لباسشویی 7 کیلویی اکوبابل سامسونگ ww70 بخارشودار SAMSUNG WW70TA046AE قیمت بانه کالا خرید

بازگشت سبد خرید

لباسشویی 7 کیلویی اکوبابل سامسونگ ww70 بخارشودار SAMSUNG WW70TA046AE

مشاهده ی مدل مشابه در پایین همین صفحه

24 ماه گارانتی و 5 سال خدمات پس از فروش معتبر و کتبی  در سراسر ایران (+150,000 تومان)

لباسشویی 7 کیلوی WW70TA046AE سامسونگسامسونگ WW70TA046AE با قابلیت بخار شور بانه24
WW70TA046AE موتور اینورتر دیجیتال قیمت در بانهخرید لباسشویی درب از جلو WW70TA046AE از بانه
خرید WW70TA046AE از بانه با قیمت ارزانقیمت انواع لباسشویی 7 کیلو در بانه WW70TA046AE


نگاه اجمالی به لباسشویی 7 کیلوی بخارشور سامسونگ WW70TA046AE

لباسشویی WW70TA046AE سامسونگ از تولیدات 2020 این کمپانی کره ای به شمار می رود. این لباسشویی 7 کیلو گرم ظرفیت داشته و برای نیازهای یک خانواده متوسط می تواند جوابگو باشد. دیگ این محصول از نوع دیگ الماسه نسل دوم بوده و عملکرد بالایی ارائه می دهد بدون آنکه به لباسها حین شستشو آسیبی برساند. همچنین به موتور پیشرفته اینورتر دیجیتال مجهز شده است. این موتور تا 1400 دور در دقیقه می چرخد تا لباسها با قدرت بالا شسته و آبکشی شوند. می توان سرعت را در دورهای /بدون چرخش، 400، 800، 1200 و 1400 دور بر دقیقه/ تنظیم کرد. شرکت سامسونگ این موتور را ده سال ضمانت کرده است، موتوری کم مصرف و قوی با طول عمر بالا و در عین حال دارای عملکردی کم صدا و بدون لرزش. این موتور 54 دسی بل صدا در حالت شستشو تولید می کند. این میزان در حالت خشک کن به 72 دسی بل می رسد. این لباسشویی 14 برنامه شستشوی مختلف در اختیار کاربر می گذارد که از طریق ولوم مرکزی می توان برنامه مناسب را انتخاب کرد. پیش شستشو، شستشوی اقتصادی Eco 40-60، شستشوی سریع 15 دقیقه ای، شستشوی لباسهای کتانی، شستشوی لباسهای رنگی، شستشوی لباسهای ظریف، شستشوی لباسهای مصنوعی، شستشوی لباسهای پشمی، شستن لباسهای مختلط و برنامه ویژه شستن درام از جمله این موارد هستند.  یکی از این برنامه ها برای شستن دیگ کاربرد دارد تا تمیزی دستگاه تاثیر مثبتی بر روی بهداشت لباسها داشته باشد. شستشو با بخار علاوه بر تمیز کردن بهتر لباسها همچنین میکروبها و عوامل الرژیک را از بین برده و یک شستشوی بهداشتی را برایتان به ارمغان می آورد. شستشوی سریع 15 دقیقه می تواند در زمان کوتاهی لباسها را با کیفیت مناسب شسته و تحویلتان دهد. در صورتی که لباسهای شما زیاد کثیف نیستند و به نوعی فقط بو می دهند می توانید این قابلیت را به کار بگیرید تا در مصرف آب و برق هم صرفه جویی شود. همچنین در این لباسشویی تعداد 4 گزینه ی اضافی شستشو در نظر گرفته شده است: Easy Iron برای جلوگیری از چروک شدن لباسها، Quick Wash شستشوی سریع، Delay End پایان با تاخیر از 1 تا 24 ساعت قابل تنظیم، Intensive شستشوی قوی و Pre Wash پیش شستشو(برای شستن لباسهای بسیار کثیف). می توان به کمک تایمر تاخیر زمان اتمام کار دستگاه را تعیین کنید. این قابلیت کمک می کند بتوانید شروع به کار دستگاه را برای زمانهایی که در خانه نیستید طوری تنظیم نمایید که درست زمانی که به خانه بر می گردید لباسشویی شستن لباسها را به اتمام برساند. در این صورت دیگر لباسهای شسته شده مدت طولانی داخل دستگاه نخواهند ماند و بو نخواهند گرفت. همچنین فناوری حباب ساز Eco Bubble در این لباسشویی به کار رفته است. این قابلیت حتی در اب سرد هم حجم بالایی از حبابها را تولید می کند. حبابهای تولید شده کمک می کنند مواد شوینده بهتر در بافت لباس نفوذ نمایند. جلو دستگاه نمایشگر LED با قابلیتهای مختلف به چشم می خورد. تنظیم دما، تنظیم سرعت، آگاهی از وضعیت شستشو و ... در این بخش در دسترس کاربر قرار گرفته اند. 
شما می توانید این محصول پیشرفته و بسیار با کیفیت را با قیمتی مناسب از سایت بانه 24 خریداری کرده و از خدمات و مزایای پس از فروش بی نظیر ما بهره مند گردید. اعتماد شما عزیزان سرمایه ما بوده، قدردان این اعتماد هستیم. در ادامه مطلب با ما همراه باشید: 


 مدل و اطلاعات ساخت
مدلWW70TA046AE
کشور سازنده کره / مونتاژ لهستان
شرکت سازنده سامسونگ - SAMSUNG
سال ساخت 2020
 مشخصات عمومی
نوعدرب از جلو با قابلیت بخارشور
نصبروکار(مبله)
موتوراینورتر دیجیتال/
دارای ده سال گارانتی/
رنگسفید
رده بندی انرژیA+++/
کلاس بهره وری خشک کن: B/
 گنجایش - ابعاد - دور
ظرفیت کل7 کیلوگرم
وزنخالص: 65 کیلوگرم
کل: 67 کیلوگرم
ابعادخالص: 600 * 850 * 550 میلیمتر
کل: 670 * 890 * 660 میلیمتر
عمق 550 میلیمتر
پهنا 600 میلیمتر
دور موتور1400 دور در دقیقه/
قابلیت تنظیم سرعت(بدون چرخش، 400، 800، 1200، 1400 دور)/
میزان مصرف(آب و برق و ...)
مصرف آب 45 لیتر در هر چرخه
مصرف برق 52 کیلو وات ساعت در هر 100 چرخه
برنامه های شستشو
تعداد برنامه ها14 برنامه
برنامه های شستشو
  • شستشوی بهداشتی با بخار
  • شستشوی اقتصادی Eco 40-60
  • شستشوی سریع 15 دقیقه ای
  • شستشوی لباسهای کتانی
  • شستشوی لباسهای رنگی
  • شستشوی لباسهای ظریف
  • شستشوی ملحفه
  • شستشوی شدید Intense Cold
  • Rinse + Spin
  • Drain/ Spin
  • شستشوی لباسهای مصنوعی
  • شستشوی لباسهای پشمی
  • شستن لباسهای مختلط
  • برنامه ویژه شستن درام
گزینه های اضافی
  • Easy Iron جلوگیری از چروک شدن لباسها
  • Quick Wash شستشوی سریع
  • Delay End پایان با تاخیر از 1 تا 24 ساعت قابل تنظیم
  • Intensive شستشوی قوی
  • Pre Wash پیش شستشو
 مشخصات
میزان صدا
  • در حالت خشک کن: 72 دسی بل
  • در حالت شستشو: 53 دسی بل
دربجهت باز شدن به سمت چپ/
درب مشکی رنگ/
جنس بدنهاستیل ضد زنگ
دراممدل: الماسه نسل دوم 2nd Diamond
جنس: استیل ضد زنگ
صفحه نمایشال ای دی LED/
نمایش وضعیت شستشو
- نمایش زمان باقیمانده شستشو
- نمایش دور چرخش
- نمایش دمای آب
- نمایش وضعیت قفل درب
- نمایش پیام خطا یا هشدار
سایر ویژگی ها
  • قابلیت بخار شور
  • فناوری حباب ساز Eco Bubble برای لکه بری قویتر
  • پیش شستشو
  • شستشوی سریع
  • شستشوی بهداشتی
  • سیستم تشخیص و پاک کردن کف
  • پایان با تاخیر(تایمر) قابل تنظیم از 1 تا 24 ساعت
  • پنل الکترونیکی با نمایشگر LED و عملکرد دکمه
  • حالت آماده به کار (Standby)
  • منوی انگلیسی
  • قابلیت تنظیم دما(20، 30، 40، 60، 90 درجه سانتی گراد)
  • محفظه مواد شوینده با ویژگی StayClean Drawer جهت شستشوی خودکار داخل محفظه و جلوگیری از به جا ماندن مواد شوینده در آن
  • گزینه Intensive جهت لکه بری قوی
  • گزینه Easy Iron جهت کاهش چین خوردگی لباس ها
  • قابلیت Smart Check عیب یابی هوشمند
  • تکنولوژی کاهش لرزش و سروصدا
  • قفل کودک
  • اقلام همراه: کشوی مواد شوینده، پایه لباسشویی، کابل برق، دفترچه راهنما،
خرید لباسشویی سامسونگ 7 کیلو از بانه WW70TA046AE



قابلیت Eco Bubble در لباسشویی سامسونگ WW70TA046AE: 

لباسشویی WW70TA046AE سامسونگ به کمک قابلیت Eco Bubble می تواند حجم بالایی از حباب را حتی در دماهای پایین آب ایجاد کند. موتور مخصوص این فرایند هوا، آب و مواد شوینده را با هم ترکیب کرده و حباب تولید می کند. حجم بالای حباب می تواند شستشوی بهتری ارائه دهد. به کمک حبابها مواد شوینده حل شده در آن بهتر و عمیقتر در بافت لباسها نفوذ کرده و سخترین لکه ها را بر می دارد. حبابهای پر قدرت 40 برابر سریعتر درون بافت لباس نفوذ می کنند. این کار در دمای پایین 15 درجه هم ممکن است. بنابراین در دمای پایین هم می تواند سخت ترین الودگیها را رفع نماید. این قابلیت سبب صرفه جویی در مصرف آب و برق می شود. همچنین از بافت لباسها محافظت می کند. 

سامسونگ WW70TA046AE با قابلیت Eco Bubble



شستشوی بهداشتی با بخار در لباسشویی WW70TA046AE: 
ماشین لباسشویی WW70TA046AE سامسونگ به فناوری بخارشور Hygiene Steam مجهز شده است تا بالاترین کیفیت شستشو را عرضه کند. این قابلیت علاوه بر لباسهای تمیزتر همچنین لباسهای بهداشتی تحویلتان می دهد چون می تواند 99.9 درصد عوامل میکروبی الرژیک و باقی مانده مواد شوینده را از بین ببرد. این ویژگی برای افراد داری حساسیتهای پوستی بسیار مفید است. بخار به سمت بالا آزاد شده و شستشوی یکنواخت و بسیار عمیقی را ایجاد می کند، بطوریکه 99.9 درصد باکتریها از بین می روند و مواد آلرژی زا غیر فعال می گردند. 

لباسشویی 1400 دور WW70TA046AE قیمت در بانه



قابلیت Intensive Cleaning در لباسشویی WW70TA046AE سامسونگ: 
لباسشویی WW70TA046AE سامسونگ به کمک قابلیت جدید Intensive Cleaning لباسها را داخل محلول آب و مواد شوینده با کف و حباب فراوان غوطه ور می سازد. این قابلیت سخت ترین لکه ها را هم رفع می نماید. حجم زیادی از حبابها توسط سیستم حباب ساز تولید و وارد این محلول می شود، به این شکل حلالیت آن افزایش یافته و مواد شوینده بهتر فعال می گردند. 

قیمت WW70TA046AE در بانه لباسشویی 2020 سامسونگ


قابلیت Drum Clean در لباسشویی WW70TA046AE

لباسشویی WW70TA046AE سامسونگ قابلیتهای زیادی دارد که کمک می کنند لباسهای تمیز تر و بهداشتی تر داشته باشید. یکی از این قابلیتها شستشوی دیگ Drum Clean است. این قابلیت با شستن دیگ لباسشویی از تجمع الودگیها بر روی آن جلوگیری می کند. این قابلیت به میزان 99 درصد چرکها و عوامل میکروبی روی بدنه درام و یا لا به لای واشرهای دستگاه را از میان بر می دارد. به این صورت در شستشوهای آتی لباسها به سبب پاکیزگی دستگاه تمیز تر و بهداشتی تر می شوند. این قابلیت با ترکیبی از خیساندن، ضربان و سرعت زیاد چرخش دیگ را کاملا تمیز می کند. این ویژگی همچنین بر روی طول عمر دستگاه و کاهش هزینه های جانبی تاثیر گذار خواهد بود. لازم به ذکر است برخی باکتریها علاوه بر ایجاد بوهای زننده درون دستگاه، همچنین باعث الرژیهای پوستی می شوند. 

خرید از فروشگاه بانه کالا WW70TA046AE با قابلیت شستشوی دیگ


موتور اینورتر دیجیتال لباسشویی سامسونگ WW70TA046AE

لباسشویی WW70TA046AE سامسونگ به موتور اینورتر دیجیتال Digital Inverter مجهز است. این موتور با مصرف پایین برق یک شستشوی قوی و تمام عیار را به همراه می آورد. لرزش و صدای آن هم در طول فعالیت ناچیز است. طراحی ویژه این موتور طول عمر آن را افزایش داده است. در این طراحی خاص درام به کمک آهنربا به گردش درامده و اصطکاک به کمترین میزان می رسد. کاهش اصطکاک فرسودگی قطعات را کند و بر عمر مفید دستگاه می افزاید. همچنین بازدهی و قدرت کاری آن را بالا می برد. بر روی کاهش صدای دستگاه هم تاثیر مثبتی می گذارد. در این موتور زغالهای ویژه دینام برای انتقال برق به کار نرفته و یکی دیگر از قطعات فرسایشی حذف شده است. این موتور از ضمانت ده ساله سامسونگ برخوردار بوده که خود گواه کیفیت و کارایی بالای آن است. امکان تنظیم سرعت این موتور هم به کمک قابلیت اینورتر فراهم شده است. 

WW70TA046AE سامسونگ قیمت و مشخصات در بانه24


کشو مواد شوینده با قابلیت خود تمیز کنندگی در WW70TA046AE: 

کشو مواد شوینده در لباسشویی WW70TA046AE سامسونگ از قابلیت StayClean Drawer برخوردار است. آب از بخش درام با فشار زیاد از طریق جت وارد این کشو می شود و باعث می گردد همه مواد شوینده وارد درام شده و کشو مواد شوینده همیشه تمیز باشد. قابلیتهای پاک کنندگی اتوماتیک این دستگاه از قبیل شستشوی درام و یا تمیز کردن محفظه مواد شوینده بر روی افزایش طول عمر دستگاه هم تاثیر مثبت می گذراد. همچنین کار کاربران را راحت تر می کند، چون دیگر نیازی به شستن دستی نخواهد بود. 

لباسشویی 1400 دور WW70TA046AE قیمت در بانه




برچسب محصول: ماشین لباسشویی 7 کیلویی سامسونگ WW70TA046AE, لباسشویی بخارشور 1400 دور WW70TA046AE بانه, قیمت لباسشویی سامسونگ در بانه کالا, خرید لباسشویی از بانه24, لباسشویی 7 کیلویی جدید سامسونگ SAMSUNG, لباسشویی اینورتر WW70TA046AE قیمت در بانه, خرید لباسشویی بخارشور سامسونگ

لباسشویی 7 کیلویی اکوبابل سامسونگ ww70 بخارشودار SAMSUNG WW70TA046AE


بر مبنای انتخابتان، شما ممکن است به موارد مشابه زیر علاقمند باشید


ورود به صفحه اصلی سایت بانه 24

نحوه ی خرید از بانه 24

بانه کالا هور| بانه 24 ، خرید تلویزیون بانه ، خرید ساید بای ساید بانه ، لوازم خانگی بانه

نحوه ی خرید از بانه کالا هور- بانه 24

روش اول : پرداخت بیعانه و تسویه در محل

شما پس از انتخاب کالای مورد نظر خود از وبسایت یا برنامه ی آندرویدی ما برای خرید مراحل زیر را خواهید داشت

1.هزینه ای به عنوان بیعانه پرداخت خواهید کرد. (معمولا 500/000 تا 5/000/000 تومان با توجه به قیمت و اندازه کالا و مسافت شما از بانه)

2. کالای مورد نظر شما با پیک ما، از بانه حرکت کرده و به مقصد شما ارسال خواهد شد . زمان ارسال از 1 الی 4 روز با توجه به مسافت و فاکتورهای دیگر متغییر خواهد بود

3. پیک ما کالای مورد نظر را برای شما تست خواهد کرد(هر محصولی که قابلیت تست داشته باشد: تلویزیون، سینما خانگی، جاروبرقی) و تا از سالم بودن آن مطمعن نشوید هزینه ای از شما دریافت نخواهد کرد.


توجه1: قیمت های بازرگانی هور(بانه 24) قیمت عمده میباشند و به سراسر ایران به صورت تکی نیز ارسال خواهند شد.

توجه2: اجناسی مانند یخچال فریزر معمولی، ساید ، لباسشویی، ظرفشویی و کولرگازی که قابلیت تست توسط پیک ما را ندارند توسط شرکت های گارانتی کننده ای که با ما قرارداد دارند نصب خواهند شد و چنانچه در هنگام نصب توسط شرکت مشکلی داشته باشند نصاب موضوع را به اطلاع ما خواهند رساند و ما نیز موظف به تعویض کالا در مدت 48 ساعت خواهیم بود ناگفته نماند احتمال خرابی کالا هنگام نصب کمتر از یک هزارم درصد است.

شماره کارتها جهت واریز بیعانه

5130   3385   8310   5859
بانک تجارت

5723   7114   9974   6037
بانک ملی

هردو بنام سینا یاسینی


پس از واریز بیعانه با یکی از شماره های فروشگاه تماس گرفته و شماره پیگیری یا ارجاع واریز را در اختیار کارشناسان ما قرار دهید تا با ثبت سفارش شما در سیستم مراحل ارسال کالا به مقصد آغاز شود.

روش دوم: پرداخت آنلاین (خرید اینترنتی)

 پس از انتخاب کالای مورد نظرخود، می توانید با کلیک بر روی افزودن به سبد خرید، کالا را به سبد خریدتان منتقل نمایید. پس از اضافه کردن کالاهای مورد نیاز خود به سبد خرید، می‌توانید با کلیک بر روی سبد خرید در قسمت بالای سایت و انتخاب گزینه "نهایی کردن خرید"، وارد مرحله پرداخت شوید.

• اگر قبلاً در فروشگاه ثبت نام کرده اید ایمیل و کلمه عبور را وارد کنید در غیر این صورت بر روی دکمه ثبت نام کلیک کنید. تمامی اطلاعات فرم را به صورت کامل پر نمایید . پس از آن اطلاعات صورت حساب، اطلاعات ارسال، روش های ارسال و اطلاعات پرداخت را وارد کنید و درنهایت با بازبینی و تایید صحت اطلاعات، خرید خود را نهایی نمایید.


ورود به صفحه اصلی سایت بانه 24
آدرس وبسایت : www.baneh24.com
Email: info@baneh24.com
بازگشت

سبد خرید