ساندبار 200 وات سامسونگ SAMSUNG T450 قیمت بانه کالا خرید

بازگشت سبد خرید

ساندبار 200 وات سامسونگ SAMSUNG T450

قیمت: اتمام موجودی


سفارش از طریق واتساپ

18 ماه گارانتی و 5 سال خدمات پس از فروش معتبر و کتبی در سراسر ایران (+100,000 تومان)

مشخصات سیستم صوتی در بانه samsung t450قیمت SAMSUNG T450 در بانه کالا
مشخصات و قیمت خرید SAMSUNG T450 در بانه24
بانه کالا محصولات سامسونگ خرید T450SAMSUNG T450 خرید ارزان در بانه24


نگاه اجمالی به ساندبار 200 وات سامسونگ SAMSUNG T450: 

ساندبار سامسونگ T450 از تولیدات 2020 این شرکت بوده که از توان خروجی 200 وات برخوردار است. این ساندبار 2.1 کاناله و دو قسمتی است و از سه عدد بلندگو بهره می برد. باند خطی با دو عدد بلندگو به همراه یک عدد ساب ووفر با قابلیت اتصال بی سیم، بخشهای تشکیل دهنده این محصول هستند. ساب ووفر از ویژگی POWERFULL BASS(باس قدرتمند) برخوردار است. این دستگاه به قابلیتها و فناوریهای متعدد و به روزی مجهز شده است تا صدایی بی نظیر و قدرتمند ارائه دهد. از جمله فناوریهای صوتی این محصول می توان به صدای دالبی Dolby Digital 2.0ch به همراه DTS digital Surround اشاره نمود. این قابلیتها در کنار ساب ووفر موجود سبب پخش صدایی واضح، قوی و همه جانبه می گردند. این دستگاه همچنین به قابلیت ارتباطی بلوتوث مجهز است و از طریق آن می تواند به تلویزیون و ابزارهای دیگر مانند موبایل متصل گردد. این ساندبار دارای ریموت کنترل است. البته به دلیل برخوردای از قابلیت one Remote با ریموت کنترل تلویزیونهای سامسونگ هم می توان آن را کنترل نمود(تغییر سطح صدا، انتخاب جلوه های صوتی، روشن/خاموش کردن دستگاه و ...) و به این شکل از ریموت کنترلهای متعدد و دردسر ساز خلاص شد. ساندبار سامسونگ T450 از 4 جالت صوتی مختلف پشتیبانی می کند(standard, game, smart, surround sound). به کمک حالت Smart Sound قادر است به صورت خودکار و هوشمند صدا را تنظیم نمایند. حالت بازی Game Mode هم هنگام بازی کردن هیجان و نشاط بازی شما را افزایش می دهد. همچنین قابلیت Wireless Surround Sound Ready در این دستگاه برای اتصال به سیستم های صوتی دیگر کاربرد دارد. به این شکل می توانید از صدایی قویتر و فراگیر برخوردار شوید. از درگاههای ارتباطی این محصول می توان به اپتیکال، USB و HDMI اشاره نمود. درگاه اپتیکال برای انتقال داده های صوتی دیجیتال با کیفیت بالا می تواند استفاده شود. این محصول از طراحی زیبایی هم برخوردار است و با رنگ مشکی خود جلوه خاصی به محیط اطراف می بخشد. وزن آن تنها 5.8 کیلوگرم است. ابعاد ساب ووفر آن 271.7×180.3×342.9 میلی متر و ابعاد باند خطی 861×73.6×53.3 میلی متر در نظر گرفته شده اند. این دستگاه می تواند بر روی دیوار هم نصب شود. 
شما عزیزان می توانید این محصول باکیفیت را با قیمتی بسیار مناسب از سایت بانه 24 خریداری نموده و از مزایای ویژه پس از فروش ما بهره مند گردید. با ادامه مطلب ما را همراهی نمایید تا بیشتر با این محصول آشنایی پیدا کنید: 

SAMSUNG T450 قیمت خرید در بانه24


 مشخصات کلی ساندبار
مدل T450
تولید 2020
کشور سازنده کره
شرکت سازنده سامسونگ - SAMSUNG
رنگ مشکی
نوع ساندبار - Soundbar
صدا
تعداد کانال 2.1 کاناله
تعداد بلندگو3 عدد
  • 1 عدد ساب ووفر بی سیم با ویژگی POWERFULL BASS
  • باند خطی دارای 2 عدد بلندگو
ساب ووفر
توان خروجی200 وات(محدوده 100 تا 500 وات)
حالتهای صدا4 حالت:
  • حالت استاندارد Standard Mode
  • حالت بازی Game Mode
  • حالت صدای هوشمند Smart Sound Mode
  • حالت صدای فراگیر Surround Sound Mode
فناوریهای صوتی
  • Dolby Audio صدای دالبی(Dolby Digital 2ch)
  • DTS digital Surround 2.0ch
فرمتهای قابل پخش WAV, MP3, WMA, OGG, FLAC, AAC, AIFF
ابعاد و وزن
ابعاد
  • ساب ووفر: 271.7×180.3×342.9 میلیمتر
  • باند خطی: 861×73.6×53.3 میلی متر
وزن
  • دستگاه: 5.8 کیلوگرم
  • بسته بندی: 7.8 کیلوگرم
ارتباطات
وای فای داخلیندارد - فاقد این قابلیت
بلوتوث
  • دارای قابلیت Bluetooth® Multi Connection برای اتصال چند دستگاه با استفاده از بلوتوث
  • قابلیت اتصال به تلویزیون از طریق بلوتوث
HDMI
  • ورودی HDMI
  • خروجی HDMI
  • HDMI با قابلیت ARC
USB
اپتیکال 
سایر
  • پخش تصویر(فرمت ویدیویی WMV)
  • دارای قابلیت Wireless Surround Sound Ready برای اتصال به سیستم های صوتی دیگر
برق
مصرف برقدارای ویژگی انرژی استار Energy Star
سایر قابلیتها
رادیوندارد - فاقد این قابلیت
نوع درایوندارد - فاقد این قابلیت
نمایشگرندارد - فاقد این قابلیت
ریموت کنترل
  • دارای قابلیت One Remote برای استفاده از ریموت کنترل تلویزیون سامسونگ در هنگام اتصال به ان
سایر
  • حالت بازی Game Mode
  • باس قدرتمند POWERFULL BASS
  • قابلیت اتصال بیسیم ساب ووفر
  • دارای قابلیت Wireless Surround Sound Ready برای اتصال به سیستم های صوتی دیگر
  • قابلیت نصب بروی دیوار


طراحی ساندبار 200 وات سامسونگ SAMSUNG T450: 
ساندبار 200 وات سامسونگ مدل T450 از محصولات 2020 این شرکت است که از قابلیتها و طراحی عالی بهره می برد. رنگ آن مشکی بوده و از نظر کیفیت ساخت هم بسیار مناسب است.  رنگ مشکی کمک می کند به راحتی با محیط اطراف و تلویزیونهای مشکی و یا نقره ای ست شود. این ساندبار از دو بخش تشکیل شده است، باند خطی با دو عدد بلندگو به همراه ساب ووفر. باند خطی را می توان بر روی دیوار هم نصب نمود. وزن آن در مجموع 5.8 کیلوگرم است. همچنین باند خطی در ابعاد 73.6×53.3×861.0 میلی متر و ساب ووفر در ابعاد 271.7×342.9×180.3 میلی متر ساخته شده اند. به کمک ریموت کنترل موجود می توانید به راحتی از راه دور آن را کنترل کنید. تعدادی دکمه هم بر روی باند خطی به چشم می خورد که البته تا حد زیادی پنهان می نمایند. لازم به ذکر است که از ریموت کنترل تلویزیونهای سامسونگ هم می توانید برای تعامل با این محصول استفاده کنید. در پشت باند خطی درگاههای ارتباطی تعبیه شده اند. اپتیکال، USB و HDMI از جمله این درگاهها به شمار می آیند. 
عرضه ساندبار 200 وات سامسونگ T450 در بانه کالا


ویژگیهای صوتی ساندبار SAMSUNG T450: 

ساندبار T450 سامسونگ با توان 200 وات و قابلیتهای صوتی دالبی Dolby Digital 2.0 ch و DTS Virtual: X قادر به پخش صدایی رسا، قوی و فراگیر است و تجربه ای سینمایی برای شما به ارمغان می آورد. این محصول 2020 سامسونگ از 4 حالت مختلف صدا پشتیبانی می کند تا قادر باشید متناسب با محتوای در حال پخش حالت مناسب را انتخاب کرده و از کیفیت بهتر صدا لذت چند برابر کسب نمایید. اسپیکرهای واقع بر باند خطی با طراحی ویژه خود همه فضای اطراف را به شکلی یکنواخت پر از امواج صوتی می کنند و از هر زاویه ای صدایی یکسان و یکدست خواهید شنید و از شنیدن صدایی با کیفیت فوق العاده غرق در محتوای در حال پخش خواهید شد. این اسپیکرها هنگام دیدن فیلم، اخبار، ورزش و ... صدای مکالمات را به شکلی شفاف و واضح به گوش مخاطب می رسانند تا هیچ کلمه ای را از دست ندهد. هنگام بازی کردن هم با انتخاب حالت Game می توانید هیجان بالایی به بازی خود بدهید. از ویژگیهای صوتی این محصول امکان پخش صدای فراگیر و همه جانبه است. می توانید چند دستگاه صوتی را با یک کانال مرکزی به هم متصل کنید و از صدایی قوی و سه بعدی برخوردار شوید و تجربه ایی سینمایی برای خود رقم بزنید. این قابلیتها امکان شنیدن صدایی زنده را برای شما فراهم می سازند. 
این محصول از ساب ووفر با ویژگی POWERFULL BASS نیز برخوردار است که می تواند صدای بیس بسیار قدرتمندی پخش نمایید. ارتباط آن به شکل بی سیم بوده و در نتیجه بدون دردسر می توانید آن را در هر جایی قرار دهید. می توان ضرب آهنگ صدا را هنگام دیدن فیلم، شنیدن موسیقی و ... کامل احساس کرده و از صدای بم غنی این بخش نهایت بهره و لذت را کسب کنید. 

قیمت خرید و مشخصات SAMSUNG T450 در بانه
قیمت خرید و مشخصات SAMSUNG T450 در بانه


قابلیتهای سیستم صوتی 200 وات سامسونگ T450: 

سیستم صوتی 200 وات T450 سامسونگ از 4 حالت صدای مختلف پشتیبانی می کند. قابلیت پخش صدای هوشمند Smart Sound قادر است به صورت خودکار صدا را متناسب با محتوای در حال پخش تنظیم نمایید. این قابلیت به شکل هوشمند قادر به تشخیص محتوای در حال پخش و حالت صدای متناسب با آن است. با بهینه سازی صدا متناسب با محتوا، کیفیت صدای پخش شده افزایش یافته و مخاطب را غرق در محتوای در حال پخش می نماید. هنگام مشاهده فیلم این ساندبار صدای مکالمات را نسبت به صدای زمینه برجسته تر می کند تا شفافتر و واضحتر به گوش مخاطب برسد. همچنین انتخاب حالت بازی Game در هنگام بازی کردن باعث افزایش هیجان بازی می شود. اگر می خواهید هنگام بازی از کیفیت صدای عالی برخوردار شوید، می توانید با انتخاب این گزینه از صدایی با کیفیت بی نظیر بهره برده و شور و هیجانی بسیار به بازی خود ببخشید. این قابلیت با پخش صدایی زنده هنگام بازی کردن کاملا شما را وارد دنیای بازیتان می کند. این سیستم صوتی 2.1 کاناله قادر است به کمک قابلیت Wireless surround sound ready از طریق ارتباط بی سیم به ابزارهای صوتی دیگر متصل شده و به این شکل صدایی قویتر و همه جانبه را بدون دردسر به شما ارائه دهد. این ساندبار از قابلیتهای ارتباطی متعددی بهره جسته و به شکلهای مختلف می تواند به ابزارهای صوتی/تصویری دیگر  وصل شود و شما را از صدای قوی و با کیفیت خود بهره مند گرداند. به کمک بلوتوث این ساندبار را می توان به تلویزیون و یا موبایل وصل کرد. با اتصال به موبایل قادر خواهید بود محتویات درون آن را از طریق سیستم صوتی پخش نمایید. درگاه اپتیکال برای انتقال داده های صوتی دیجیتال با کیفیت عالی به کار می رود. از طریق درگاه USB هم می توان حافظه جانبی را به این ساندبار متصل نمود. ورودی و خروجی HDMI هم می تواند در اتصال تلویزیون به این ساندبار به کار رود. پورت HDMI از قابلیت ARC هم بهره می برد. 

T450 سامسونگ با طراحی شیک خرید از بانه24
SAMSUNG T450 با قابلیت اتصال به تلویزیون بانه24


مشاهده محصول در سایت سامسونگ SAMSUNG


برچسب محصول: ساندبار 2.1 کاناله 200 وات سامسونگ T450 بانه کالا, خرید ساندبار SAMSUNG T450, خرید soundbar از بانه, قیمت ساندبار سامسونگ, بانه24 ساندبار 200 وات SAMSUNG T450

ساندبار 200 وات سامسونگ SAMSUNG T450


بر مبنای انتخابتان، شما ممکن است به موارد مشابه زیر علاقمند باشید


ورود به صفحه اصلی سایت بانه 24

نحوه ی خرید از بانه 24

بانه کالا هور| بانه 24 ، خرید تلویزیون بانه ، خرید ساید بای ساید بانه ، لوازم خانگی بانه

نحوه ی خرید از بانه کالا هور- بانه 24

روش اول : پرداخت بیعانه و تسویه در محل

شما پس از انتخاب کالای مورد نظر خود از وبسایت یا برنامه ی آندرویدی ما برای خرید مراحل زیر را خواهید داشت

1.هزینه ای به عنوان بیعانه پرداخت خواهید کرد. (معمولا 500/000 تا 5/000/000 تومان با توجه به قیمت و اندازه کالا و مسافت شما از بانه)

2. کالای مورد نظر شما با پیک ما، از بانه حرکت کرده و به مقصد شما ارسال خواهد شد . زمان ارسال از 1 الی 4 روز با توجه به مسافت و فاکتورهای دیگر متغییر خواهد بود

3. پیک ما کالای مورد نظر را برای شما تست خواهد کرد(هر محصولی که قابلیت تست داشته باشد: تلویزیون، سینما خانگی، جاروبرقی) و تا از سالم بودن آن مطمعن نشوید هزینه ای از شما دریافت نخواهد کرد.


توجه1: قیمت های بازرگانی هور(بانه 24) قیمت عمده میباشند و به سراسر ایران به صورت تکی نیز ارسال خواهند شد.

توجه2: اجناسی مانند یخچال فریزر معمولی، ساید ، لباسشویی، ظرفشویی و کولرگازی که قابلیت تست توسط پیک ما را ندارند توسط شرکت های گارانتی کننده ای که با ما قرارداد دارند نصب خواهند شد و چنانچه در هنگام نصب توسط شرکت مشکلی داشته باشند نصاب موضوع را به اطلاع ما خواهند رساند و ما نیز موظف به تعویض کالا در مدت 48 ساعت خواهیم بود ناگفته نماند احتمال خرابی کالا هنگام نصب کمتر از یک هزارم درصد است.

شماره کارتها جهت واریز بیعانه

5130   3385   8310   5859
بانک تجارت

5723   7114   9974   6037
بانک ملی

هردو بنام سینا یاسینی


پس از واریز بیعانه با یکی از شماره های فروشگاه تماس گرفته و شماره پیگیری یا ارجاع واریز را در اختیار کارشناسان ما قرار دهید تا با ثبت سفارش شما در سیستم مراحل ارسال کالا به مقصد آغاز شود.

روش دوم: پرداخت آنلاین (خرید اینترنتی)

 پس از انتخاب کالای مورد نظرخود، می توانید با کلیک بر روی افزودن به سبد خرید، کالا را به سبد خریدتان منتقل نمایید. پس از اضافه کردن کالاهای مورد نیاز خود به سبد خرید، می‌توانید با کلیک بر روی سبد خرید در قسمت بالای سایت و انتخاب گزینه "نهایی کردن خرید"، وارد مرحله پرداخت شوید.

• اگر قبلاً در فروشگاه ثبت نام کرده اید ایمیل و کلمه عبور را وارد کنید در غیر این صورت بر روی دکمه ثبت نام کلیک کنید. تمامی اطلاعات فرم را به صورت کامل پر نمایید . پس از آن اطلاعات صورت حساب، اطلاعات ارسال، روش های ارسال و اطلاعات پرداخت را وارد کنید و درنهایت با بازبینی و تایید صحت اطلاعات، خرید خود را نهایی نمایید.


ورود به صفحه اصلی سایت بانه 24
آدرس وبسایت : www.baneh24.com
Email: info@baneh24.com
بازگشت

سبد خرید