یخچال ساید سامسونگ مدل RS64 رنگ سیلور SAMSUNG RS64R5331B4 قیمت بانه کالا خرید

بازگشت سبد خرید

یخچال ساید سامسونگ مدل RS64 رنگ سیلور SAMSUNG RS64R5331B4

مشاهده ی مدل مشابه در پایین همین صفحه

24 ماه گارانتی و 5 سال خدمات پس از فروش معتبر و کتبی در سراسر ایران (+500,000 تومان)


یخچال ساید بای ساید سامسونگ RS64 در بانه 24خرید یخچال ساید بای ساید سامسونگ مدل RS64 در بانه 24


خرید از بانه 24 یخچال ساید بای ساید سامسونگ مدل RS64مشخصات یخچال فریزر سامسونگ در بانه 24 مدل ساید بای ساید RS64


خرید از بانه 24 با مشخصات کامل یخچال ساید بای ساید سامسونگ مدل RS64خرید یخچال فریزر ساید بای ساید از بانه 24 سامسونگ مدل RS64


مشخصات و قیمت یخچال ساید بای ساید سامسونگ در بانه 24 مدل RS64یخچال سامسونگ ساید بای ساید مدل RS64 از بانه 24


یخچال ساید بای ساید سامسونگ RS64 با مشخصات کامل و قیمت در بانه 24یخچال فریزر ساید بای ساید سامسونگ در بانه 24 مدل RS64


نگاه اجمالی به یخچال و فریزر سامسونگ RS64 با گنجایش 30 فوت

یخچال فریزر ساید بای ساید سامسونگ مدل RS64R5331B4 یکی از یخچال هایی است که بالاترین میزان خلاقیت و هوشمندی و سبک بسیار هنری طراحی شرکت سامسونگ در آن هویداست. یکی از جذابیت‌های این یخچال و فریزر ساید بای ساید سامسونگ RS64 رنگ مشکی آن است که  خود را با تمام سلیقه ها همراه کرده است و از این طریق در بازار جهانی خودش یکه تاز میدان شده است. ویژگی قابل توجه دیگر یخچال ظرفیت بالای آن است؛ چرا که امروزه یک یخچال با ظرفیت بالا تنها مورد خواست خانواده‌های پرجمعیت نیست. تنوع مواد غذایی و بالا رفتن سطح رفاه و سبک زندگی یک یخچال با ظرفیت بالا را برای هر خانواده‌ای حتی با حداقل تعداد نفرات به یک گزینۀ ضروری تبدیل کرده است. شرکت سامسونگ بسیار هوشمندانه با به کار بردن فناوری SpaceMax تمام تلاش و خلاقیت خود را به کار انداخته است که یخچال RS64 با وجود ظرفیت و جاداری بالا، از لحاظ شکل ظاهری و اندازه تا جای ممکن چنان باشد که فضای اضافه را در یک آشپزخانه مدرن اشغال نکند و برعکس با  داشتن انعطاف و جا شدن در بین کابینت‌ها تکمیل کننده زیبایی دکوراسیون آشپزخانه باشد. استفاده از عایق نازک فضای داخلی را در این یخچال ساید بای ساید 617 لیتر به طور قابل توجهی افزایش داده است. فناوری All Around Cooling  در یخچال ساید بای ساید RS64 هوای خنک را به صورت یکنواخت در فضای داخل یخچال جریان می‌دهد. این فناوری یکی از مواردی است که باعث می شد مواد غذایی در مقایسه با دیگر یخچال ها به مدت طولانی تری سالم بمانند. کمپرسور دیجیتال اینورتر در یخچال RS64 علاوه بر اینکه بازدهی خنک کنندگی یخچال را افزایش می‌دهد طول عمر یخچال را نیز بالا برده است و  تا 50 درصد در مصرف انرژی مقرون به صرفه است. خواهد شد.  یخساز اتوماتیک یخچال ساید بای ساید سامسونگ RS64 از دیگر جذابیت‌های کاربردی و البته جوانپسند آن است که امروزه توجه مشتریان را به طور قابل توجهی به خود جلب کرده است. تا جایی که این قابلیت به بدیهیات یک یخچال تبدیل شده است. با قابلیت یخ ساز کاربر این امکان را دارد که بدون باز کردن فریزر و صرف انرژی، در کمترین زمان ممکن به یخ دسترسی داشته باشد. با ویترین غذا و نوشیدنی بدون باز کردن درب یخچال و با حداقل میزان از دست دادن هوا و انرژی، کاربران این محصول مدرن، به غذاها و نوشیدنی‌های خود دسترسی دارند. کاربران داخل ویترین را با روشنایی کامل می بینند و می توانند بدون صرف زمان برای جستجوی مواد غذایی مورد نظر خود سریع به آنها دسترسی پیدا کنند. می توان گفت که یخچال فریزر RS64 سامسونگ ساید یک محصول تماماً بهینه شده است که این موضوع در دنیای پرمصرف انرژی امروز بسیار مهم و حیاتی است.


 مدل و اطلاعات ساخت
مدلRS64R5331B4
کشور سازنده کره   موتتاژ لهستان - چین  
شرکت سازنده سامسونگ Samsung
سال تولید 2022
 مشخصات عمومی
نوع

دو درب

رنگمشکی
نور دهیال ای دی-LED
مصرف انرژی+A
 گنجایش - ابعاد
حجم617
ارتفاع
1780 میلی متر
عمق 720 میلی‌متر
پهنا 912 میلی‌متر
 یخچال
طبقات 4 عدد
طبقات درب5 عدد
کشو2 عدد
جهت باز شدن درب

به سمت راست

لامپLED
سایر
  • کشوی Big Fresh Zone مخصوص نگهداری سبزیجات و میوه
  • قابلیت تنظیم دمای یخچال
 فریزر
طبقات4 عدد
طبقات درب2 عدد
کشو2 عدد
جهت باز شدن درببه سمت چپ
قابلیت بدون برفک
لامپLED
سایر
  • یخ ساز خودکار
  • تولید یخ حبه ای و خرد
  • قابلیت تنظیم دمای فریزر
 مشخصات فنی
جنس بدنهاستیل زد زنگ
نمایشگرLED لمسی
- نمایش دمای یخچال فریزر
- کنترل دمای یخچال فریزر
- نمایش وضعیت فیلتر آب
- نمایش وضعیت قفل درب
فیلتر بهداشتیآنتی باکتریال/
بدون بو/
سایر ویژگی ها


سیستم خنک کننده همه جانبه

عملکرد خنک کنندگی قدرتمند (Power Cool)

فناوری SpaceMax

کشوی نگهدارنده میوه و سبزیجات

مجهز به فیلتر بوزدا (Deodorizing filter)

یخساز اتوماتیک


طراحی مختص به سامسونگ در مدل rs64

شرکت سامسونگ در طراحی یخچال و فریزر ساید بای ساید RS64 زیباترین طراحی خود را برای انطباق محصولش با شیک ترین دکوراسیون به کار برده است. درهای فرورفته این یخچال ساید،ظاهری صاف و یکپارچه ای را برای آن رقم زده است که برای جا گرفتن در بین کابینت‌های آشپزخانه بسیار مناسب و بی دردسر است. یکی دیگر از ویژگی‌های منحصر به فرد یخچال ساید بای ساید RS64 از لحاظ ظاهری،  رنگ مشکی آن است که همین فاکتور، این محصول را باب میل تمام  مشتریان کرده است. این رنگ در دکوراسیون مناسب خود به زیبایی تمام می‌درخشد. انتخاب یخچال از نظر رنگ بدنه به سلیقه کاربر وابسته است. البته رنگ مشکی یخچال ساید بای ساید سامسونگ در مقایسه با دیگر رنگ های آن مورد استقبال بیشتری قرار گرفته است و دلیل آن هم سازگاری بیشتر این رنگ با دکوراسیون های مد روز آشپزخانه‌های امروزی است و البته این رنگ بسیار بیشتر از دیگر رنگ ها ، جلوۀ مدرن بودن را به کاربران خود القا می کند. بدون دستگیره بودن این یخچال از ترفندهای شرکت سامسونگ برای زیباتر دیده شدن این یخچال فریزر است. آبسردکن و یخساز اتوماتیک بر روی درب فریزر و دکمه‌های لمسی برای دسترسی به یخ هم علاوه بر کارکردشان ظاهر یخچال را از سادگی بیش از حد  خارج کرده اند. تنظیمات مربوط به دمای یخچال و فریزر، قفل 3 ثانیه‌ای، هشدار درب و عملکرد Power Cool/Freeze  به منظور ممانعت از به هم ریختن طراحی مینیمال یخچال و فریزر RS64 به صورت پنهان تعبیه  شده‌اند.


فضای از همیشه بیشتر با وجود فناوری SpaceMax

فناوری SpaceMax  به کار رفته  در یخچال فریزر سامسونگ RS64 به منظور جاداری هر چه بیشتر یخچال با هوشمندی تمام طراحی شده است. شرکت سامسونگ از تنوع غذایی در سبک زندگی امروز باخبر است و از طرف دیگر همین سبک زندگی اقتضا می کند که کاربر هر روز نتواند برای خرید مواد خوراکی وقت صرف کند. به همین دلیل یخچال ساید بای سامسونگ مدل RS64R5331B4 بیشترین فضا را برای  انواع مواد غذایی به کاربر خود ارائه می دهد. این فناوری مبنی بر طراحی کاربردی و درست است؛ یعنی دیواره‌های آن بسیار نازک‌تر است و از عایق بسیار کمی برای ساخت آن بهره برده شده است تا فضای بیشتری برای مواد غذایی در اختیار کاربر قرار بگیرد. از شگفتی های این فناوری در یخچال سامسونگ RS64 این است که با وجود جادار بودن آن ابعاد خارجی آن بدون تغییر مانده است. ظرفیت کلی یخچال فریزر 617 لیتر شامل 202 لیتر مختص به فریزر و 415  لیترمختص به یخچال است.  طبقات و قفسه‌ها در این یخچال با فناوری SpaceMax  متناسب با انواع مواد غذایی و مدت سالم ماندن آنها و متنوع و جادار طراحی شده است.

یخچال سامسونگ مدل RS64 ساید بای ساید خرید از بانه 24 و مشخصات

سیستم خنک کننده همه جانبه

هوای سرد داخلی در یخچال فریزر سامسونگ  RS64  به صورت یکسان و مرطوب است به این صورت که هوای سرد در کل یخچال و فریزر پرتاب می شود  یعنی کمترین بالانس سردی ایجاد می شود و بالاترین و پایین ترین قسمت قسمت یخچال و فریزر درجه هوای سردی یکسان جریان دارد. با فناوری خنک کننده All Around Cooling در یخچال سامسونگ ساید بای ساید RS64 مواد غذایی در هر کدام از قسمت های یخچال قرار بگیرند همواره تازگی و سلامت خود را حفظ می کنند. این سیستم در واقع دریچه‌های عبوردهنده هوای خنک در قسمت‌های مختلف یخچال و فریزر است و مدام دمای یخچال را زیر نظر دارد؛ به این صورت که در هنگام کاهش دما هوای خنک از دریچه ها خارج می شود تا دمای یخچال به حالت ایده آل برگردد. کارکرد عالی این سیستم این است که زمانی که درب یخچال برای مدتی باز می ماند فوری دست به کار می شود و دمای یخچال را تنظیم می کند. سیستم خنک کننده All Around Cooling همچنین مانع از نفوذ بوهای ناخوشایند به بخش‌های مختلف  یخچال می شود. همین امر باعث می شود که مواد غذایی داخل یخچال طعم اصلی خود را حفظ کنند.

یخچال فریر ساید بای ساید سامسونگ RS64 با مشخصات و قیمت خرید در بانه 24

فناوری خاص و کاربردی Metal Cooling

شرکت سامسونگ در یخچال فریزرهای خود ازجمله مدل RS64 فناوری Metal Cooling را به منظور جریان داشتن هوای خنک و سرد به صورت یکنواخت و یکدست در تمام فضای یخچال به کار برده است. این فناوری فلزی است که سرمای داخلی یخچال را حفظ می کند. کارکرد عالی این فناوری مخصوصاً زمانی است که درب یخچال باز است و این فناوری کاری می کند که فضای داخل یخچال سرد بماند و اتلاف حرارت خیلی سریع با این فناوری در یخچال سامسونگ RS64 جبران می شود. فناوری خنک کننده فلزی در یخچال RS64 درواقع از هدر رفتن هوای خنک جلوگیری می‌کند درنتیجه مواد غذایی حتی اگر در یخچال باز بماند  سالم و تازه می‌مانند.


یخچال فریزر سامسونگ مدل ساید بای ساید RS64 خرید از بانه 24

مواد غذایی خود را به سردترین حالت برسانید.

فناوری Power Cool / Power Freeze که در همه یخچال فریزرهای جدید به کار رفته است فناوری انجماد سریع نام دارد. یخچال فریزر سامسونگ مدلRS64  این امکان را به کاربر می دهد که در مواقع ضروری خیلی سریع مواد غذایی مورد نظر خود را به درجه انجماد برساند. با فشار دادن دکمه مربوطه فناوری Power Cool  هوای سرد را وارد یخچال می کند تا مواد غذایی یا نوشیدنی در کمترین زمان ممکن به خنک شود. فناوری  Power Freezeبرای مواد غذایی ای مناسب است که به انجماد سریع نیاز دارند ازجمله گوشت ماهی و انواع گوشت و سبزیجات.فناوری Power Freeze همچنین برای تابستان که کاربر از بیرون به خانه می آید و تنها چیزی که سریع نیاز دارد یخ است می تواند خیلی سریع آن را فراهم کند. این فناوری بخصوص برای فصل تابستان بسیار کاربردی است.


خرید یخچال فریزر سامسونگ مدل RS64 ساید بای ساید با مشخصات و خرید و قیمت در بانه 24

نصب راحت و صرفه‌جویی در وقت و هزینه

شرکت هوشمند در طراحی هوشمندانه خود برای یخچال RS64 بهترین حالت ممکن را برای شکل و ابعاد آن در نظر گرفته است تا این محصول زیبا به راحتی در دکوراسیون مدرن آشپزخانه جا بگیرد. یخچال سامسونگ مدل RS64 یک مخزن بزرگ آب دارد تا کاربر بتواند در هر جای آشپزخانه که امکان اتصال به لوله کشی را ندارد هم یخچال خود را قرار دهد. مخزن آب بزرگ یخچال RS64 کاربران را از صرف هزینه ایجاد لوله کشی و صرف زمان برای این کار پردردسر بی نیاز می کند. این مخزن طوری طراحی شده است که در بزرگ شدن ابعاد یخچال تأثیری نداشته است. به عبارت دیگر طراحی این یخچال کاملاً به صورت هوشمند صورت گرفته است.

دسترسی به یخ در هر زمان

دسترسی آسان و سریع به مقدار زیادی یخ در یخچال سامسونگ RS64 با یخ‌ساز داخلی در قسمت فریزر برای کاربر فراهم شده است. فاکتور یخ برای یخچال از نظر کاربران بسیار اساسی و مهم است. در فصل تابستان بخصوص در زمانی که مهمان باشد یخچال فریزر  RS64 یخ را در کمترین زمان ممکن آن هم به مقدار زیاد تهیه می کند. این یخ‌ساز در یخچال فریزر RS64 با اینکه در مقایسه با دیگر مدل ها ابعاد کمتری دارد اما همان میزان یخ را برای کاربر تهیه می کند. همچنین این یخ ساز فضای داخلی فریزر را در کمترین میزان ممکن اشغال کرده است. طرز کار یخ‌ساز یخچال سامسونگ RS64 به صورت خودکار است و همچنین یخ  را به صورت خردشده تحویل می دهد. 

یخچال ساید بای ساید سامسونگ RS64 خرید از بانه 24 یا قیمت خرید و مشخصات

حفظ بو و طعم مواد غذایی با یخچال RS64

شرکت سامسونگ که امتحان خود را در ارائه دادن بهترین کیفیت از لحاظ کارکرهای محصولاتش پس داده است هم اکنون خلاقیت خود را بر روی امکانات فرعی و البته کاربردی متمرکز کرده است. یکی از این امکانات جذاب در یخچال rs64 فیلترینگ UV است. شاید به این نکته توجه کرده باشید که مواد غذایی بعد از مدتی بوی نامطبوعی را در فضای داخلی یخچال ایجاد می‌کنند. با این فناوری در یخچال ساید بای ساید 805 لیتری سامسونگ بوی بد همواره فیلتر می شود به این صورت که فیلترهای کربن فعال هوا را از خود جریان می‌دهند. همین بی بو بودن طعم و عطر ویژه هر ماده  غذایی را به مدت طولانی حفظ می کند.

کشوی مخصوص میوه و سبزیجات

شرکت سامسونگ علاوه بر فضای داخلی یخچال RS64 که حجم زیادی از مواد غذایی در آن قابل نگهداری است در قسمت پایینی دو کشوی بزرگ سبزیجات هم برای یخچال RS64 طراحی کرده است. امروزه حتی یک خانواده کم جمعیت هم به یخچالی با ظرفیت بالا و دارای کشوهای متنوع نیاز دارد چراکه سبک زندگی امروزه طوری است که هم تنوع مواد غذایی مصرفی کاربران زیاد است هم اینکه امکان هر روز بیرون رفتن و خرید کردن برای آنها وجود ندارد به همین دلیل به این فاکتور توجه زیادی نشان می دهند. این دو کشو مخصوص مواد حساس ازجمله میوه و سبزی است که زودتر خراب می شوند. این کشوها علاوه بر کارایی شان از نظر حفظ طراوت و شادابی میوه و سبزی بسیار جادار هم هستند و نیازهای یک کاربر با خانواده ای پرجمعیت را نیز برطرف می کند. در این کشوها سیستم خنک کننده همه جانبه هوای سرد و خنک را یکدست گردش می دهد.


خرید ارزان یخچال فریزر ساید بای ساید سامسونگ در بانه 24 مدل RS64R5331B4

یخچالی  ساید بای ساید RS64  کم‌مصرف و بی‌صدا

یکی دیگر از فاکتورهای که مشتریان  برای خرید یخچال فریزر در نظر می گیرند مقرون به صرفه بودن از لحاظ مصرف انرژی و کم بودن صدای ان است که شرکت سامسونگ در ساخت و طراحی یخچال مدل RS64 و در مدل های دیگر هم به خوبی این فاکتور را عملی کرده است. یخچال فریزر RS64 با وجود کارایی بالا و سیستم سرمایشی قوی، مصرف انرژی کمی دارد. موتور یخچال فریزر سامسونگ Digital Inverter Compressor  عملکردی کاملاً مفید و بهینه دارد؛ به عبارتی دیگر بیشترین کارایی با کمترین میزان مصرف انرژی. مصرف انرژی  650 کیلووات ساعت در سال و صدای برابر 40 دسی بل یخچال ساید بای ساید RS64 برای کاربران مطلوب است.


برچسب محصول: 
یخچال فریزر ساید بای ساید سامسونگ مدل RS64، یخچال فریزر ساید بای ساید سامسونگ ارزان بانه، قیمت یخچال  Samsung , خرید یخچال RS64، بانه 24، بانه کالا هور یخچال فریزر 617 لیتر، یخچال فریزر RS64سامسونگ Samsung عرضه در بانه کالا

یخچال ساید سامسونگ مدل RS64 رنگ سیلور SAMSUNG RS64R5331B4


بر مبنای انتخابتان، شما ممکن است به موارد مشابه زیر علاقمند باشید


ورود به صفحه اصلی سایت بانه 24

نحوه ی خرید از بانه 24

بانه کالا هور| بانه 24 ، خرید تلویزیون بانه ، خرید ساید بای ساید بانه ، لوازم خانگی بانه

نحوه ی خرید از بانه کالا هور- بانه 24

روش اول : پرداخت بیعانه و تسویه در محل

شما پس از انتخاب کالای مورد نظر خود از وبسایت یا برنامه ی آندرویدی ما برای خرید مراحل زیر را خواهید داشت

1.هزینه ای به عنوان بیعانه پرداخت خواهید کرد. (معمولا 500/000 تا 5/000/000 تومان با توجه به قیمت و اندازه کالا و مسافت شما از بانه)

2. کالای مورد نظر شما با پیک ما، از بانه حرکت کرده و به مقصد شما ارسال خواهد شد . زمان ارسال از 1 الی 4 روز با توجه به مسافت و فاکتورهای دیگر متغییر خواهد بود

3. پیک ما کالای مورد نظر را برای شما تست خواهد کرد(هر محصولی که قابلیت تست داشته باشد: تلویزیون، سینما خانگی، جاروبرقی) و تا از سالم بودن آن مطمعن نشوید هزینه ای از شما دریافت نخواهد کرد.


توجه1: قیمت های بازرگانی هور(بانه 24) قیمت عمده میباشند و به سراسر ایران به صورت تکی نیز ارسال خواهند شد.

توجه2: اجناسی مانند یخچال فریزر معمولی، ساید ، لباسشویی، ظرفشویی و کولرگازی که قابلیت تست توسط پیک ما را ندارند توسط شرکت های گارانتی کننده ای که با ما قرارداد دارند نصب خواهند شد و چنانچه در هنگام نصب توسط شرکت مشکلی داشته باشند نصاب موضوع را به اطلاع ما خواهند رساند و ما نیز موظف به تعویض کالا در مدت 48 ساعت خواهیم بود ناگفته نماند احتمال خرابی کالا هنگام نصب کمتر از یک هزارم درصد است.

شماره کارتها جهت واریز بیعانه

5130   3385   8310   5859
بانک تجارت

5723   7114   9974   6037
بانک ملی

هردو بنام سینا یاسینی


پس از واریز بیعانه با یکی از شماره های فروشگاه تماس گرفته و شماره پیگیری یا ارجاع واریز را در اختیار کارشناسان ما قرار دهید تا با ثبت سفارش شما در سیستم مراحل ارسال کالا به مقصد آغاز شود.

روش دوم: پرداخت آنلاین (خرید اینترنتی)

 پس از انتخاب کالای مورد نظرخود، می توانید با کلیک بر روی افزودن به سبد خرید، کالا را به سبد خریدتان منتقل نمایید. پس از اضافه کردن کالاهای مورد نیاز خود به سبد خرید، می‌توانید با کلیک بر روی سبد خرید در قسمت بالای سایت و انتخاب گزینه "نهایی کردن خرید"، وارد مرحله پرداخت شوید.

• اگر قبلاً در فروشگاه ثبت نام کرده اید ایمیل و کلمه عبور را وارد کنید در غیر این صورت بر روی دکمه ثبت نام کلیک کنید. تمامی اطلاعات فرم را به صورت کامل پر نمایید . پس از آن اطلاعات صورت حساب، اطلاعات ارسال، روش های ارسال و اطلاعات پرداخت را وارد کنید و درنهایت با بازبینی و تایید صحت اطلاعات، خرید خود را نهایی نمایید.


ورود به صفحه اصلی سایت بانه 24
آدرس وبسایت : www.baneh24.com
Email: info@baneh24.com
بازگشت

سبد خرید