لباسشویی 11 کیلویی اکوبابل WW11 سامسونگ مدل WW11B1944DGB قیمت بانه کالا خرید

بازگشت سبد خرید

لباسشویی 11 کیلویی اکوبابل WW11 سامسونگ مدل WW11B1944DGB

مشاهده ی مدل مشابه در پایین همین صفحه

24 ماه گارانتی و 5 سال خدمات پس از فروش معتبر و کتبی در سراسر ایران(+ 250,000 تومان)

خرید  لباسشویی 11 کیلویی سامسونگ مدل WW11 از بانه 24ww11b1944dgb بانه لباسشویی خرید

مشخصات و خرید از بانه 24  لباسشویی 11 کیلویی سامسونگ مدل WW11لباسشویی 11 کیلویی سامسونگ مدل WW11 در بانه 24 قیمت و خرید


لباسشویی 11 کیلویی سامسونگ مدل WW11 سایت بانه 24 خرید و قیمتبانه 24 خرید راحت و ارزان ماشین لباسشویی 11 کیلویی سامسونگ مدل WW11

نگاه اجمالی به لباسشویی 11 کیلویی سامسونگ مدل WW11

ماشین لباسشویی W11 با مدل نامبر WW11B1944DGB یکی از محصولات بسیار جدید شرکت سامسونگ است. قطعاً می دانید که این شرکت به طور کلی در تولید لوازم خانگی و به طور خاص در تولید ماشین لباسشویی سرآمد و بدون رقیب است. شرکت سامسونگ ماشین لباسشویی 11 کیلویی مدل WW11 را در سال 2022 روانه بازار کرد.  رنگ دودی تیره و طراحی زیبا و مینیمال این ماشین لباسشویی در کنار ذهنیت بسیار مثبت کاربران از محصولات شرکت سامسونگ باعث شد که این محصول جدید خیلی زود به محصولی پرفروش و محبوب در بازار جهانی تبدیل شود و رقیبان دیگر را کنار بزند. شرکت سامسونگ به خوبی از اهمیت دکوراسیون های امروزی در زندگی کاربران باخبر است و به همین دلیل بهترین طراحی را به منظور انطباق محصولاتش با این دکوراسیون ها برای محصولاتش از جمله ماشین لباسشویی مدل WW11B1944DGB تدارک دیده است. درب فضایی و رنگ مشکی تیره از زیبایی های منحصر به فرد این ماشین لباسشویی 11 کیلویی سامسونگ است.  یکی از ویژگی هایی که بسیار مور توجه مشتریان این ماشین لباسشویی قرار گرفت ابعاد بسیار استاندارد آن با وجود ظرفیت 11 کیلویی آن است. بدیهی است که این ماشین لباسشویی با چنین ظرفیتی برای خانواده های پرجمعیت گزینه ای بسیار مناسب است اما مزیت چنین ظرفیت برای یک ماشی لباسشویی این است که علاوه بر لباس می توان از آن برای شستشوی پتو و سایر اقلام درشت بدون نگرانی استفاده کرد و از صرف هزینه های اضافی برای شستشوی این چیزها در بیرون از خانه خود جلوگیری کرد. کنترل پنل تمام لمس لباسشویی WW11  از نوع AI control این امکان را به کاربران می‌دهد که برنامه‌های کاربردی را شخصی سازی کنند. علاوه بر توجه شرکت سامسونگ به طراحی زیبای این لباسشویی برای انطباق با دکوراسیون های مدرن، توجهش به تنوع لباس ها و پارچه ها در زندگی مرفه امروزی باعث شده است که  23 برنامه‌ی شستشو را برای این مدل بسیار جدید ماشین لباسشویی خود در نظر بگیرد تا از آسیب رسیدن به بافت و جنس البسه جلوگیری کند و در کنار آن عمیق ترین لکه ها و چرک ها را نیز به طور کامل از بین ببرد. مثلاً فناوری  QuickDrive خاص این ماشین لباسشویی شرکت سامسونگ است 50 درصد کمتر از حالت معمولی زمان را برای شستشو صرف می کند و با این حال این شستشو یک شستشوی کاملاً مفید و مؤثر نیز هست. یا مثلاً فناوری AI Ecobubble در ماشین لباسشویی 11 کیلویی WW11 سامسونگ لکه ها را با دمای پایین آب نیز از بین می برد تا پاک شدن یک لکه به قیمت خراب شدن پارچه تمام نشود. این فناوری ها کاملاً منحصر به فرد و جدید هستند و به همین دلیل این محصول در بازار هم رده های خود رقیب ندارد. یکی دیگر از همین فناوری های خاص لباسشویی WW11B1944DGB برنامه SmartThings  است که با استفاده از آن می توان از طریق اتصال با گوشی مبایل ماشین لباسشویی را کنترل و تنظیم کرد. در ادامه مطلب با سایت 24 با ویژگی های دیگر ماشین لباسشویی 11 کیلویی سامسونگ WW11 آشنا می شوید.


 مدل و اطلاعات ساخت
مدلنام مدل تجاری WW11 
مدل کامل WW11B1944DGB 
کشور سازنده کره / مونتاژ لهستان
شرکت سازنده سامسونگ - SAMSUNG
سال ساخت 2022
 مشخصات عمومی
نوعدرب از جلو با قابلیت بخارشور
نصبروکار(مبله)
موتوراینورتر دیجیتال Digital Inverter/
دارای ده سال گارانتی/
رنگسیلور(Inox)
 گنجایش - ابعاد - دور
ظرفیت کل11 کیلوگرم
وزن73 کیلوگرم
ابعادخالص: 600 * 850 * 600 میلیمتر
کل: ...
عمق 600 میلیمتر
پهنا 600 میلیمتر
دور موتور1400 دور در دقیقه/
قابلیت تنظیم سرعت(بدون چرخش، 400، 800، 1200، 1400 دور)/
میزان مصرف(آب و برق و ...)
مصرف آب کم مصرف
مصرف برق A++
برنامه های شستشو
تعداد برنامه ها23 برنامه

برنامه های شستشو
AI Wash -Active Wear -Quick Wash-Baby Care - Baby Care - Bedding - Cloudy Day -Cloudy Day -Colours - Cotton - Delicates -
Denim - Drain/Spin - Drum Clean+ - E Cotton - Hygiene Steam -

Intense Cold - Outdoor - Rinse + Spin - shirts - Silent Wash
- Super Speed - Synthetics - Towels
 مشخصات
میزان صدا
  • در حالت خشک کن: 72 دسی بل
  • در حالت شستشو: 53 دسی بل
دربجهت باز شدن به سمت چپ/
درب ودی مات/
جنس بدنهاستیل ضد زنگ
دراممدل: الماسه نسل دوم 2nd Diamond
جنس: استیل ضد زنگ
صفحه نمایشال ای دی LED/
نمایش وضعیت شستشو
- نمایش زمان باقیمانده شستشو
- نمایش دور چرخش
- نمایش دمای آب
- نمایش وضعیت قفل درب
- نمایش پیام خطا یا هشدار
سایر ویژگی ها

AI Wash (شستشوی هوشمند از طریق حسگرهای ویژه)
Delay End
Intensive
My Cycle
Pre Wash
Quick Washing
Super Speed
امکان اتصال از طریق Wi-Fi
پشتیبانی از برنامه Smart Things
تکنولوژی AI EcoBubble برای شستشوی هوشمند از طریق حباب
تکنولوژی Steam (بخار)
درب فضایی
عملکرد Drum Clean برای تمیزکاری درام
فناوری QuickDrive
قابلیت Auto Dispense برای توزیع خودکار مواد شوینده
قابلیت Bubble Soak
کشوی StayClean
مجهز به پنل تمام لمس AI Control

    خرید از بانه 24  لباسشویی 11 کیلویی سامسونگ مدل WW11ماشین لباسشویی 11 کیلویی سامسونگ مدل WW11 در بانه 24 قیمت

    ظاهری زیبا با متدهای نوین دیزاین WW11B1944DGB  

    لباسشویی 11 کیلویی WW11B1944DGB  جزو سری 8 ماشین لباسشویی های شرکت سامسونگ در سال 2022 است. همان طور که در مقدمه اشاره شد چنین شرکت هوشمندی علاوه بر تمرکز بر کارایی بالای محصولش به انطباق ظاهر آن با یک دکوراسیون مدرن توجه خاص دارد تا همواره مشتریان جوان خود را به خاطر نقص در این زمینه از دست ندهد.  طراحی ماشین لباسشویی سامسونگ WW11 کاملاًحرفه‌ای و مینیمال و شیک است.  با وجود ظرفیت بالای این ماشین لباسشویی ابعاد آن همچنان استاندارد است تا کاربران بتوانند به راحتی آن را در دکوراسیون خود جا دهند. ارتفاع 850  و پهنا وعمق 600 میلی متر این ماشین لباسشویی  ابعادی استاندارد و مناسب برای هر دکوراسیونی است. رنگ دودی ماشین لباسشویی سامسونگ WW11 برای ایجاد تغییر در دکوراسیون گزینه ای عالی است. درب فضایی یعنی درب شیشه ای بزرگ با نمای مات از زیبایی های یک ماشین لباسشویی در فضای آشپزخانه است که امروزه به بخش جدایی ناپذیر ی دکوراسیون تبدیل شده است. جنس این درب زیبا از جنس شیشه سکوریت است که این جنس با استفاده مداوم طی سالیان طولانی همچنان زیبایی و دوام خود را حفظ می کند. مزیت درب شیشه ای مماشین لباسشویی WW11 سامسونگ در مقایسه با درب های پلاستیکی این است که نمی شکند و خراش برنمی دارد. علاوه بر این مواد ضد زنگ به کار رفته در بدنه ماشین لباسشویی سامسونگ WW11  دوام بسیار بالای این ماشین لباسشویی را رقم زده است. در نگاه اول به نمای روبروی ماشین لباسشویی WW11B1944DGB   متوجه می شوید ه این مدل سامسونگ ظاهری متفاوت با دیگر ماشین لباسشویی ها دارد و علت آن این است که همه دکمه‌های لمسی از کنترل پنل آن حذف شده است تا ظاهر آن بیشترشیک و مدرن به نظر برسد و پنل نمایشگر AI Control، ولوم چرخشی و کشوی مواد شوینده در بخش بالایی ماشین لباسشویی قرار گرفته است.

    ماشین لباسشویی سامسونگ مدل ww11

    لباسشویی W11 با پنل نمایشگر  AI Control

    شرکت سامسونگ با فناوری هوش مصنوعی و کاربردهای آن جدیدترین و حرفه‌ای‌ترین ماشین‌های لباسشویی های خود ازجمله مدل WW11 را در سال 2022 وارد بازار کرده است. پنل نمایشگر  AI Control  در مدل WW11B1944DGB  با  پنل های دیگر تفاوت اساسی دارد. با این پنل فرآیند شستشو بسیار هوشمندانه‌تر از مدل های قدیمی است. کنترل پنل هوشمند با استفاده از فناوری هوش مصنوعی تشخیص می دهد که  پرکاربردترین دوره شستشو و تنظیمات خاص هر کاربر چیست و سپس آن را نمایش می‌دهد. کنترل پنل هوش مصنوعی در ماشین لباسشویی سامسونگ WW11 عادات روزانه کاربر خود را در زمینه  شستشوی لباس‌ها و  پیشنهاد چرخه‌ها و نمایش اطلاعاتی ازجمله  سرعت چرخش، وزن لباس ها و دمای آب شخصی سازی می کند. دوره‌های شستشو بر اساس تعداد کاربرد توسط کاربر چیده می‌شوند.  شخصی سازی در ماشین لباسشویی W11 به هیمن معناست. این فناوری هوشمند باعث می شود فرآیند تنظیم گزینه‌ها ساده شود و زمان کمتری برای این تنظیمات توسط کاربر صرف شود. چیده شدن دوره های شستشو پس از 10 چرخه متوالی چیده می‌شوند و به ترتیب پیشفرض خود باقی می‌ماند.


    ظرفیت بالا با تکنولوژی  SpaceMax

    ابتکار شرکت سامسونگ در طراحی ماشین لباسشویی سامسونگ W11 این است که ظرفیت آن را تا 11 کیلوگرم یعنی حداکثر فضا SpaceMax بالا برده است بدون اینکه ابعاد آن از حد استاندارد بیشتر شود. این ابتکار یعنی عمق 600 میلی‌متری ماشین لباسشویی WW11 و و با این وجود فضای بزرگ درام از منحر به فردی های این محصول سال 2022 است. با این ابتکار شرکت سامسونگ کاری کرده است که همان فضای استاندارد ک که طراحان دکوراسیون آشپزخانه برای ماشین لباسشویی در نظر می گیرند برای این مدل نیز به کار آید و کاربرمجبور نباشد برای ظرفیت بالای ماشین لباسشویی خود به دردسر بیفتد. ظرفیت بالای ماشین لباسشویی تنها برای حجم بالای لباس ها نیست بلکه با این مدل کاربر می تواند اقلامی چون پتو و ملحفه را نیز در خانه بشورد  و از صرف هزینه های اضافی و بردن آنها به بیرون خلاص شود.


    تکنولوژی دیجیتال اینورتر

    شرکت شامسونگ با نوع طراحی و ساخت موتور اینورتر دیجیتال در ماشین لباسشویی 11 کیلویی سامسونگ مدل  WW11 هم بالاترین عملکرد شستشو را برای آن تدارک دیده است و هم کمترین صدا و لرزش را نسبت به دیگر ماشین لباسشویی ها دارد. قدرت این موتور بسیار بالاست که با سرعت 1400 دور در دقیقه لباس ها را می شورد.  علاوه بر این این موتور دیجیتال طول با طول عمر و دوام بسیار بالایش بدون نیاز به تعمیر و بدون استهلاک، یک انتخاب بهینه از لحاظ اقتصادی برای کاربران است. قدرت بالای لباسشویی WW11 یعنی 1400 دور در دقیقه برای این است که لباس ها به سرعت و در کمترین زمان ممکن و در کنار آن با بهترین کیفیت شسته شوند. موتور اینورتر دیجیتالی ماشین لباسشویی سامسونگ  WW11تسمه ندارد که این موضوع باعث شده است در هنگام کار کردن ماشین لباسشویی قطعات کمتری درگیر شوند که دوام بیشتر ماشین لباسشویی نتیجه آن است. موتور اینورتر دیجیتال همان طور که اشاره شد با ایجاد کمترین میزان صدا آرامش خانه را حتی در هنگام شب مختل نمی کند. درعصری که مصرف زیاد انرژی هم برای محیط زیست و هم برای وضعیت اقتصادی کاربران مقرون به صرفه نیست موتور دیجیتالی اینورتر ماشین لباسشویی WW11 با کمترین میزان مصرف انرژی و کمترین استهلاک یک ماشین لباسشویی اقتصادی را به خانواده ها تقدیم کرده است. این ماشین لباسشویی W11 با کلاس بهره‌وری انرژی A+++ تا حد زیادی هزینه‌های مصرفی را کاهش می دهد. شرکت سامسونگ موتور اینورتر دیجیتال را به مدت 20 سال گارانتی می کند.  


    شستشوی موثر البسه با فناوری حباب ساز

    قابلیت حباب ساز Ecobubble    اکنون با نسخه‌ی به‌روزرسانی شده  با نام AI Ecobubble  در ماشین  لباسشویی سامسونگ 11 کیلویی W11 به کار برده شده است. در ماشین لباسشویی سامسونگWW11 هم برای شستشوی کامل تر و تمیزتر لباس ها اما به شیوه ای دیگر است. در این برنامه مواد شوینده به صورت حباب در می آیند تا بیشتر از حالت عادی به بافت لباس نفوذ کنند در این حالت لکه ها حتی لکه هایی که مدت ها از بین نرفته اند از بین می روند. عملکرد این برنامه به این صورت است که ابتدا باید دوره‌های خاصی از شستشو شامل AI Wash ،Synthetics  و Cotton با بارهای کمتر از 2 کیلوگرم توسط کاربر انتخاب شوند سپس از طریق یک ژنراتور حباب ساز ساده، جریان هوا با فشار به داخل درام وارد می شود  و حباب‌های زیادی ایجاد می شود. در این حالت آب و هوا قبل از شروع فرآیند شستشو با هم ترکیب می شوند و کف فعال برای نفوذ به الیاف پارچه ایجاد می شود. مزیت فناوری AI Ecobubble  این است که شستشو در دماهای پایین انجام می شود و تا 70 درصد در مصرف انرژی صرفه جویی می شود و با وجودی که لکه ها به طور کامل از بین می روند رنگ و بافت البسه بدون آسیب می ماند.قبل از شروع شستشو، در ماشین لباسشویی WW11 میزان کف، زمان و دمای لازم برای شستشو و سرعت چرخش درام تنظیم می‌شود.  


    تکنولوژی AI Wash در سامسونگ  WW11B1944DGB 

    فناوری جدید AI Wash  در ماشین لباسشویی 11 کیلویی سامسونگ مدل WW11B1944DGB برای این منظور به کار رفته است که کاربر در زمان هایی که عجله ای برای تحویل گرفتن لباس هایش ندارد این برنامه را فعال کند تا لباس ها با ملایمت شسته شوند و در عین اینکه کمترین میزان مواد شوینده و آب ملایم استفاده شود  به طور کامل تمیز شوند. مزیت این برنامه این است که انرژی و مواد کمتری برای شستشوی لباس ها مصرف می شود و از طرفی به دلیل آب ملایم و مواد شوینده کمتر، بافت و رنگ لباس آسیب نمی بیند. این فناوری درواقع یک حسگر پیشرفته دارد که وزن و جنس لباس ها را تشخیص می دهد و با توجه به میزان کثیفی آنها عملکرد مناسب را تعیین می کند یعنی میزان مواد شوینده لازم و دمای مورد  نیاز آب را به صورت هوشمند تنظیم می کند. با فناوری AI Wash   در لباسشویی W11 مواد شوینده بر اساس تعداد شستشو در هفته در ماشین لباسشویی می ماند و کم کم به مصرف می رسد.


    نصف زمان شستشو!

    گاهی با توجه به میزان کثیفی لباس ها یا شرایط دیگر کاربر نمی خواهد لباس هایش به مدت  طولانی در ماشین لباسشویی پروسه شستشو را طی کنند. برنامه QuickDrive  در ماشین لباسوشیی 11 کیلویی سامسونگ مدل  WW11B1944DGB   مدت زمان شستشو را بدون اینکه از کیفیت شستشو کم کند 50 درصد کاهش می دهد. فناوری Q-Bubble، در این مدل سامسونگ کاملاً منحصر به فرد است که چرخش پویای درام را با اسپری‌های اضافی آب ترکیب می‌کند و حباب‌های بیشتر و قوی‌تری را برای شستشوی بهتر ایجاد کند. مواد شوینده با این پروسه  خیلی سریع‌ به داخل الیاف لباس نفوذ می کند. لباس های کتانی با این برنامه با بدترین لکه ها هم تمیز می شوند بدون اینکه آسیب ببینند. تفاوت QuickDrive  این است که با این فناوری  جابجایی پویا صرفه جویی در زمان شستشو را باعث می شود ولی با فناوری  Ecobubble تمیزکاری با نفوذ حباب مواد شوینده به طور بسیار مؤثری انجام می شود.


    کشوی منحصربه‌ فرد  Stay clean در ماشین لباسشویی 11 کیلویی سامسونگ مدل WW11B1944DGB   

    کشوی Stay clean در لباسشویی سامسونگ W11 مزایایی در مقایسه با کشوهای دیگر دارد. یکی اینکه از هدر رفتن مواد شوینده جلوگیری می‌کند. این کشو به طور خودکار تمیز می شود و لازم نیست کاربر زمان و انرژی خو را صرف تمیز کردن ان کند و پس از هر بارتمام شدن کار لباسشویی مقدار بسیار کمی از مواد شوینده در آن باقی می ماند. این قابلیت  Auto Dispense  نام دارد. کشو  Stay clean در ماشین لباسشویی       WW11 محفظه‌هایی جداگانه برای مواد شوینده و نرم کننده دارد تا هر بار نیاز نباشد کاربرکشو را از مواد شوینده پر کند.  قابلیت توزیع خودکار Auto Dispens در این مدل سامسونگ باعث می شود که مواد شوینده در هر چرخه به مقدار مورد نیاز مصرف شود و بر اساس 2 تا 3  بار چرخه استاندارد شستشو مواد شوینده تا 1 ماه نگه داشته می شود.


    لباسشویی W11 با شستشوی فوق سریع WW11B1944DGB  

     با فناروی Super Speed  در ماشین لباسشویی سامسونگ 11 کیلویی مدل  عملکرد ماشین لباسشویی W11 سامسونگ WW11B1944DGB ، کاربر می تواند در زمانی بسیار سریع لباس های تمیز را تحویل بگیرد. مدت زمان مورد نیاز برای شستشوی لباس ها با بهترین کیفیت ممکن و بدون کمترین آسیب به بافت و رنگ، تنها 39 دقیقه است. البته این کارایی اصلاً برای حجم زیاد لباس ها یا اقلامی چون پتو و ملحفه مناسب نیست. تفاوت عملکرد QuickDrive در ماشین لباسشویی WW11 با فناوری  Super Speed این است که اولی  صرفه جویی در زمان شستشوی لباس‌ها را ممکن کرده است در صورتی که فناوری دوم  زمان آبکشی را کوتاه می کند ولی در عوض  سرعت چرخش بالا می رود تا حداکثر زمان مورد نیاز برای شستشوی لباس ها به 39 دقیقه برسد.  


    شستشوی بهداشتی البسه با Hygiene Steam   

     شرکت هوشمند وپر دقت سامسونگ حتی به آلرژی کاربران بخصوص کودکان هم در طراحی ماشین لباسشویی WW11B1944DGB توجه کرده است. فناوری Hygiene Steam  یا بخار بهداشتی  بخار داغ را از پایین درام آزاد می‌کند که این بخار داغ  تا 99.9 درصد از باکتری‌ها را از بین می برد. نتایج به دست آمده بر اساس گزارش تست Intertek برای این فناوری به دست آمده است. فناوری Hygiene Steam  در ماشین لباسشویی WW11   آلژن‌های ایجاد شده از گرد و غبار خانگی را غیرفعال می‌کند. این فناوری برای خانواده های حساس بسیار مناسب و جوابگو و ویژه است چرا که چنین امکانی در هرماشین لباسشویی ای لزوماً وجود ندارد.  


    لکه زدایی پیشرفته با عملکرد Bubble Soak

    فناوری Bubble Soak  در ماشین لباسشویی WW11B1944DGB   هم مربوط به همان پروسه ی حباب سازی است. در این روش لبا‌س‌های خیلی کثیف و لکه دار در حباب‌های فعال آغشته می‌شوند تا لکه ها خیسانده شوند. فناوری Bubble Soak  لکه‌هایی مانند خون، چای، شراب، لوازم آرایشی که در حالت عادی به سختی تمیز می شوند یا اصلاً قابل حذف شدن نیستند را از بین می برد.


    درام تمیز و بهداشتی

     با فناوری Drum Clean+  در ماشین لباسشویی سامسونگ WW11B1944DGB   درب و درام ماشین لباسشویی  همیشه تمیزو بهداشتی است. با این فناوری ویژه شرکت سامسونگ 99.9 درصد از باکتری‌های ایجاد کننده بوی بد بدون  استفاده از مواد شوینده از بین می روند. عملکرد این برنامه این است که یک اسپری قدرتمند آب و چرخش سریع درام آلودگی دور تا دور درب را ضد عفونی می کند. این برنامه زمان نیاز به شستشوی دیگ و در لباسشویی را به کاربر خود یادآوری می کند.


    شخصی سازی تنظیمات شستشو در ماشین لباسشویی WW11B1944DGB  

    شخصی سازی در این ماشین لباسشویی 11 کیلویی سامسونگ WW11B1944DGB   به این معناست که می توان آن را از طریق وای فای به گوشی های اندروید ی حتی IOS متصل کرد و سپس با نصب برنامه SmartThings  از طریق گوشی به آسانی تنظیمات مورد نیاز را روی ماشین لباسشویی انجام داد. Clothing Care  در برنامه SmartThings الگوهای شستشو را تجزیه و تحلیل می کند و سپس با توجه به شرایط موجود پیشنهادات مناسب را به کاربر می دهد. عملکرد برنامه Clothing Care ماشین لباسشویی WW11  به این صورت است  که داده‌های انتخاب شده کاربر و الگوهای استفاده شده اش  را ذخیره می‌کند و بر اساس آنها پیشنهادات مناسب را به او می دهد. با برنامه  Home Care کاربرمی تواند از عیوب ماشین لباسشویی اش قبل از اینکه دیر شده باشد مطلع شود و اقدامات لازم را برای رفع نقایص آن انجام دهد و به این ترتیب مثل گذشته مجبور نیست هزینه و زمان بردن محصول به تعمیرگاه را متحمل شود.


    23 برنامه شستشو در لباسشویی WW11B1944DGB  

    برنامه Daily Wash که نامش به خوبی به کارایی آن اشاره دارد برای کاربرانی بسیار کاربردی است که لباس های مورد استفاده هر روزه خود را می شورند. کارایی این برنامه به این صورت است که با توجه به اینکه میزان کثیفی چنین لباسی کم و سطحی است در کمترین زمان و با صرف کمترین انرژی آنها را شستشو دهد.  برنامه  Rinse&Spin برای کاربرانی بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد که نسبت به پاک شدن لباسشان از مواد شوینده حساسیت بیشتری دارند و با این برنامه یک دور آبکشی اضافه علاوه بر آبکشی اصلی روی البسه انجام می گیرد. برنامه Cotton هم از نامش پیداست که ویژه شستشوی لباس های کتانی ست. جنس و بافت پارچه کتانی طوری است که برای اینکه تمیز شود باید از آب داغ استفاده شود و این برنامه آب را برای شستشو به درجه بالا می رساند. برنامه Wool برای شستشوی لباس‌های پشمی برعکس برنامه قبلی باید از آب با درجه پایین و ملایم استفاده کند؛ چرا که درجه حرارت بالا بافت پارچه پشمی را خراب می کند و آن را برای کاربر غیرقابل استفاده می کند. برنامه شستشوی سریع برای زمان هایی مناسب است که کاربر عجله دارد و قصد دارد لباسش در کمترین زمان ممکن تمیز و خشک شود. این برنامه با وجود اینکه لباس را خیلی زود تحویل کاربر می دهد اما  کیفیت شستشو و محافظت از لباس ها را پایین نمی آورد. برنامه  Super Eco Wash برای کاربرانی اهمیت دارد که به مصرف انرژی اهمیت زیادی می دهند. مدت زمان شستشو با این برنامه 90 دقیقه طول می کشد. البسه در این مدت زمان با دقت شستشو داده می شوند و به جنس و بافت آنها آسیبی وارد نمی شود و در آخر کمترین میزان انرژی هم صرف شده است.برنامه Drum Clean دیگر به لباس ها ربطی ندارد و به طور خاص تنها برای شستشوی دیگ ماشین لباسشویی طراحی شده است تا با تمیز شدن دیگ هر چند وقت یکبار کارایی و کیفیت شستشوی ماشین لباسشویی بالا رود. قابلیت بخار شور در ماشین لباسشویی سامسونگ 7.5 کیلویی مدل  WW11که یک قابلیت جدید است برای لباس های با چرک عمیق و زیاد است. در این برنامه لباس ها تنها با بخار شستشوداده می شوند و به طور کامل از گونه آلودگی و میکروب پا ک می شوند. عملکرد این برنامه به این صورت است که بخار داغ مواد شوینده را بیشتر از حالت های عادی به خورد لباس ها می دهد درنتیجه بهتر تمیز می شوند.قابلیت حباب ساز در ماشین لباسشویی سامسونگ WW11هم برای شستشوی کامل تر و تمیزتر لباس ها اما به شیوه ای دیگر است. در این برنامه مواد شوینده به صورت حباب در می آیند تا بیشتر از حالت عادی به بافت لباس نفوذ کنند در این حالت لکه ها حتی لکه هایی که مدت ها از بین نرفته اند از بین می روند. برنامه های مربوط به قابلیت کنترل از راه دور تنها خاص ماشین های لباسشویی نیست و شرکت ها امروزه برای تمام لازم خانگی این امکان را طراحی کرده اند.  لباسشویی سامسونگ هوشمند  مدل WW11با قابلیت اتصال به وای-فای و بلوتوث طراحی شده است. کار با این عملکرد از طریق نصب اپلیکیشن مربوط به این کارایی بر روی گوشی مبایل امکان پذیر شده است تا کاربر بتواند ماشین لباسشویی خود را کنترل و تنظیم کند و همچنین بدون هزینه در کمترین زمان از نقایص ماشین لباسشویی خود مطلع شود و نسبت به تعمیر آن اقدام کند. کاربر با این قابلیت می تواند انتخاب برنامه  شستشوی مناسب، درجه حرارت مناسب آب  مدت زمان شستشو و هر تنظیم دیگری را انجام دهد. ماشین لباسشویی سامسونگ WW11 تمام لباس‌های ورزشی،  ملحفه ها، حوله، لباس های کتانی، پارچه های رنگی، پارچه‌های ظریف، پارچه های پشمی، لباس‌های حساس و ...  برنامه‌های ویژه دارد. با فناوری  Silent Wash  یکی از معضلات ماشین های لباسشویی که صدا و لرزش است رفع شده است.


    برچسب محصول: ماشین لباسشویی 11 کیلویی سامسونگ WW11B1944DGB   , لباسشویی بخارشور 1400 دور WW11 بانه, قیمت لباسشویی سامسونگ در بانه کالا, خرید لباسشویی از بانه24, لباسشویی 11 کیلویی جدید سامسونگ  WW11B1944DGB   SAMSUNG, لباسشویی اینورتر WW11 قیمت در بانه, خرید لباسشویی بخارشور سامسونگ, 


    لباسشویی 11 کیلویی اکوبابل WW11 سامسونگ مدل WW11B1944DGB


    بر مبنای انتخابتان، شما ممکن است به موارد مشابه زیر علاقمند باشید


    ورود به صفحه اصلی سایت بانه 24

    نحوه ی خرید از بانه 24

    بانه کالا هور| بانه 24 ، خرید تلویزیون بانه ، خرید ساید بای ساید بانه ، لوازم خانگی بانه

    نحوه ی خرید از بانه کالا هور- بانه 24

    روش اول : پرداخت بیعانه و تسویه در محل

    شما پس از انتخاب کالای مورد نظر خود از وبسایت یا برنامه ی آندرویدی ما برای خرید مراحل زیر را خواهید داشت

    1.هزینه ای به عنوان بیعانه پرداخت خواهید کرد. (معمولا 500/000 تا 5/000/000 تومان با توجه به قیمت و اندازه کالا و مسافت شما از بانه)

    2. کالای مورد نظر شما با پیک ما، از بانه حرکت کرده و به مقصد شما ارسال خواهد شد . زمان ارسال از 1 الی 4 روز با توجه به مسافت و فاکتورهای دیگر متغییر خواهد بود

    3. پیک ما کالای مورد نظر را برای شما تست خواهد کرد(هر محصولی که قابلیت تست داشته باشد: تلویزیون، سینما خانگی، جاروبرقی) و تا از سالم بودن آن مطمعن نشوید هزینه ای از شما دریافت نخواهد کرد.


    توجه1: قیمت های بازرگانی هور(بانه 24) قیمت عمده میباشند و به سراسر ایران به صورت تکی نیز ارسال خواهند شد.

    توجه2: اجناسی مانند یخچال فریزر معمولی، ساید ، لباسشویی، ظرفشویی و کولرگازی که قابلیت تست توسط پیک ما را ندارند توسط شرکت های گارانتی کننده ای که با ما قرارداد دارند نصب خواهند شد و چنانچه در هنگام نصب توسط شرکت مشکلی داشته باشند نصاب موضوع را به اطلاع ما خواهند رساند و ما نیز موظف به تعویض کالا در مدت 48 ساعت خواهیم بود ناگفته نماند احتمال خرابی کالا هنگام نصب کمتر از یک هزارم درصد است.

    شماره کارتها جهت واریز بیعانه

    5130   3385   8310   5859
    بانک تجارت

    5723   7114   9974   6037
    بانک ملی

    هردو بنام سینا یاسینی


    پس از واریز بیعانه با یکی از شماره های فروشگاه تماس گرفته و شماره پیگیری یا ارجاع واریز را در اختیار کارشناسان ما قرار دهید تا با ثبت سفارش شما در سیستم مراحل ارسال کالا به مقصد آغاز شود.

    روش دوم: پرداخت آنلاین (خرید اینترنتی)

     پس از انتخاب کالای مورد نظرخود، می توانید با کلیک بر روی افزودن به سبد خرید، کالا را به سبد خریدتان منتقل نمایید. پس از اضافه کردن کالاهای مورد نیاز خود به سبد خرید، می‌توانید با کلیک بر روی سبد خرید در قسمت بالای سایت و انتخاب گزینه "نهایی کردن خرید"، وارد مرحله پرداخت شوید.

    • اگر قبلاً در فروشگاه ثبت نام کرده اید ایمیل و کلمه عبور را وارد کنید در غیر این صورت بر روی دکمه ثبت نام کلیک کنید. تمامی اطلاعات فرم را به صورت کامل پر نمایید . پس از آن اطلاعات صورت حساب، اطلاعات ارسال، روش های ارسال و اطلاعات پرداخت را وارد کنید و درنهایت با بازبینی و تایید صحت اطلاعات، خرید خود را نهایی نمایید.


    ورود به صفحه اصلی سایت بانه 24
    آدرس وبسایت : www.baneh24.com
    Email: info@baneh24.com
    بازگشت

    سبد خرید