350 میلیمتر
نوع دیگالماسه
جنس دیگاستیل ضد زنگ
حجم دیگ68 لیتر
سایر ویژگی ها
  • قابلیت شست و شو با بخار برای سه برنامه مختلف
  • از بین بردن باکتری ها و ذرات حساسیت زا تا 99/999 درصد
  • لوله ورودی آب سرد و گرم
  • قابلیت ضد لکه
  • محافظت رنگ لباس
  • ضد چروک
  • شستشوی بهداشتی سه مرحله ای Steam
  • شستشوی سریع(توربو واش)
  • قابلیت اضافه کردن لباس با Add Item(از طریق درب اصلی)
  • نشانگر درجه حرارت
  • نشانگر بسته بودن درب
  • نشانگر پایان چرخه شست وشو
  • نشانگر سرعت چرخش خشک کن
  • حالت تنظیم زمان (تایمر)
  • شروع به کار دوباره به صورت اتوماتیک
  • فناوری حرفه ای 6 caring movements
  • دارای سیستم عیب یاب هوشمند Smart Diagnosis
  • قابلیت تمیز کننده گی خودکار دیگ
  • تعادل اتوماتیک
  • قابلیت اتصال به گوشی هوشمند(NFC)
  • دستیار صوتی گوگل Google Assistant
  • قفل کودک
  • اقلام همراه: کابل برق/ دفترچه راهنما


فناوری بخارشور در لباسشویی ال جی F2M5HS6S

لباسشویی ال جی F2M5HS6S به کمک فناوریهای پیشرفته خود کیفیت عالی در شستشو ارایه می دهد. قابلیت پیشرفته و کارامد بخار شور علاوه بر لکه زدایی به از بین رفتن میکروبها و عوامل بیماری زا تا 99/99 درصد کمک کرده و شستشوی بهداشتی به ارمغان می آورد. به کمک هیتر دستگاه آب بخار شده و این بخار به راحتی درون بافت لباسها نفوذ می کند و در نتیجه آن علاوه بر لکه ها، میکروبها هم از بین خواهد رفت و از پوست شما محافظت خواهد شد. همچنین این قابلیت به رفع چین و چروک لباسها هم کمک می نماید. البته این قابلیت پیشرفته هیچ زیانی برای بافت پارچه ها و لباسها ندارد. قابلیت بخارشود در سه تا از چرخه های دستگاه قرار گرفته است(شستشوی لباسهای حساس، لباس کودک و لباسهای نخی). 

lg f2m5hs6s لباسشویی دایرکت داریو bane


قابلیت 6DD Motion در لباسشویی ال جی F2M5HS6S

از امکانات کاربردی لباسشویی ال جی F2M5HS6S می توان به ویژگی 6DD Motion یا حرکات شش گانه شستشو اشاره نمود. به کمک این قابلیت لباسها در جهت های مختلف حرکت کرده و از زوایای متفاوت شسته خواهند شد. این امر باعث تمیز شدن بسیار بهتر لباسها می شود در حالی که آسیبی به بافت لباس وارد نمی کند. همچنین این حرکات از چروک شدن و به هم پیچ خوردن لباسها جلوگیری کرده و فرایند اتو کردن آنها را بسیار آسانتر می سازد. این حرکات با توجه به نوع لباسها با هم ترکیب می شوند. شرح حرکات مذکور به صورت زیر است(حالتها با توجه به نوع پارچه ها و میزان کثیفی آنها انتخاب می شوند): 
  1. STEPPING: پایین انداختن لباسها در حرکات کم سرعت به صورت مکرر. 
  2. FILTRATION: شستشوی لباسها با نیروی گریز از مرکز در سرعت زیاد. 
  3. SCRUBBING: غلاتندن لباسها در کف. 
  4. TUMBLE: حرکت لباسها به صورت نیم دیره ای. 
  5. ROLLING: پیچاندن لباسها به صورت پشت سر هم. 
  6. SWING: شستن لباسها با حرکات سینوسی. 
لباسشویی اینورتر الجی f2m5hs6s خرید از بانه


موتور اینورتر Direct Drive در لباسشویی ال جی F2M5HS6S: 
لباسشویی ال جی مدل LG F2M5HS6S به موتور Direct Drive Inverter مجهز است. با توجه به آنکه موتور لباسشویی در حکم قلب آن بوده و مهمترین بخش این دستگاه است و تاثیر زیادی بر کیفیت شستشو دارد، شرکت پیشرو ال جی توجه خاصی به این بخش از محصولات خود داشته و موتورهای کارامدی با کیفیت ساخت متفاوت تولید کرده است. این موتور به جای تسمه مستقیم به درام وصل شده که این امر تاثیر زیادی بر کاهش لرزش و صدای دستگاه دارد. قابلیت الکتریکی اینورتر Inverter موتور بازدهی و عملکرد آن را بهبود بخشیده است. این قابلیت همچنین از دستگاه در برابر نوسانات برق محافظت می نماید. مصرف انرژی دستگاه و صدای آن پایین است و در عوض قدرت کاری و دوام زیادی دارد و سالها عمر می کند. این خصوصیات علاوه بر افزایش کیفیت شستشو هزینه های شما را هم کاهش می دهند(هزینه های برق و آب و تعمیرات و ...). رده مصرف انرژی دستگاه +++A است. صدای دستگاه 55 دسی بل بوده که البته در هنگام خشک کردن Spining به 74 دسی بل می رسد. سرعت چرخش قابل تنظیم است. می توان آن را در مقادیر 400، 800، 1000، 1100 و 1200 دور بر دقیقه تنظیم نمود. 

خرید از بانه f2m5hs6s محصولات lg اینورتر


برنامه ها و آپشنهای  لباسشویی F2M5HS6S ال جی: 

تعداد 14 برنامه شستشو و 6 حرکت متفاوت در لباسشویی ال جی F2M5HS6S کمک می کنند انتخابهای زیادی هنگام شستشو داشته و بهترین برنامه را برای رسیدن به بالاترین کیفیت شستشو انتخاب نمایید. برنامه شستشوی متناسب با نوع پارچه علاوه بر تمیزی بیشتر به حفظ بافت پارچه هم کمک می کند. آپشنها هم کاربردهای خاص خود را دارند. مثلا در هنگامی که لباسها گلی هستند چون گل مانع لکه بری می شود، برنامه های شستشو خوب جواب نمی دهند. در این صورت می توان به همراه برنامه از آپشن Prewash استفاده کرد. در این حالت لباسها ابتدا ابکشی جزیی شده(بدون مواد شوینده) و گل و لای از روی آنها پاک می شود. سپس برنامه شستشوی اصلی شروع می شود. از قابلیتهای دیگر این دستگاه شستشوی توربو واش است. به کمک قابلیت Turbo Wash با حفظ کیفیت شستشو، زمان شستشو کاهش قابل ملاحظه ای پیدا می کند(شستن در 30 دقیقه). برنامه ضد چین و چروک برای پارچه هایی انتخاب می شود که اتو کردن آنها مشکل است و همچنین نیاز به شستشوی زیاد ندارند. برنامه شستشوی شدید 60 دقیقه ای هم برای لباسهای خیلی کثیف به کار می رود. می توان دمای شستشو را به صورت دستی تنظیم کرد تا متناسب با نوع پارچه دما را انتخاب کنید(مثلا برای پارچه های پلاستیکی بین 20 تا 40 درجه انتخاب خوبی است). همچنین می توان مدت زمان شستشو را تنظیم کرد تا شستشوی طولانی برای برخی از پارچه ها سبب اسیب زدن به آنها نشود. قابلیت ADD Item هم این امکان را به شما می دهد که حین شستشو هم بتوانید لباسهای جامانده را درون دستگاه بیندازید. برخی از برنامه های شستشو در ادامه لیست شده است: 
  • برنامه مخصوص لباس‌های کتان
  • برنامه مخصوص لباس‌های ورزشی
  • برنامه مخصوص لباس‌های  مخلوط
  • برنامه مخصوص لباس‌های کودک
  • برنامه مخصوص لباس‌های لحاف
  • برنامه مخصوص لباس‌های پنبه‌ای
قیمت لباسشویی 7 کیلو ال جی f2m5hs6s در بانه




برچسب محصول: ماشین لباسشویی 7 کیلویی ال جی مدل F2M5HS6S, لباسشویی 7 کیلویی 1200 دور ال جی F2M5HS6S بانه, قیمت لباسشویی ال جی بخارشوردار بانه, لباسشویی ال جی, خرید لباسشویی بانه, لباسشویی ال جی مدل F2M5HS6S, خرید بانه 24, لباسشویی ال جی 7 کیلویی جدید, لباسشویی درب بزرگ بخارشوردار, لباسشویی اینورتر بانه, 


لباسشویی 7 کیلویی بخارشوردار ال جی LG F2M5HS6S


بر مبنای انتخابتان، شما ممکن است به موارد مشابه زیر علاقمند باشید


ورود به صفحه اصلی سایت بانه 24

نحوه ی خرید از بانه 24

بانه کالا هور| بانه 24 ، خرید تلویزیون بانه ، خرید ساید بای ساید بانه ، لوازم خانگی بانه

نحوه ی خرید از بانه کالا هور- بانه 24

روش اول : پرداخت بیعانه و تسویه در محل

شما پس از انتخاب کالای مورد نظر خود از وبسایت یا برنامه ی آندرویدی ما برای خرید مراحل زیر را خواهید داشت

1.هزینه ای به عنوان بیعانه پرداخت خواهید کرد. (معمولا 500/000 تا 5/000/000 تومان با توجه به قیمت و اندازه کالا و مسافت شما از بانه)

2. کالای مورد نظر شما با پیک ما، از بانه حرکت کرده و به مقصد شما ارسال خواهد شد . زمان ارسال از 1 الی 4 روز با توجه به مسافت و فاکتورهای دیگر متغییر خواهد بود

3. پیک ما کالای مورد نظر را برای شما تست خواهد کرد(هر محصولی که قابلیت تست داشته باشد: تلویزیون، سینما خانگی، جاروبرقی) و تا از سالم بودن آن مطمعن نشوید هزینه ای از شما دریافت نخواهد کرد.


توجه1: قیمت های بازرگانی هور(بانه 24) قیمت عمده میباشند و به سراسر ایران به صورت تکی نیز ارسال خواهند شد.

توجه2: اجناسی مانند یخچال فریزر معمولی، ساید ، لباسشویی، ظرفشویی و کولرگازی که قابلیت تست توسط پیک ما را ندارند توسط شرکت های گارانتی کننده ای که با ما قرارداد دارند نصب خواهند شد و چنانچه در هنگام نصب توسط شرکت مشکلی داشته باشند نصاب موضوع را به اطلاع ما خواهند رساند و ما نیز موظف به تعویض کالا در مدت 48 ساعت خواهیم بود ناگفته نماند احتمال خرابی کالا هنگام نصب کمتر از یک هزارم درصد است.

شماره کارتها جهت واریز بیعانه

5130   3385   8310   5859
بانک تجارت

5723   7114   9974   6037
بانک ملی

هردو بنام سینا یاسینی


پس از واریز بیعانه با یکی از شماره های فروشگاه تماس گرفته و شماره پیگیری یا ارجاع واریز را در اختیار کارشناسان ما قرار دهید تا با ثبت سفارش شما در سیستم مراحل ارسال کالا به مقصد آغاز شود.

روش دوم: پرداخت آنلاین (خرید اینترنتی)

 پس از انتخاب کالای مورد نظرخود، می توانید با کلیک بر روی افزودن به سبد خرید، کالا را به سبد خریدتان منتقل نمایید. پس از اضافه کردن کالاهای مورد نیاز خود به سبد خرید، می‌توانید با کلیک بر روی سبد خرید در قسمت بالای سایت و انتخاب گزینه "نهایی کردن خرید"، وارد مرحله پرداخت شوید.

• اگر قبلاً در فروشگاه ثبت نام کرده اید ایمیل و کلمه عبور را وارد کنید در غیر این صورت بر روی دکمه ثبت نام کلیک کنید. تمامی اطلاعات فرم را به صورت کامل پر نمایید . پس از آن اطلاعات صورت حساب، اطلاعات ارسال، روش های ارسال و اطلاعات پرداخت را وارد کنید و درنهایت با بازبینی و تایید صحت اطلاعات، خرید خود را نهایی نمایید.


ورود به صفحه اصلی سایت بانه 24
آدرس وبسایت : www.baneh24.com
Email: info@baneh24.com
بازگشت

سبد خرید