%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD 2.1 %EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD 300 %EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD %EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD SAMSUNG HW A450 %EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD %EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD %EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD %EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD

بازگشت سبد خرید

ساندبار 2.1 کاناله 300 وات سامسونگ SAMSUNG HW-A450

قیمت: اتمام موجودی


سفارش از طریق واتساپ

18 ماه گارانتی و 5 سال خدمات پس از فروش معتبر و کتبی در سراسر ایران (+100,000 تومان)

عرضه ساندبار HW-A450 در بانه کالا هور
سامسونگ HW-A450 دارای ساب ووفر قدرتمندبانه کالا HW-A450 دارای درگاه USB
قیمت انواع ساندبار در بانه مدل HW-A450بانه24 عرضه HW-A450 با مشخصات بالا


نگاه اجمالی به ساندبار 300 وات سامسونگ SAMSUNG HW-A450: 

ساندبار سامسونگ مدل HW-A450 از تولیدات 2021 برند سامسونگ با قابلیتهای به روز و کارامد به شمار می رود که با توان 300 وات تولید شده است. با این میزان توان قادر است صدایی بلند و رسا و فراگیر در محیط پخش نموده و لذت تماشای برنامه های مورد علاقه تان را چند برابر سازد. این سیستم 2.1 کاناله بوده و از ساب ووفر برخوردار است. از خصوصیات این ساب ووفر می توان امکان تولید بیس قدرتمند هنگام پخش موسیقی و آهنگ را نام برد. این وسیله به قابلیت Bass Boost برای افزایش بیس صدا مجهز شده است. از ویژگیهای دیگر ان قابلیت ارتباط بی سیم بوده و بنابراین فقط نیازمند کابل برق است. به این شکل بسیار راحت و بی دردسر می توانید آن را با تلویزیون خود مچ نموده و از صدایی بی نظیر لذت ببرید. این سیستم از سه عدد بلندگو تشکیل شده است، یکی برای ساندبار و دو تای دیگر بر روی باند خطی قرار گرفته اند. همچنین امکان پخش محتوا از طریق درگاه USB و ارتباط بی سیم بلوتوث در این وسیله فراهم شده است. شما می توانید آهنگهای موجود در حافظه فلش خود را به راحتی بر روی ان پلی نمایید. ساندبار سامسونگ A450 می تواند به اسپیکر های جانبی به صورت بیسیم وصل شود(به این اسپیکرها اصطلاحا Satalite می گویند). فناوری Adaptive Sound برای تنظیم حالت صدا متناسب با محتوای در حال پخش کاربرد دارد و به کمک آن همیشه از بالاترین کیفیت صوتی برخوردار خواهید بود. این وسیله از 5 حالت پخش پشتیبانی می کند. از جمله آنها می توان به حالت بازی اشاره کرد که سبب افزایش لذت و هیجان هنگام بازی کردن می شود. این ساندبار از فرمت های دالبی دیجیتال و DTS پشتیبانی کرده و قابلیت پخش اکثر فرمت های دیکد رایج را دارد. این وسیله دارای رنگ مشکی است. پوشش ساندبار پارچه ای و پوشش باند خطی توری از جنس فلز است. به این توری اصطلاحا گریل Grille گفته می شود. این محصول از قابلیت اتصال به دیوار برخوردار بوده و لوازم نصب هم همراه ان عرضه شده است. حتی هنگام نصب بر روی دیوار پورتها از دسترسی خوبی برخوردار هستند. از درگاههای ارتباطی آن میتوان به USB و اپتیکال اشاره کرد(فاقد HDMI است). همچنین ارتباط بلوتوث داشته و می توان همزمان دو گوشی موبایل را به آن متصل نمود. 
شما عزیزان می توانید این محصول باکیفیت را با قیمتی بسیار مناسب از سایت بانه24 خریداری نموده و از مزایای ویژه پس از فروش ما بهره مند گردید. با ادامه مطلب ما را همراهی نمایید تا بیشتر با این محصول آشنایی پیدا کنید: 


 مشخصات کلی ساندبار
مدل HW-A450
تولید 2021
کشور سازنده کره
کشور مونتاژ کننده  چین
رنگ مشکی
نوع ساندبار - Soundbar/
خطی/
صدا
تعداد کانال 2.1 کاناله
تعداد بلندگو3 عدد
  • 1 عدد ساب ووفر بی سیم
  • باند خطی دارای 2 عدد بلندگو
ساب ووفر
نوع: خارجی
ارتباط: بی سیم
توان خروجی300 وات
مصرف برق ساندبار: 25 وات
مصرف برق ساب ووفر: 40 وات
حالتهای صدا5 حالت:
  • Surround Sound Expansion, Game, Adaptive Lite, Standard, Bass Boost
فناوریهای صوتی
  • فناوری Dolby به صورت 2 کاناله
  • قابلیت DTS بر روی هر دو کانال
فرمتهای قابل پخش
  • MP3
  • WAV
  • OGG
  • FLAC
  • AAC
  • AIFF
  • SBC
ابعاد و وزن
ابعاد
  • ساندبار: 860.0x54.0x74.0 میلیمتر
  • ساب ووفر: 181.5x343.0x272.0 میلیمتر
  • بسته: 932.0x431.0x228.0 میلیمتر
وزن
  • ساندبار: 1.5 کیلوگرم
  • ساب ووفر: 4.3 کیلوگرم
  • بسته بندی: 7.8 کیلوگرم
ارتباطات
وای فای داخلیندارد - فاقد این قابلیت
بلوتوث
HDMIندارد - فاقد این قابلیت
USB
اپتیکال 
برق
مصرف برقدارای ویژگی انرژی استار Energy Star

مصرف برق ساندبار: 25 وات(در حالت استندبای 0.5 وات)
مصرف برق ساب ووفر: 40 وات(در حالت استندبای 0.5 وات)
سایر قابلیتها
رادیوندارد - فاقد این قابلیت
نوع درایوندارد - فاقد این قابلیت
ریموت کنترل - ریموت کنترل SAMSUNG
  • قابلیت کنترل از طریق ریموت تلویزیون
سایر
  • قابلیت نصب روی دیوار + لوازم نصب
  • قابلیت Bass Boost برای افزایش باس صدا
  • دارای قابلیت Bluetooth Power On و روشن کردن تلویزیون با بلوتوث
  • پشتیبانی از Game Mode و تنظیم صدا برای تجربه بهتر بازی
  • فناوری Adaptive Sound و تنظیم صدا با توجه به محتوای در حال پخش
  • پخش صدای فراگیر بی سیم
  • مناسب تلویزیون های 43 اینچ به بالا
  • اقلام همراه: ریموت کنترل، باتری ریموت کنترل، کابل ابتیکال، لوازم اتصال به دیوار


ساندبار HW-A450 سامسونگ با توان 300 وات: 

ساندبار HW-A450 سامسونگ یک سیستم 2.1 کاناله با توان 300 وات است. این سیستم مجموعا سه عدد بلندگو دارد. اسپیکر بزرگتر بر روی ساب ووفر قرار گرفته و توان بیشتری ارائه می دهد. دو تای دیگر بر روی بار(باند خطی) تعبیه شده اند. ساب ووفر بیشتر برای پخش صداهای 40 تا 100 هرتز استفاده می شود و قادر به تولید صدای Base و همه جانبه ای است. البته شما می توانید با اتصال اسپیکرهای جانبی(اقماری) به این وسیله تعداد کانالهای صوتی را بیشتر کنید. ساندبار 2.1 کاناله و ساب ووفر 6.5 اینچی سامسونگ صدایی رسا با شدت بیس غنی و عمیق ارائه می دهد و شما را غرق در لذت و هیجان می نماید. 

قیمت و مشخصات ساندبار سامسونگ در بانه24


درگاه اپتیکال در ساندبار 300 وات سامسونگ HW-A450: 

ساندبار HW-A450 سامسونگ به درگاههای متعددی از جمله درگاه اپتیکال مجهز است. این درگاه برای انتقال داده های صوتی دیجیتال با سرعت و کیفیت خوب استفاده می شود. این درگاه قادر است فرمت DTS و دالبی دیجیتال را به شکل 5.1 کاناله انتقال دهد. لازم به ذکر است به دلیل حساسیت این درگاه ارتباطی طول کابل استفاده شده نباید زیاد دراز بوده و یا تا شود، چون این عوامل کیفیت صدا را پایین می آورند. ساندبار HW-A450 با بهره مندی از این درگاه ارتباطی کیفیت پخش عالی را فراهم نموده است. 

SAMSUNG HW-A450 خرید از بانه کالا


ساندبار HW-A450 با امکان پشتیبانی از اسپیکرهای جانبی: 

یکی از ویژگیهای خوب HW-A450 سامسونگ امکان اتصال آن به اسپیکرهای جانبی است که اصطلاحا به آنها اسپیکرهای Satalite(اقماری) می گویند. این اسپیکرها داده های صوتی را از طریق بلوتوث دریافت کرده و بنابراین شاهد شلوغی فضای اطراف ناشی از حضور کابلهای متعدد نخواهید بود. شما مثلا می توانید بار را در جلو تلویزیون قرار دهید و در کنار تلویزیون از این بلندگوها استفاده نمایید. به اینصورت می توانید از صدایی قوی و همه جانبه برخوردار شوید. 

قابلیت بلوتوث در HW-A450 عرضه در بانه24


ساندبار HW-A450 با امکان اتصال به گوشی موبایل: 

ساندبار HW-A450 سامسونگ از امکان ارتباط بی سیم بلوتوث پشتیبانی می کند. این ویژگی جذابیت زیادی ایجاد کرده و ازادی عمل بسیار به همراه دارد. شما می توانید این وسیله را از طریق بلوتوث به تلویزیون و یا دو گوشی موبایل همزمان متصل نمایید و صدا را از طریق آن پخش کنید. بنابراین دیگر نیازی به استفاده از درگاه کابلی اپتیکال نخواهد بود. 

HW-A450 عرضه در بانه کالا با قیمت ارزان


حالت پخش ویژه بازی در ساندبار HW-A450 سامسونگ: 

ساندبار HW-A450 سامسونگ از 5 حالت پخش صدا پشتیبانی می کند. همچنین قابلیت تنظیم صدا متناسب با محتوای در حال پخش را دارد(Adaptive). این ساندبار با پردازش داده های صوتی صدا را متناسب با محتوا تنظیم می کند تا صدا را بهینه سازی کرده و همیشه صدایی بلند و رسا با جزییات و کیفیت بالا داشته باشید. یکی از حالتهای پخش جذاب این ساندبار Game Mode یا همان حالت پخش بازی است. این ویژگی لذت و هیجان بازیهای شما را چند برابر می سازد و شما را غرق در صدای طبیعی بازیها می نماید. تنظیمات خودکار متناسب با صحنه بازی صدا را بازسازی و تنظیم می کنند. همچنین فناوری لغو گفتگوی متقابل صداهای پس زمینه مزاحم را به حداقل می رساند. این امر تمرکز شما را افزایش داده و کیفیت بازی شما و میزان موفقیت در آن را بهبود می بخشد. 

خرید HW-A450 از بانه دارای Game Mode


ساندبار HW-A450 با قابلیت اتصال به ریموت کنترل سامسونگ: 

از قابلیتهای مفید ساندبار HW-A450 امکان اتصال آن به ریموت کنترل تلویزیونهای سامسونگ است. بنابراین تنها با یک ریموت کنترل قادر به تنظیم تلویزیون و ساندبار خواهید بود و راحتی کار شما در تعامل با این وسایل چند برابر خواهد شد. روشن و خاموش کردن ساندبار، میزان صدا و حتی جلوه های صوتی مستقیما از طریق ریموت کنترل تلویزیون سامسونگ قابل اعمال هستند. 

خرید ساندبار 300 وات سامسونگ از بانهHW-A450 سامسونگ عرضه در بانه کالا




برچسب محصول: ساندبار 2.1 کاناله 300 وات سامسونگ HW-A450 بانه کالا, خرید ساندبار SAMSUNG HW-A450, خرید soundbar از بانه, قیمت ساندبار سامسونگ, بانه24 ساندبار 300 وات SAMSUNG HW-A450, 


ساندبار 2.1 کاناله 300 وات سامسونگ SAMSUNG HW-A450


بر مبنای انتخابتان، شما ممکن است به موارد مشابه زیر علاقمند باشید


ورود به صفحه اصلی سایت بانه 24

نحوه ی خرید از بانه 24

بانه کالا هور| بانه 24 ، خرید تلویزیون بانه ، خرید ساید بای ساید بانه ، لوازم خانگی بانه

نحوه ی خرید از بانه کالا هور- بانه 24

روش اول : پرداخت بیعانه و تسویه در محل

شما پس از انتخاب کالای مورد نظر خود از وبسایت یا برنامه ی آندرویدی ما برای خرید مراحل زیر را خواهید داشت

1.هزینه ای به عنوان بیعانه پرداخت خواهید کرد. (معمولا 500/000 تا 5/000/000 تومان با توجه به قیمت و اندازه کالا و مسافت شما از بانه)

2. کالای مورد نظر شما با پیک ما، از بانه حرکت کرده و به مقصد شما ارسال خواهد شد . زمان ارسال از 1 الی 4 روز با توجه به مسافت و فاکتورهای دیگر متغییر خواهد بود

3. پیک ما کالای مورد نظر را برای شما تست خواهد کرد(هر محصولی که قابلیت تست داشته باشد: تلویزیون، سینما خانگی، جاروبرقی) و تا از سالم بودن آن مطمعن نشوید هزینه ای از شما دریافت نخواهد کرد.


توجه1: قیمت های بازرگانی هور(بانه 24) قیمت عمده میباشند و به سراسر ایران به صورت تکی نیز ارسال خواهند شد.

توجه2: اجناسی مانند یخچال فریزر معمولی، ساید ، لباسشویی، ظرفشویی و کولرگازی که قابلیت تست توسط پیک ما را ندارند توسط شرکت های گارانتی کننده ای که با ما قرارداد دارند نصب خواهند شد و چنانچه در هنگام نصب توسط شرکت مشکلی داشته باشند نصاب موضوع را به اطلاع ما خواهند رساند و ما نیز موظف به تعویض کالا در مدت 48 ساعت خواهیم بود ناگفته نماند احتمال خرابی کالا هنگام نصب کمتر از یک هزارم درصد است.

شماره کارتها جهت واریز بیعانه

5130   3385   8310   5859
بانک تجارت

5723   7114   9974   6037
بانک ملی

هردو بنام سینا یاسینی


پس از واریز بیعانه با یکی از شماره های فروشگاه تماس گرفته و شماره پیگیری یا ارجاع واریز را در اختیار کارشناسان ما قرار دهید تا با ثبت سفارش شما در سیستم مراحل ارسال کالا به مقصد آغاز شود.

روش دوم: پرداخت آنلاین (خرید اینترنتی)

 پس از انتخاب کالای مورد نظرخود، می توانید با کلیک بر روی افزودن به سبد خرید، کالا را به سبد خریدتان منتقل نمایید. پس از اضافه کردن کالاهای مورد نیاز خود به سبد خرید، می‌توانید با کلیک بر روی سبد خرید در قسمت بالای سایت و انتخاب گزینه "نهایی کردن خرید"، وارد مرحله پرداخت شوید.

• اگر قبلاً در فروشگاه ثبت نام کرده اید ایمیل و کلمه عبور را وارد کنید در غیر این صورت بر روی دکمه ثبت نام کلیک کنید. تمامی اطلاعات فرم را به صورت کامل پر نمایید . پس از آن اطلاعات صورت حساب، اطلاعات ارسال، روش های ارسال و اطلاعات پرداخت را وارد کنید و درنهایت با بازبینی و تایید صحت اطلاعات، خرید خود را نهایی نمایید.


ورود به صفحه اصلی سایت بانه 24
آدرس وبسایت : www.baneh24.com
Email: info@baneh24.com
بازگشت

سبد خرید