یخچال فریزر بالا پایین ال جی 705 مدل GNM 705HLL قیمت بانه کالا خرید

بازگشت سبد خرید

یخچال فریزر بالا پایین ال جی 705 مدل GNM-705HLL

مشاهده ی مدل مشابه در پایین همین صفحه

24 ماه گارانتی و 5 سال خدمات پس از فروش معتبر و کتبی در سراسر ایران (+300,000 تومان)

قیمت و امکانات یخچال فریزر ال جی 28 فوت مدل 705قیمت و امکانات یخجپچال فریزر ال جی 705 سایز 28 فوت در سایت بانه 24خرید و مشخصات یخچال فریزر ال جی بالا پایین در بانه 24 با سایز 28 و مدل 705
خرید یخچال فریزر بالا پایین ال جی مدل 705 در سایت بانه 24خرید و قیمت مشخصات یخچال فریزر 28 فوت ال جی مدل 705 در بانه 24خرید یخچال فریزر ال جی بالا پایین 705 سایز 28 فوت در بانه 24
خرید یخچال فریزر بالا پایین ال جی 28 فوت  مدل  705در بانه 24قیمت و مشخصات یخچال ال جی بالا پایین 705یخچال فریزر ال جی 28 فوت در سایت بانه 24خرید یخچال فریزر ال جی بالا پایین ال جی 28 فوت از بانه 24


نگاه اجمالی به یخچال LG GNM 705HLL بالا پایین سایز 28 فوت

اولین ویژگی مورد توجه یخچال LG GNM 705HLL اندازۀ متناسب و جمع جور آن است که حمل و نقل آسان آن و امکان جا شدن آن در فضاهای محدود است که اغلب کاربران برایشان اهمیت دارد. یخچال فریزر ال جی 705 جزو مدل‌های (بالا  پایین) ارتقایافته است. منظور از (بالا پایین) بودن یخچال این است که در قسمت بالا فریزر تعبیه شده است و قسمت پایین یخچال معمولی قرار گرفته است. از طرفی دیگر اندازۀ فوت آن، یعنی 28، بسیار مورد توجه خانواده‌ای کم جمعیت یا متوسط و کاربران آپارتمانی نشین قرار گرفته است. شرکت ال جی در بسیاری موارد به فاکتور مدرن بودن دکوراسیون‌های امروزی توجه کرده است و از همین رو  یخچال فریزر ال جی LG GNM 705HLL با طراحی زیبا و مخصوصاً رنگ نقره‌ای آن، با دکوراسیون‌های امروز و فضاهای کوچک به خوبی مطابقت دارد. فیلتر بهداشتی Hygiene fresh  بوهای ناخوشایند را از بین می‌برد و از بو گرفتن غذاها و از فاسد شدن سریع مواد غذایی جلوگیری می‌کند. با وجود سیستم چرخش هوای چندگانه Multi Air Flow در مدل GNM 705HLL به صورت مداوم  و یکپارچه در همۀ فضای یخچال از طریق دریچه‌های هوای کارآمد به حرکت درمی‌آید. قسمت فریزر دو‌ طبقه، یک کشو و یک یخساز باریک و متحرک دارد. تعداد قفسه‌ها و طراحی آنها در یخچال ال جی بالا پایین 705 طوری است که جا برای مواد خوراکی زیاد فراهم است بدون اینکه مواد خوراکی بر روی هم سوار شوند. موتور اینورتر هوشمند در یخچال ال جی 705 بازدهی را بالا برده است و از طرف دیگر مصرف انرژی را به شدت پایین آورده است و هم اینکه این اینورتر کمترین صدا و بیشترین عمر مفید که برای کاربران یخچال بسیار مهم است ایجاد می‌کند. با قابلیت عیب یاب هوشمند کاربر یخچال فریزر ال جی 705 می‌تواند گوشی خود را به شرکت سازنده وصل کند و از این طریق عیب های دستگاه خود را شناسایی و رفع کند.


 مدل و اطلاعات ساخت
مدلGNM-705HLL
کشور سازنده کره مونتاژ اندونزی
شرکت سازنده ال جی - LG
سال تولید 2019
 مشخصات عمومی
نوع

بالا پایین LG Top Freezer Refrigerator GNM-705HLL

موتورکمپرسور اینورتر خطی Inverter Linear Compressor/
عملکرد عالی/
صرفه جویی در مصرف انرژی/
طول عمر بالا/
گارانتی ده ساله/
رنگنقره ای پلاتینیوم
نور دهیال ای دی-LED
مصرف انرژی+A
 گنجایش - ابعاد
حجم516 لیتر
ارتفاع1720 میلیمتر
عمق 730 میلیمتر
پهنا 780میلیمتر
 یخچال
طبقات 4عدد(طبقات بزرگ)
طبقات درب4عدد
کشو1عدد
جهت باز شدن دربراست
لامپLED
سایر
  • کشوی Big Fresh Zone مخصوص نگهداری سبزیجات و میوه
  • قابلیت تنظیم دمای یخچال
 فریزر
طبقات2عدد
طبقات درب2عدد
کشو1عدد
جهت باز شدن دربراست
قابلیت بدون برفک
لامپLED
سایر
  • یخ ساز خودکار ندارد
  • تولید یخ حبه ای و خرد ندارد
  • قابلیت تنظیم دمای فریزر دارد
 مشخصات فنی
جنس بدنهاستیل با رنگ دودی
نمایشگرLED لمسی
- نمایش دمای یخچال فریزر
- کنترل دمای یخچال فریزر
- نمایش وضعیت فیلتر آب
- نمایش وضعیت قفل درب
- نمایش وضعیت شبکه بی سیم (WiFi)
فیلتر بهداشتی - Hygiene Fresh
آنتی باکتریال/
بدون بو/
سایر ویژگی ها
  • مجهز به عیب یاب هوشمند
  • نقره ای پلاتینیوم
  • صفحه نمایش لمسی
  • تکنولوژی Hygiene Fresh+ با فیلتر 5 لایه برای از بین بردن باکتری ها و بوی بد مواد غذایی
  • قابلیت اتصال به آب شهری
  • فیلتر تصفیه آب
  • مجهز به شیشه حرارت دیده مستحکم
  • دارای قفسه مخصوص بطری و نوشیدنی
  • دارای قفسه مخصوص تنقلات
  • قفسه Extra Space برای نگهداری موارد غذایی با ابعاد کوچک
  • سبد قابل تنظیم (Moving Basket) در InstaView
  • آلارم(هشدار) درب
  • قفل کودک
  • کم مصرف

طراحی یخچال فLG GNM 705HLL بالا پایین سایز 28 فوت

منظور از طراحی، در اینجا فقط نمای ظاهری و زیبایی یخچال ال جی GNM 705HLL نیست. هر چند که قسمتی از طراحی، شامل همین زیبایی ظاهری است و  شرکت ال جی با در نظر گرفتن مدرن شدن خانه‌های امروزی یخچال‌های خود از جمله مدل 705 28 فوت را جمع و جور و شیک طراحی کرده است. علاوه بر نمای ظاهری، فضای داخلی نیز از این نظر که مواد غذایی فراوان در آن جا شوند و دسترسی به آنها آسان باشد برای انتخاب یک یخچال فریزر برای یک کاربر اهمیت دارد که شرکت ال جی به خوبی این مزیت را برای کاربران جهانی خود فرائم کرده است و تعداد فراوان قفسه‌ها و طراحی آنها این مدل را به یک یخچال جادار با دسترسی آسان تبدیل کرده است.


خرید یخچال فریزر 705 سایز 28 فوت بالا پایین در سایت بانه 24


بخش یخچال، با توجه به پرکاربرد بودن آن برای اعضای یک خانواده، فضای بیشتری را به خود اختصاص داده است. طراحی داخلی یخچال ال جی 705 طوری است که از کمترین فضا استفادۀ مفید را کرده‌اند و آن را به جایی قابل استفاده تبدیل کرده اند. چهار طبقۀ شیشه‌ای و چهار طبقه بر روی درب و دو کشو جادارترین فضا را برای کاربران این یخچال فریزر محصول ال جی فراهم کرده است. البته امکان تنظیم ارتفاع می‌توان مواد غذایی با اندازه‌های مختلف را در داخ یخچال جاسازی کرد. شیشۀ طبقات، مقاوم و حرارت دیده هستند و کاربر می‌توان با خیال آسوده مواد غذایی را بر روی آنها قرار دهد. قسمت بالایی که بخش فزیزر یخچال ال جی GNM 705HLL است، دو طبقه و یک‌ یخساز متحرک، برای مواد غذایی قابل منجمد که برای تأمین نیازهای یک خانوادۀ متوسط یا کم جمعیت کاملاً برآورده کننده است. دو طبقۀ کوچک بر روی درب امکان قرار دادن مواد غذایی را به کاربر می‌دهد.


یخچال فریزر ال جی بالا پایین 28 فوت درسایت بانه 24 و مشخصات آن


کمپرسور داخلی یخچال ال جی LG GNM 705HLL بالا پایین سایز 28 فوت

یخچال فریزر ال جی GNM 705HLL با سایز 28 فوت، سالانه حدود 363 وات انرژی را مصرف می کند که این از نتایج مجهز بودن این یخچال فریزر ال جی به اینورتر خطی است. اما از طرفی کم مصرف بودن این یخچال هیج که به بالا بودن کیفیت عملکرد آن آسیبی نزده است، برعکس  این موتور یشترین میزان توانایی را نسبت به همتایان خود در برندهای دیگر دارد. با داشتن این اینورتر خطی در یخچال ال جی GNM 705 HLL سایش بین قطعات کاهش می‌یابد و بدیهی است که این باعث تولید کمترین صدا می‌شود و نیز موجب صرفه‌جویی در صرف هزینه می شود و استهلاک قطعات آن بسیار پایین می‌آید. شرکت ل جی حداقل دوام کارکرد این مدل را تا ده سال تعیین کرده است. 


امکانات یخچال فریزر ال جی بالا پایین در بانه 24


Hygiene fresh در یخچال ال جی LG GNM 705HLL

 فیلتر بهداشتی Hygiene fresh در یخچال ال جی GNM 705HLL خاصیت ضد باکتریال دارد؛ عملکرد این فیلتر بهداشتی این است که ابتدا گرد و غبار درون یخچال را به طور کامل از بین می‌برد. بعد از آن قارچ‌ها و میکروب‌های درون یخچال را به طور کلی از بین می‌برد. سپس تمامی بوهای ناخوشایند و ناشی از باکتری‌ها را از بین می‌برد و  هوای درون یخچال را ضد عفونی می‌کند و هوای تمیز را وارد می‌کند.


قیمت یخچال فریزر ال جی 28 فوت و امکانات در بانه 24

Multi Air Flowدر یخچال ال جی LG GNMHLL

بدون سیستم Multi Air Flow زمانی که کاربر درب یخچال را باز می‌کند هوای گرم جانشین هوای سرد یخچال می‌شود و مواد غذایی فاسد می‌شود، اما با سیستم چرخش هوا، زمانی که درب یخچال باز باشد، به سرعت وارد عمل می‌شود و سرمای از دست رفته را به محیط باز می‌گرداند و همین از خشک ا فاسد شدن مواد غذایی جلوگیری می‌کند. سیستم چرخش هوای چندگانه در یخچال ال جی GNM 705HLL یکی دیگر از امکانات تازه نگه داشتن مواد غذایی و جلوگیری از فاسد شدن آنهاست. سیستم عملکرد Multi Air Flow به این صورت است که درون یخچال منافذی کار گذاشته شده است که از آنها به صورت مداوم هوای تمیز جریان پیدا می‌کند و هوای داخل یخچال یکنواخت می‌شود و از همین رو دیگر تفاوتی نمی‌کند که مادۀ غذایی در کدام طبقه یا در کدام نقطه کور در یخچال قرار داشته باشد.


قیمت و مشخصات یخچال فریزر705 ال جی سایز 28 در سایت بانه 24


کشو حفظ رطوبت در یخچال ال جی GNM 705HLL

کشو حفظ رطوبت در یخچال ال جی GNM 705 HLL برای مواد غذایی ای که نیاز به نگهداری بیشتر دارند طراحی شده‌اند. کشو حفظ رطوبت با محفظۀ مشبک دار‌ش این کارکرد را دارد که رطوبت مواد غذایی تبخیر و گرفته می‌شود و در نتیجه از خراب و فاسد شدن مواد غذایی جلوگیری می‌شود.


کشو حفظ رطوبت یخچال ال جی 705 سایز 28 فوت مشخصات و قیمت در بانه 24


لامپ LED در یخچال ال جی GNM 705 HLL 

لامپ ال ای دی LED فضای درون یخچال را روشن می‌کند، بدون اینکه خود فضایی از داخل یخچال فریزر 705 را اشغال کند. علاوه بر روشنایی، مزیت مهم دیگر این لامپ عمر  طولانی آن است. 


یخچال فریزر بالا پایین 28 فوت 705 ال جی  در سایت بانه 24


سیستم عیب‌یابی هوشمند یخچال LG GNM 705HLL

سیستم عیب یابی در یخچال LG GNM705 به این طریق است که کاربر باید اپلیکیشن را دانلود کند و روی گوشی خود نصب کند؛ و با گرفتن گوشی در نزدیکی یخچال، عیب آن مشخص می‌شود و بعد از آن کاربر اقدامات لازم را برای تعمیر وسیلۀ خانگی خود انجام می‌دهد. 


یخچال فریزر ال جی 705 با سیستم هوشمند در بانه 24




برچسب محصول: 

یخچال فریزر بالا پایین ال جی مدل  GNM-705HLL، یخچال فریزر بالا پایین ال جی ارزان بانه, قیمت یخچال بالا پایین  LG , خرید یخچال GNM-705HLL، فریزر LG Top Freezer Refrigerator از بانه 24، بانه کالا هور یخچال فریزر 28 فوت GNM-705HLL، یخچال فریزر  2 درب ال جی LG عرضه در بانه کالا 


یخچال فریزر بالا پایین ال جی 705 مدل GNM-705HLL


بر مبنای انتخابتان، شما ممکن است به موارد مشابه زیر علاقمند باشید


ورود به صفحه اصلی سایت بانه 24

نحوه ی خرید از بانه 24

بانه کالا هور| بانه 24 ، خرید تلویزیون بانه ، خرید ساید بای ساید بانه ، لوازم خانگی بانه

نحوه ی خرید از بانه کالا هور- بانه 24

روش اول : پرداخت بیعانه و تسویه در محل

شما پس از انتخاب کالای مورد نظر خود از وبسایت یا برنامه ی آندرویدی ما برای خرید مراحل زیر را خواهید داشت

1.هزینه ای به عنوان بیعانه پرداخت خواهید کرد. (معمولا 500/000 تا 5/000/000 تومان با توجه به قیمت و اندازه کالا و مسافت شما از بانه)

2. کالای مورد نظر شما با پیک ما، از بانه حرکت کرده و به مقصد شما ارسال خواهد شد . زمان ارسال از 1 الی 4 روز با توجه به مسافت و فاکتورهای دیگر متغییر خواهد بود

3. پیک ما کالای مورد نظر را برای شما تست خواهد کرد(هر محصولی که قابلیت تست داشته باشد: تلویزیون، سینما خانگی، جاروبرقی) و تا از سالم بودن آن مطمعن نشوید هزینه ای از شما دریافت نخواهد کرد.


توجه1: قیمت های بازرگانی هور(بانه 24) قیمت عمده میباشند و به سراسر ایران به صورت تکی نیز ارسال خواهند شد.

توجه2: اجناسی مانند یخچال فریزر معمولی، ساید ، لباسشویی، ظرفشویی و کولرگازی که قابلیت تست توسط پیک ما را ندارند توسط شرکت های گارانتی کننده ای که با ما قرارداد دارند نصب خواهند شد و چنانچه در هنگام نصب توسط شرکت مشکلی داشته باشند نصاب موضوع را به اطلاع ما خواهند رساند و ما نیز موظف به تعویض کالا در مدت 48 ساعت خواهیم بود ناگفته نماند احتمال خرابی کالا هنگام نصب کمتر از یک هزارم درصد است.

شماره کارتها جهت واریز بیعانه

5130   3385   8310   5859
بانک تجارت

5723   7114   9974   6037
بانک ملی

هردو بنام سینا یاسینی


پس از واریز بیعانه با یکی از شماره های فروشگاه تماس گرفته و شماره پیگیری یا ارجاع واریز را در اختیار کارشناسان ما قرار دهید تا با ثبت سفارش شما در سیستم مراحل ارسال کالا به مقصد آغاز شود.

روش دوم: پرداخت آنلاین (خرید اینترنتی)

 پس از انتخاب کالای مورد نظرخود، می توانید با کلیک بر روی افزودن به سبد خرید، کالا را به سبد خریدتان منتقل نمایید. پس از اضافه کردن کالاهای مورد نیاز خود به سبد خرید، می‌توانید با کلیک بر روی سبد خرید در قسمت بالای سایت و انتخاب گزینه "نهایی کردن خرید"، وارد مرحله پرداخت شوید.

• اگر قبلاً در فروشگاه ثبت نام کرده اید ایمیل و کلمه عبور را وارد کنید در غیر این صورت بر روی دکمه ثبت نام کلیک کنید. تمامی اطلاعات فرم را به صورت کامل پر نمایید . پس از آن اطلاعات صورت حساب، اطلاعات ارسال، روش های ارسال و اطلاعات پرداخت را وارد کنید و درنهایت با بازبینی و تایید صحت اطلاعات، خرید خود را نهایی نمایید.


ورود به صفحه اصلی سایت بانه 24
آدرس وبسایت : www.baneh24.com
Email: info@baneh24.com
بازگشت

سبد خرید