%DB%8C%D8%AE%DA%86%D8%A7%D9%84 %D9%81%D8%B1%DB%8C%D8%B2%D8%B1 %D8%A8%D8%A7%D9%84%D8%A7 %D9%BE%D8%A7%DB%8C%DB%8C%D9%86 %D8%A7%D9%84%D8%AC%DB%8C 30 %D9%81%D9%88%D8%AA %D9%85%D8%AF%D9%84 GRB 872, GRB 832 %D9%82%DB%8C%D9%85%D8%AA %D8%A8%D8%A7%D9%86%D9%87 %DA%A9%D8%A7%D9%84%D8%A7 %D8%AE%D8%B1%DB%8C%D8%AF

بازگشت سبد خرید

یخچال فریزر بالا پایین الجی 30 فوت 832 یا 882 مدل GRM-882DHLL

قیمت: 71,000,000 تومان - فروش ویژه ✰✰✰✰✰


سفارش از طریق واتساپ

24 ماه گارانتی  و 5 سال خدمات پس از فروش معتبر و کتبی در سراسر ایران (+1,000,000 تومان)

GRM-832DHLL ال جی عرضه در بانه کالامحصولات ال جی خرید GRM-832DHLL
GRM-832DHLL ال جی قیمت در بانه24قیمت و مشخصات GRM-832DHLL در بانه
ال جی GRM-832DHLL قیمت و مشخصات در بانهمحصولات خانگی بانه کالا خرید یخچال دو درب


یخچال فریزر بالا پایین 600 لیتر ال جی GRM-832DHLL: 

یخچال فریزر ال جی مدل GRM-832DHLL از نوع یخچال فریزرهای بالا پایین بوده که در اندازه 600 لیتر تولید شضده است. فریزر در بخش بالایی و یخچال در پایین قرار دارد. بخش اعضم حجم این محصول به یخچال اختصاص یافته است. این محصول به موتور اینورتر خطی مجهز است. این موتور با مصرف برق پایین عملکرد عالی دارد. همچنین هنگام فعالیت صدای کمی تولید می کند(شدت صدا 38 دسی بل است). فناوری +Hygiene Fresh یک فیلتر 5 لایه پیشرفته بوده که انواع ذرات الودگی و عوامل میکروبی و همچنین بوهای نامطبوع را از جریان هوای داخلی حذف می کند و به این شکل ماندگاری مواد خوراکی را طولانی تر می سازد. به کمک این فیلتر هوای داخلی تا 99.99 درصد تصفیه خواهد شد. قابلیت انجماد سریع، جریان چندگانه هوا، روشنایی داخلی به واسطه چراغ های LED، سبد سبزیجات میوه و قفسه تاشو از دیگر امکانات و قابلیت های این محصول هستند. در این یخچال فریزر طبقات و کشوهای مختلف بر روی درب و بخش داخلی قرار گرفته اند. درون یخچال دو کشو Fresh Zone ویژه نگهداری میوه و سبزیجات در پایین ترین قسمت به چشم می خورد. در بالای آن تعدادی طبقه شیشه ای با قابلیت تنظیم ارتفاع در نظر گرفته شده است. طبقات شیشه ای حرارت دیده بسیار مقاوم هستند. در بالاترین بخش یخچال طبقه با ویژگی Fresh 0 Zone  جای دارد. بر روی درب هم تعداد 5 طبقه در 4 ردیف قرار گرفته اند. در یکی از ردیفها دو طبقه وجود دارد که ارتفاع آنها قابل تنظیم است. داخل فریزر هم دو طبقه وجود دارد. بر ر.وی درب هم دو طبقه قرار گرفته است. نمایشگر LED  با قابلیت لمسی به شکل نواری باریک بر روی درب فریزر قرار دارد(گوشه پایینی). در این قسمت یخساز دستی هم به چشم می خورد. ابریز بر روی درب یخچال قرار دارد. رنگ این محصول نقره ای تیتانیومی است و با این رگ مات زیبایی خاصی یافته و با هر دکوراسیونی هماهنگ می شود. دستگیره ها به شکل عمودی طراحی شده و روکار هستند. این یخچال فریزر دو درب دارد که به سمت راست باز می شوند. این یخچال فریزر هوشمند بوده و از قابلیت ارتباطی وای فای برخوردار است. 
شما عزیزان می توانید این محصول باکیفیت را با قیمتی بسیار مناسب از سایت بانه24 خریداری نموده و از مزایای ویژه پس از فروش ما بهره مند گردید. با ادامه مطلب ما را همراهی کرده تا بیشتر با این یخچال باکیفیت آشنایی پیدا کنید: 


 مدل و اطلاعات ساخت
مدلGRM-832DHLL
کشور سازنده کره
کشور مونتاژ کننده کره
سال تولید 2021
 مشخصات عمومی
نوعیخچال فریزر بالا پایین(بالا: فریزر، پایین: یخچال)/
یخچال 2 درب/
گاز خنک کنندهR600A
موتورکمپرسور اینورتر خطی Inverter Linear
کلاس آب و هوایی: T
صدا: 38 دسی بل
رنگنقره ای پلاتینیوم
نور دهیال ای دی - LED
مصرف انرژی363 کیلو وات ساعت در سال
 گنجایش - ابعاد
حجمکل: 630 لیتر
خالص: 592 لیتر
ارتفاع1840 میلیمتر
عمق 730 میلیمتر
پهنا 860 میلیمتر
بسته بندی 914X1,904X760 میلیمتر
 یخچال
طبقات 2 عدد(طبقات بزرگ)/
ساخته شده از شیشه حرارت دیده/
طبقات درب5 عدد در 4 ردیف/
یکی از ردیفها دو تایی است با قابلیت تنظیم ارتفاع/
کشو2 عدد
جهت باز شدن درببه سمت راست
لامپLED
سایر
  • کشوی Fresh 0 Zone
  • دو عدد کشوی Fresh Zone ویژه میوه و سبزیجات
  • سینی تخم مرغ
 فریزر
طبقات2 عدد
طبقات درب2 عدد
کشوندارد - فاقد کشو
حجم فریزر...
جهت باز شدن درببه سمت راست
قابلیت بدون برفک - No Frost
لامپLED
سایر
  • یخ ساز دستی
 مشخصات فنی
جنس بدنهاستیل
نمایشگر LED لمسی/
نمایشگر بیرونی/
فیلتر بهداشتی  - Hygiene Fresh+
آنتی باکتریال/
بدون بو/
سیستم سرمایشیجریان چند گانه هوا Multi Air Flow
کنترل دما- سنسور دیجیتالی
- انجماد سریع
- قفل کودک
- هشدار باز ماندن درب
صدا38 دسی بل
سایر ویژگی ها
  • قابلیت پیشرفته Door Cooling
  • فیلتر بهداشتی Hygiene FRESH+ با فیلتر 5 لایه برای از بین بردن باکتری ها و بوی بد مواد غذایی
  • توزیع کننده آب Water Dispenser
  • قفسه های شیشه ای مقاوم
  • قفسه های قابل تنظیم
  • بوگیر
  • حافظ رطوبت
  • قابلیت LVS
  • واشر زیستی
  • قابلیت هوشمند و ارتباط وای فای ThinQ (WiFi)
  • دستگیره های عمودی روکار
  • آبریز و یخساز دستی
  • آلارم(هشدار) درب
  • قفل کودک
  • کم مصرف
GRM-832DHLL خرید از بانه کالا با ظرفیت 600 لیترال جی GRM-832DHLL یخچال فریزر دو درب

طراحی ظریفتر و ظرفیت بزرگتر یخچال فریزر ال جی GRM-832DHLL: 

یخچال فریزر GRM-832DHLL ال جی از طراحی ظریف و باریکی برخوردار است. این سبک از طراحی قابلیتهای زیادی به همراه اورده است. به لطف این طراحی دیواره های یخچال فریزر باریکتر بوده و در نتیجه حجم فضای داخلی بیشتر شده است. بنابراین در مقایسه با یخچال فریزر های مشابه فضای بیشتری برای ذخیره مواد غذایی در اختیارتان قرار می دهد. این یخچال فریزر از ظرفیت داخلی 590 لیتر برخوردار استو. بنابراین می تواند جوابگوی نیازهای یک خانواده متوسط باشد. شما می توانید به دلیل ابعاد مناسب این محصول ان را در هر جایی قرار داده و استفاده کنید. در عین حال امکان ذخیره حجم بالایی از مواد خوراکی را به شما می دهد. همین امر  سبب جلب نظر خریداران به ایبن محصول شده است. 

یخچال فریزر GRM-832DHLL قیمت در بانه24


کمپرسور اینورتر خطی در یخچال فریزر ال جی مدل GRM-832DHLL: 

از قابلیتهای برجسته یخچال فریزر GRM-832DHLL می توان به کمپرسور اینورتر خطی Inverter Linear اشاره کرد. این موتور از بازدهی بالایی برخوردار است. با مصرف برق کم می تواند قدرت و عملکردی عای از خود نشان دهد. این موتور بسیار با دوام بوده و هنگم فعالیت صدای کمی تولید می کند. ال جی این موتور را ده سال ضمانت کرده است. در واقع قطعات متحرک کمتر و اصطکاک پایین سبب کاهش استهلاک و افزایش طول عمر این کمپرسور شده است. همچنین بر روی کاهش صدا و مصرف برق هم تاثیر گذاشته است. این یخچال فریزر از مصرف برق کمتر تا 32 درصد و صدایی پایین تر تا 25 درصد نسبت به یخچالهای معمولی برخوردار است. بر خلاف موتورهای قدیمی که برای حفظ دما مدام روشن/خاموش می شدند، این موتور قادر به تغییر سرعت خود بوده و به این شوه دما را تنظیم می کند. این امر تاثیر زیادی در کاش مصرف برق داشته است. همچنین دمایی باثبات تر ایجاد می کند و سبب حفظ طراو.ت و تازگی مواد غذایی برای مدتهای طولانی تر خواهد شد. 

قیمت یخچال GRM-832DHLL در بانه کالا هور


قابلیت Fresh 0 Zone ضد یخزدگی در یخچال فریزر GRM-832DHLL: 

یخچال فریزر GRM-832DHLL ال جی به قابلیتهای زیادی مجهز است. از جمله می توان به ویژگی Fresh 0 Zone اشاره کرد. در بالاترین بخش یحخچال یک طبقه با این ویژگی به چشم می خورد. با قرار دادن مواد غذایی در این طبقه مانع از یخ زدگی انها شوید. این بخش از دمای صفر دررجه برخوردار بوده و می توان انواع مختلف مواد غذایی را در ان نگهداری کرد. مواد غذایی در این بخش هم طراوت و تازگی خود را حفظ می کنند و هم اینکه دچار یخ زدگی نخواهند شد. یکی از فواد قرار دادن مواد غذایی در این بخش و عدم یخ زدگی ان این است که دیگر هیچ زمانی بابت باز شدن یخها تلف نمی شود. بنابراین هر موقع که بخواهید می توانید مواد خوراکی را بیرون اورده و آشپزی کنید. 

GRM-832DHLL ال جی دارای محفظه ضد یخزدگی


سیستم روشنایی LED در یخچال فریزر ال جی GRM-832DHLL: 

یخچال فریزر ال جی مدل GRM-832DHLL از سیستم روشنایی LED برخوردار است. این سیستم روشنایی تمام نقاط و گووشه کناره ها را به خوبی روشن می نماید. با مشاهده راحت تر و بهتر مواد غذایی سریعتر می توانید به انها دسترسی پیدا کنید. این امر به نوبه خود می تواند سبب کاهش مدت زمان باز ماندن درب شود. در این صورت برق کمتری مصرف می شود و همچنین مواد غذایی بهتر حفظ خواهند شد. مصرف برق لامپهای ال ای دی LED بسیار کم است و هنگام فعالیت گرمای ناچیزی هم تولید می کنند. در عوض طول عمر انها بالا بوده و سالها نیاز به تعویض نخواهند داشت. 

انواع یخچال بالا پایین ال جی دارای لامپ LED


یخساز دستی متحرک در یخچال فریزر GRM-832DHLL ال جی: 

یخچال فریزر GRM-832DHLL ال جی فاقد قابلیت اتصال به اب شهری و یخسازی اتوماتیک است اما در عوض به یخساز دستی مجهز شده است. یخساز در بخش فریزر قرار دارد. از ویزگیهای جذاب این یخساز قابلیت حرکت ان است. این یخساز در راستای افقی قابل جابه جایی است و شما می توانید ان را حرکت داده و در جای مورد نظر قرار دهید. وقتی شما می خواهید مواد غذایی با ابعاد مختلف درون طبقه مربوطه قرار دهید با حرکت دادن یخساز می توانید فضای کافی را فراهم کنید. این امر کمک می کند از فضای داخلی نهایت استفاده را ببرید. 

یخچال GRM-832DHLL با قابلیت یخساز متحرک


یخچال فریزر GRM-832DHLL ال جی با قابلیت عیب یابی هوشمند: 

یخچال فریزر بالا پایین GRM-832DHLL هوشمند بوده و از امکان ارتباط وای فای برخوردار است. این یخچال فریزر به سیستم عیب یابی هوشمند Smart Diagnosis مجهز شده است. با اتصال موبایل هوشمند به یخچال فریزر از طریق وای فای می توانید از نواقص و شکلات روی داده برای دستگاه بارخبر شوید و آن را عیب یابی کنید. این امر تا حد زیادی نیاز به حضور تعمیرکار را رفع کرده و هزینه های جانبی را می کاهد. 

خرید از بانه یخچال ال جی دارای ارتباط وای فای


یخچال فریزر GRM-832DHLL دارای سیستم خنک کننده Multi Air Flow: 

یخچال فریزر GRM-832DHLL ال جی از سیسم خنک کننده جریان هوای چند گانه Multi Air Flow بهره می برد. این سیستم هوای خنک را به شکل یکنواخت در تمامی بخشها و گوشه های یخچال و فریزر به گردش در می آورد. دریچه های موجود هوا را درون این یخچال فریزر پخش می کنند. فیلتر بهداشتی 5 لایه جریان هوا را با درصد بالایی(99.99 درصد) از انواع ذرات الودگی و بوهای نامطبوع پاک می کند. این امر تاثیر زیادی بر حفظ طراوت و طعم اصلی مواد غذایی برای مدتهای طولانی تر خواهد داشت. 

سیستم جریان هوای چند گانه در GRM-832DHLL بانه24
خرید ارزان و مطمین GRM-832DHLL از بانه24




برچسب محصول: یخچال فریزر بالا پایین ال جی مدل GRM-832DHLL, یخچال فریزر ال جی ارزان بانه, قیمت یخچال دو درب LG GRM-832DHLL, خرید از بانه24 یخچال فریزر LG GRM-832DHLL, یخچال فریزر بالا پایین ال جی LG عرضه در بانه کالا 

یخچال فریزر بالا پایین الجی 30 فوت 832 یا 882 مدل GRM-882DHLL


بر مبنای انتخابتان، شما ممکن است به موارد مشابه زیر علاقمند باشید


ورود به صفحه اصلی سایت بانه 24

نحوه ی خرید از بانه 24

بانه کالا هور| بانه 24 ، خرید تلویزیون بانه ، خرید ساید بای ساید بانه ، لوازم خانگی بانه

نحوه ی خرید از بانه کالا هور- بانه 24

روش اول : پرداخت بیعانه و تسویه در محل

شما پس از انتخاب کالای مورد نظر خود از وبسایت یا برنامه ی آندرویدی ما برای خرید مراحل زیر را خواهید داشت

1.هزینه ای به عنوان بیعانه پرداخت خواهید کرد. (معمولا 500/000 تا 5/000/000 تومان با توجه به قیمت و اندازه کالا و مسافت شما از بانه)

2. کالای مورد نظر شما با پیک ما، از بانه حرکت کرده و به مقصد شما ارسال خواهد شد . زمان ارسال از 1 الی 4 روز با توجه به مسافت و فاکتورهای دیگر متغییر خواهد بود

3. پیک ما کالای مورد نظر را برای شما تست خواهد کرد(هر محصولی که قابلیت تست داشته باشد: تلویزیون، سینما خانگی، جاروبرقی) و تا از سالم بودن آن مطمعن نشوید هزینه ای از شما دریافت نخواهد کرد.


توجه1: قیمت های بازرگانی هور(بانه 24) قیمت عمده میباشند و به سراسر ایران به صورت تکی نیز ارسال خواهند شد.

توجه2: اجناسی مانند یخچال فریزر معمولی، ساید ، لباسشویی، ظرفشویی و کولرگازی که قابلیت تست توسط پیک ما را ندارند توسط شرکت های گارانتی کننده ای که با ما قرارداد دارند نصب خواهند شد و چنانچه در هنگام نصب توسط شرکت مشکلی داشته باشند نصاب موضوع را به اطلاع ما خواهند رساند و ما نیز موظف به تعویض کالا در مدت 48 ساعت خواهیم بود ناگفته نماند احتمال خرابی کالا هنگام نصب کمتر از یک هزارم درصد است.

شماره کارتها جهت واریز بیعانه

5130   3385   8310   5859
بانک تجارت

5723   7114   9974   6037
بانک ملی

هردو بنام سینا یاسینی


پس از واریز بیعانه با یکی از شماره های فروشگاه تماس گرفته و شماره پیگیری یا ارجاع واریز را در اختیار کارشناسان ما قرار دهید تا با ثبت سفارش شما در سیستم مراحل ارسال کالا به مقصد آغاز شود.

روش دوم: پرداخت آنلاین (خرید اینترنتی)

 پس از انتخاب کالای مورد نظرخود، می توانید با کلیک بر روی افزودن به سبد خرید، کالا را به سبد خریدتان منتقل نمایید. پس از اضافه کردن کالاهای مورد نیاز خود به سبد خرید، می‌توانید با کلیک بر روی سبد خرید در قسمت بالای سایت و انتخاب گزینه "نهایی کردن خرید"، وارد مرحله پرداخت شوید.

• اگر قبلاً در فروشگاه ثبت نام کرده اید ایمیل و کلمه عبور را وارد کنید در غیر این صورت بر روی دکمه ثبت نام کلیک کنید. تمامی اطلاعات فرم را به صورت کامل پر نمایید . پس از آن اطلاعات صورت حساب، اطلاعات ارسال، روش های ارسال و اطلاعات پرداخت را وارد کنید و درنهایت با بازبینی و تایید صحت اطلاعات، خرید خود را نهایی نمایید.


ورود به صفحه اصلی سایت بانه 24
آدرس وبسایت : www.baneh24.com
Email: info@baneh24.com
بازگشت

سبد خرید