شیک ایکس بوم 1000 وات ال جی LG XBOOM OK75 قیمت بانه کالا خرید

بازگشت سبد خرید

شیک ایکس بوم 1000 وات ال جی LG XBOOM OK75

مشاهده ی مدل مشابه در پایین همین صفحه

18 ماه گارانتی و 5 سال خدمات پس از فروش معتبر و کتبی در سراسر ایران (+100,000 تومان)

مشخصات ساندبار در بانه ok75 ال جیlg xboom ok75 خرید ارزان از بانه24
خرید ساندبار ال جی بانه کالا مدل ok75      lg xboom ok75 1000 بانه24
  

نگاه اجمالی به ایکس بوم 1000 وات ال جی مدل LG XBOOM OK75: 

ایکس بوم ال جی مدل XBOOM OK75 در سال 2019 تولید شده است. این سیستم شیک از امکانات و فناوریهای ویژه ای بهره مند است. توان این سیستم 1000 وات بوده که از دو بلندگوی 295 واتی(مجموعا 590 وات) و ساندبار 410 واتی برخوردار است. از ویژگیهای این سیستم می توان تکنولوژی کارائوکه، بلوتوث، خروجی هدفون، USB، قابلیت ضبط، قابلیت همگام سازی با تلویزیون و ... را نام برد. این دستگاه مشکی رنگ از جلوه ی شیک و زیبایی برخوردار است و با خلاقیتهای برتر جهانی ساخته شده است که باعث جذب کاربران به خود می شود. این سیستم هزار واتی صدایی فراگیر، بدون نویز و بسیار واضح ارائه می دهد. نور پردازی رویای آن جلوه ای خاص به فضای مورد استفاده داده و نمای آن را کاملا عوض می کند. این دستگاه پیشرفته هوشمند است. فناوری به روز کارائوکه در این سیستم به کار رفته که لذتی بالا با تجربه احساسی متفاوت را به کاربر منتقل می سازد. می توانید بدون هیچ نگرانی میکروفون در دست گرفته و همراه سیستم XBOOM OK75 به خوانندگی مشغول شوید. قابلیت DJ در این سیستم به آهنگهای شما ریتمهای متفاوتی می دهد و محیطی شاد و پر از هیجان برای شما خلق می نماید. حالتهای مختلف صوتی به کمک فناوری اکولایزر این قابلیت می تواند ایجاد شود. این کار به راحتی به کمک پدهای بالای دستگاه قابل اعمال است. می توانید همزمان سه دستگاه موبایل را از طریق بلوتوث به این دستگاه وصل کرده و موسیقی مورد علاقه خود را از طریق آن پخش نمایید. به کمک درگاه USB هم می توان محتوای صوتی را از ابزارهای مختلف به این دستگاه منتقل کرده و پخش نمود. 
شما عزیزان می توانید این محصول باکیفیت را با قیمتی بسیار مناسب از سایت بانه 24 خریداری نموده و از مزایای ویژه پس از فروش ما بهره مند گردید. با ادامه مطلب ما را همراهی نمایید تا بیشتر با این محصول آشنایی پیدا کنید: 


 مشخصات کلی ساندبار
مدل XBOOM OK75
کشور سازنده کره
شرکت سازنده ال جی - LG
نوع اتصال به تلویزیوناتصال سیمی
رنگ مشکی
نوع شیک - ایکس بوم XBOOM
صدا
تعداد کانال 2.1 کانال
تعداد بلندگو2 عدد اسپیکر 295 واتی(مجموعا 590 وات)
ساب ووفر - ساب وفر 410 واتی
فرمتهای ویدیویی...
فرمت های صوتیMP3 / WMA / AAC
قدرت خروجی 1000 وات
سیستمهای صوتی ...
ابعاد و وزن
ابعاد36 × 92 × 33 سانتی‌متر
وزن20.7 کیلوگرم
ارتباطات
وای فای داخلیندارد - فاقد این قابلیت
بلوتوث
ورودی میکروفون
USB  2 عدد(با قابلیت ضبط صدا)
اپتیکال 
سایر
  • ورودی صوتی AUX
  • درایو CD
  • ورودی فیش آنتن
برق
مصرف برقکم مصرف
سایر قابلیتها
رادیوFM
نوع درایوCD
نمایشگرLED
سایر
  • بسیار شیک
  • ریموت کنترل(سازگاری با ریموت کنترل‌ تلویزیونهای‌ ال ‌جی)
  • افکت دیجی DJ(امکان کنترل حرفه‌ای موسیقی)
  • قابلیت کارائوکه
  • صدای بدون نویز، شفاف و قدرتمند
  • اکولایزر موسیقی(تنظیم دلخواه صدای سیستم)
  • قابلیت کنترل از طریق اپلیکیش آندروید
  • اتصال به میکروفون
  •  TV Sound Sync(همگام سازی صدای تلویزیون)
  • Wireless Party Link
  • Multi Jukebox
  • ابعاد بسیار مناسب و کاملا قابل حمل، جهت استفاده در مراسم‌های فضای آزاد
  • امکان افزودن افکت‌های خاص به موسیقی در حال پخش به لطف حالت DJ
  • دارای پدهای گردان بسیار جذاب جهت کنترل حالت DJ
  • نورپردازی زیبا و هماهنگ با ریتم موسیقی در حال پخش
  • امکان ضبط و پخش موسیقی در فلش مموری
  • توانایی اتصال همزمان به سه گوشی موبایل از طریق بلوتوث
  • دارای چرخ و دسته برای حمل راحت


طراحی ایکس بوم 1000 وات ال جی مدل OK75: 

سیستم XBOOM OK75 الجی به معنای واقعی کلمه از طراحی شیک و جذابی برخوردار است. این سیستم مشکی رنگ ابعاد استانداردای داشته و به راحتی در هر جایی قابل استفاده است(اندازه 92.5×36.0×33.0 میلیمتر). با رنگ مشکی خود به راحتی با هر دیزانی هماهنگ می شود. این دستگاه به چرخ و دستگیره برای حمل راحت مجهز شده است. خلاقیتهای برتر بسیاری در این سیستم به کار رفته است تا از یک دستگاه شیک و مدرن با قابلیتهای کاربردی متعدد برخوردار شوید. بدنه بسیار محکم آن تا مدتهای طولانی همانند روز اول کیفیت و جلوه خود را حفظ می نماید. کنترل پنل دستگاه در قسمت بالایی تعبیه شده است و قابلیتهای بسیاری در اختیار شما می گذارد. در این بخش ورودیها، پدهای لمسی DJ، اهرم تنظیم صدا و کلیدهای متعدد قرار گرفته اند. در بخش جلویی دستگاه ورودی DVD، بلندگو به همراه توری محافظ و ورودیهای مختلف به چشم می خورد. توری بسیار مقاوم بوده و از بلندگو در برابر هر آسیب احتمالی محافظت می نماید. همچنین در پشت دستگاه برای کابلهای مورد نیاز جایگاههایی در نظر گرفته شده است که خارج از دید هستند. 
عرضه ساندبار در بانه24 مدل lg xboom ok75


صدای ایکس بوم ال جی LG XBOOM OK75: 

سیستم صوتی XBOOM OK75 ال جی بدون شک از محصولات برتر هم رده خود است که از قابلیتهای پیشرفته ای برخوردار بوده و صدایی بسیار شفاف، قوی و بدون نویز تولید می کند. این دستگاه می تواند در منزل، کافه، رستوران و ... مورد استفاده قرار گرفته و جذب کننده نوجوانان و جوانان و دیگر علاقمندان به موسیقی باشد. این دستگاه 1000 واتی با صدای بدون نویز و قوی خود می تواند در مراسمات و مهمانیهای مختلف هم به کار گرفته شود(ال جی آن را برای استفاده در متراژهای بالا تایید کرده است). با ایجاد صدایی فراگیر در هر گوشه ای صدای یکسانی را خواهید شنید. صدای فراگیر دستگاه در هر گوشه ای شفاف و پر از جزییات دقیق شنیده خواهد شد و تمام فضا را تحت پوشش قرار می دهد. ساب ووفر دستگاه با قابلیتهای خاص خود صدایی ویژه و زنده پخش می کند. صدا مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفته و در نهایت صدایی رسا و شفاف از بلندگوی دستگاه پخش می شود. 

ال جی xboom ok75 خرید از بانه کالا


قابلیت پیشرفته کاراکوئه در LG XBOOM OK75: 

از ویژگیهای برجسته LG XBOOM OK75 می توان قابلیت به روز کاراکوئه را نام برد. این قابلیت هوشمند پیشرفته حس متفاوتی به کاربر منتقل می کند و به وی امکان خوانندگی می دهد تا به تجربه های حسی متفاوت و لذت بخش دست پیدا کند. برای برخورداری از این ویژگی کافی است DVD مخصوص کارائوکه را درون دستگاه بیندازید. در صورتی که از آهنگهای تکراری خسته شده اید، می توانید با به کارگیری این قابلیت احساسات جدیدی را تجربه کنید و تنوع را در زندگی خود به جریان درآورید. این فناوری حس خوانندگی را به کاربران می دهد و با آن می توان ریتمهای صدا را با آهنگهای مختلف تنظیم نمود. این امکان برای شما فراهم است که میکروفون را در دست گرفته و خوانندگی کنید و تنوع و هیجان را به مجالس خود وارد سازید. صدای شفاف و بدون اختلال این سیستم به شما امکان می دهد در هر فضایی میکروفون دست گرفته و تنوع ایجاد کنید. این قابلیت ویژه با عملکرد خاص خود صدایی کاملا طبیعی خلق می کند. 
خرید ایکس بوم ال جی از بانه مدل ok75


نورپردازی سیستم XBOOM OK75 ال جی: 

سیستم 1000 وات XBOOM OK75 شیک ال جی نور پردازی کاملا حرفه ای ارائه می دهد. این محصول 2019 ال جی با نورپردازی جذاب خود هیجان و لذتی چند برابر به مجالس شما می بخشد. این قابلیت عالی در کنار ظاهر شیک و جذاب این محصول پیشرفته جلوه ای خاص به فضای مورد استفاده می دهد. نور پردازی حرفه ای این محصول نگاه هر بیننده ای را مسحور خود می سازد. رقص نور خلق شده در تاریکی به شکل کامل دیده شده و بیشترین زیبایی این محصول را ایجاد می کند. با روشن شدن دستگاه این نورپردازی هم فعال شده و رقص نور چشم نوازی با رنگهای سبز و قرمز و آبی خلق می شود. این رقص نوری البته کاملا هوشمند بوده و با ریتم موسیقی در حال پخش هم کاملا هماهنگ است که به نوبه خود احساس لذت چند برابری را به کاربر می دهد. این نور پردازی با جلوه های هوشمند Dual Strobe و Dance Lighting همراه شده و رقص نور را با ریتم آهنگ هماهنگ می کند و هیجان بسیاری ایجاد می نماید. 

ایکس بوم هوشمند ال جی xboom ok75 بانه


دیگر قابلیتهای سیستم ایکس بوم ال جی OK75: 
از قابلیتهای OK75 ال جی می توان به قناوری DJ و PRO DJ اشاره کرد. این قابلیت بلندگوی OK75 ال جی بسیار کاربر پسند است، چرا که شادی و هیجان وصف ناشندنی به مجالس شما می دهد. در مواقعی که آهنگهای مجالس تکراری می شوند، می توان با کمک این قابلیت ریتمهای تازه برای آهنگها ساخته و در نتیجه مجلس را پر از هیجان و شادی کرد. برای تبدیل شدن به DJ حرفه ای قابلیت PRO DJ را به خدمت بگیرید. با چرخش پدهای لمسی واقع بر بخش بالایی می توانید این کار را انجام داده و جلوه های صوتی متنوع لذت بخشی را خلق نمایید. 
قابلیت بلوتوث به شما امکان می دهد حداکثر سه دستگاه موبایل را با سیستم OK75 مرتبط کرده و محتواهای صوتی داخل آن را بر روی سیستم صوتی قدرتمند OK75 پخش نمایید و از شنیدن آهنگهای مورد علاقه خود لذت چند برابر پیدا کنید. در صورت اتمام یک آهنگ به شکل خود کار مورد بعدی پخش خواهد شد. همچنین به کمک درگاه USB می توان از ابزارهای مجهز به این قابلیت داده ها و محتواهای صوتی دلخواه را برای پخش به  سیستم صوتی منتقل کنید. دو عدد درگاه USB برای اتصال مثلا دو عدد فلش مموری می تواند به کار رود. لازم به ذکر است می توانید از طریق این درگاه اقدام به ضبط محتواهای مورد علاقه خود نمایید. این دستگاه از قابلیت همگام سازی با تلویزیون برخوردار بوده و با پیوند دستگاه به تلویزیون می توان صدای تلویزیون را بر روی این محصول پخش نمود. این ارتباط بی سیم بوده و صدا را به صورت رسا انتقال می دهد. به کمک درگاه اپتیکال و کابل نوری می توان از کیفیت صدای بسیار بالایی برخوردار شد. این دستگاه مجهز به ریموت کنترل است. البته با عمده ریموت کنترل تلویزیونهای ال جی هم سازگار است. 

ایکس بوم بلوتوث دار ال جی ok75 خرید از بانه24




برچسب محصول: ساندبار 2.1 کاناله 1000 وات ال جی XBOOM OK75 بانه کالا, بانه 24, ایکس بوم 1000 وات ال جی LG OK75, خرید ساندبار LG XBOOM OK75, خرید soundbar از بانه, قیمت ساندبار ال جی, قیمت ایکس بوم ال جی در بانه, 


شیک ایکس بوم 1000 وات ال جی LG XBOOM OK75


بر مبنای انتخابتان، شما ممکن است به موارد مشابه زیر علاقمند باشید


ورود به صفحه اصلی سایت بانه 24

نحوه ی خرید از بانه 24

بانه کالا هور| بانه 24 ، خرید تلویزیون بانه ، خرید ساید بای ساید بانه ، لوازم خانگی بانه

نحوه ی خرید از بانه کالا هور- بانه 24

روش اول : پرداخت بیعانه و تسویه در محل

شما پس از انتخاب کالای مورد نظر خود از وبسایت یا برنامه ی آندرویدی ما برای خرید مراحل زیر را خواهید داشت

1.هزینه ای به عنوان بیعانه پرداخت خواهید کرد. (معمولا 500/000 تا 5/000/000 تومان با توجه به قیمت و اندازه کالا و مسافت شما از بانه)

2. کالای مورد نظر شما با پیک ما، از بانه حرکت کرده و به مقصد شما ارسال خواهد شد . زمان ارسال از 1 الی 4 روز با توجه به مسافت و فاکتورهای دیگر متغییر خواهد بود

3. پیک ما کالای مورد نظر را برای شما تست خواهد کرد(هر محصولی که قابلیت تست داشته باشد: تلویزیون، سینما خانگی، جاروبرقی) و تا از سالم بودن آن مطمعن نشوید هزینه ای از شما دریافت نخواهد کرد.


توجه1: قیمت های بازرگانی هور(بانه 24) قیمت عمده میباشند و به سراسر ایران به صورت تکی نیز ارسال خواهند شد.

توجه2: اجناسی مانند یخچال فریزر معمولی، ساید ، لباسشویی، ظرفشویی و کولرگازی که قابلیت تست توسط پیک ما را ندارند توسط شرکت های گارانتی کننده ای که با ما قرارداد دارند نصب خواهند شد و چنانچه در هنگام نصب توسط شرکت مشکلی داشته باشند نصاب موضوع را به اطلاع ما خواهند رساند و ما نیز موظف به تعویض کالا در مدت 48 ساعت خواهیم بود ناگفته نماند احتمال خرابی کالا هنگام نصب کمتر از یک هزارم درصد است.

شماره کارتها جهت واریز بیعانه

5130   3385   8310   5859
بانک تجارت

5723   7114   9974   6037
بانک ملی

هردو بنام سینا یاسینی


پس از واریز بیعانه با یکی از شماره های فروشگاه تماس گرفته و شماره پیگیری یا ارجاع واریز را در اختیار کارشناسان ما قرار دهید تا با ثبت سفارش شما در سیستم مراحل ارسال کالا به مقصد آغاز شود.

روش دوم: پرداخت آنلاین (خرید اینترنتی)

 پس از انتخاب کالای مورد نظرخود، می توانید با کلیک بر روی افزودن به سبد خرید، کالا را به سبد خریدتان منتقل نمایید. پس از اضافه کردن کالاهای مورد نیاز خود به سبد خرید، می‌توانید با کلیک بر روی سبد خرید در قسمت بالای سایت و انتخاب گزینه "نهایی کردن خرید"، وارد مرحله پرداخت شوید.

• اگر قبلاً در فروشگاه ثبت نام کرده اید ایمیل و کلمه عبور را وارد کنید در غیر این صورت بر روی دکمه ثبت نام کلیک کنید. تمامی اطلاعات فرم را به صورت کامل پر نمایید . پس از آن اطلاعات صورت حساب، اطلاعات ارسال، روش های ارسال و اطلاعات پرداخت را وارد کنید و درنهایت با بازبینی و تایید صحت اطلاعات، خرید خود را نهایی نمایید.


ورود به صفحه اصلی سایت بانه 24
آدرس وبسایت : www.baneh24.com
Email: info@baneh24.com
بازگشت

سبد خرید